aloitin aamulla laihdutuskuurin
ja nyt on karmea nälkä, maha kurisee kamalasti!
Aamulla söin yhden voileivän ja join kahvia. Onneksi kohta on ruoka!
Toivottavasti tää ei läsähdä heti tähän eka päivään!!!
Tsemppiä tarvitaan, pitäis saada painoa pois 20 kiloa!
Kommentit (14)
Miksi ihmeessä syöt tylsiä laihisruokia ja samaan aikaan teet muulle perheelle herkkuja? Paljon järkevämpää olisi tehdä koko perheelle samaa järkevää ruokaa. Ei laihiksella tarvi mitään ihme laihisruokia syödä.
Mun on pakko syödä. Ensinnäkin mä laihdun tosi hitaasti, jos syön normiruokia. En tiedä mistä se johtuu, mutta niin vain on. Ja toiseksi, niitä alkaa ajan kanssa ottamaan helposti koko ajan enemmän ja enemmän ja kohta syökin taas normaaliin tapaan eikä laihiksesta tietoakaan.
Ap:n kanssa samaa ongelmaa normiruoan kanssa. Olen entinen anorektikko ja paino pysyy kurissa vain vähähiilihydraatisella ja -rasvaisella ruoakvaliolla. Normiruoalla nousee. Syömiseni on siis linjaa broileria, parsakaalia, salaattia, ananasta, rahkaa. Onni on, että pidän enemmän noista, kun esimerkiksi makaronilaatikosta.
Normiruoka normiruoka. Se on normaali! Perkele!
Joo, normaali kotiruoka sisältää enemmän lihotusta, broileri sisältää laihdutusta, sillä laihtuu.
Perk.... mua vituttaa lukea näitä tällaisia juttuja. Ei ole ihme että olette lihavia
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 11:05"]
Vitonen ei ole lihava.
[/quote] '
Mikäs ainesosa siinä makaronilaatikossa lihottaa jos sitä ei syö liikaa? Miksi Afrikan laspet ovat laihoja vaikka vetävät pelkkää riisiä joka on av:lla sama kuin syanidia söisi?
Nimenomaan.. pienentäkää annoskokoja, paljon kasviksia ja salaattia siihen lautaselle :)
Normaalilla kotiruoalla ei laihdu helposti (tai saa nähdä nälkää) mutta kun laihdutuskuuri on ohi voi sitä syödä kohtuudella !!!
Jos ei halua nähdä nälkää ja laihtua niin vähänhiilarinen ruokavalio on se oikea. mulla on lähtenyt 11 kg kolmessa kuukaudessa. Enkä ole sekuntiakaan ollut nälkäinen.
Minä laihdutan parhaillaan. Lähtöpaino 73kg, nyt painoa 69kg ja tavoite siinä 60kg. Syön ihan kaikkea, toissailtana söin puolikaan Mexicana-kotozonenkin ja sentit lähtee ja paino tippuu. Ihan normaalia kotituokaa, viikonloppuna vähän punaviiniä. Annoskoot pitää olla maltilliset ja herkkuja ei pidä vetää joka päivä ja tämä yhdistettynä kunnon punttitreeniin niin johan tapahtuu ja syödä saa 4-6 kertaa päivässä.
Ne ihmiset , jotka on vähänväliä laihdutuskuurilla , on aina niitä lihavimpia . Voisiko tuosta huomiosta oppia jotain ? Hoikistuminen ei onnistu milläään kuurilla, koska kuuri aina loppuu aikanaan. Mitä jos muuttaisi pysyvästi ruokailutapoja ?
Nälän tunne alussa kuuluu asiaan. Se menee alle viikossa ohi kun vatsa tottuu pienempiin annoksiin. Monilla menee laihdutus jo alkumetreillä pieleen, kun pienestäkin näläntunteesta seuraa syöminen.
ap täällä. (Minä en siis ole kirjoittanut muita juttuja kuin ensimmäisen ja tämän)
Ruokailu sujui hyvin. Paljon salaattia ja porkkanaraastetta ruoan sekaan ja yksi leipäpalanen ja yksi lasi piimää.
Ja sitten lähdin ulos kävelemään lapsen kanssa. Lenkki oli vaan 2km, koska lapsi ei jaksa sen pidempää lenkkiä (4-vuotias) Mutta sekin on parempi kuin ei mitään.
Mun ongelma ei ole niinkään ruoan laatu, vaan ne annoskoot, kuten varmaan monella muullakin. Minä tykkään tosi paljon vihanneksista ymv.
Nyt mietin jo, mitähän söisi välipalalla, että se pitäisi kauan nälkää poissa, mutta ei kuitenkaan olisi lihottavaa. Vinkkejäkin vastaanotetaan!
Ja te laihat ihmiset, jotka meitä lihavia aina haukutte: Älkää lukeko näitä juttuha, johan otsikossa sanottiin, mistä on kyse.
Me lihavat emme tarvitse haukkuja, me tarvitsemme KANNUSTUSTA!
Mä alotin viime viikon maanantaina ja viikossa tippui reilu 3 kiloa. Nesteitä ja sellaista varmaan. Ekat päiväthän on aina yhtä tuskaa. Musta tulee niin hemmetin kiukkunen ja kun jouduin kuitenkin tekemään ruokaa perheelleni, niin kiva sitte tehdä herkkuja ja itse syödä tylsiä "laihis"ruokia. Mulla oikeastaan ekat viikot on tosi rankkoja, mutta sitten vatsa jotenkin tottuu siihen vähäiseen ruokaan ja täyttyy myös tosi nopeasti. Mä olen tunnesyöjä ja kun kiukustun nälkääni, niin tilanne on tosi kamala, kun en voi lepytellä itseäni herkuilla. Mutta eiköhän me molemmat onnistuta ja ollaan ainakin suht tyytyväisiä itseemme viimeistään kesällä. =)