Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisissa vaatteissa mennä ristiäisiin?

Vierailija
12.05.2010 |

Eli siis minulla on punaiset korkosandaalit, joita olen käyttänyt vain kerran yksissä häissä.

Olisiko ok jos ostaisin niiden kaveriksi mustat caprihousut (sellaset suorien housujen malliset) ja sitten kenkiin sopivan värinen paita. Ehkä joku punainen/punakirjava lyhythihainen kauluspaita.

Siis lähinnä mietityttää, että onko nuo caprihousut tyhmät? Hameet näyttää mun päällä todella tyhmältä ainakin omasta mielestäni, kun kiloja on kertynyt viimeisen vuoden aikana paljon lisää :/ Ja sitten mustat pitkät housut on ehkä kesäisiin ristiäisiin liian synkät ja tunkkaiset. Vai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan vaate. En menisi niissä ristiäisiin.

Kyllä sulle joku hametyyppi sopii, kysy vaan rohkeasti myyjältä neuvoja.

Vierailija
2/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kivat korut vielä ja ehkä joku vaalea huivi? Pitkät helmet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niiden ole pakko olla mustat, ne voi olla valkoiset, pellavanväriset, beiget, punaiset, vihreät mitä vaan. Mut caprit on toiaan vähän shortsit.

Hametta voi sinänsä kyllä pitää vaikka ois kilojakin (paremmin se yleensä sopii kuin housut) mutta jos tunnet itsesi mukavammaksi housuissa niin sitten niin.

Vierailija
4/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polven alapuolelle tulevat mustat suoranhousuntyyppiset hyvää kangasta olevat, niin tottakai voi laittaa! Korkokenkien ja sopivan paidan kanssa ovat oikein hyvännäköiset!

Vierailija
5/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis mitkään tosi tiukat vaan sellaiset suoranhousuntyyppiset :)

Vierailija
6/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on sellaiset kiiltävää/juhlavaa kangasta olevat caprit ja ne on kyllä ihan juhlavaate, kun yhdistetään juhlapaitaan, korkkokenkiin jne.

Vierailija
7/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala istumaan takamus hiessä koko toimituksen ajan. Olen tehnyt niinkin että otan caprit mukaan ja vaihdan ne vessassa heti kun muodollisuudet ovat ohi. Paljon mukavampi olla.

Vierailija
8/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hyvin voi mennä. Shortsit ei ole ehkä kovin tavanomaiset ristiäisissä. Sitäpaitsi, Jumala katsoo ihmistä sydämeen. Ei sun housun pituudella oikeasti ole mitään merkitystä, vaikka tavat olisivatkin mitä tahansa.

Vierailija
9/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedön kuvaamasi kaltaiset caprit ja käyvät hyvin ristiäisiin. Juhlava paita vaan kaveriksi, niin kelpaa!

Vierailija
10/10 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvilta vaatteilta ristiaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan