saako baarista seksiä vaikka olisi ruma ja lihava nainen?
Ajattelin kun en ole ollut sinkku vuosikymmeniin,niin en tiedä.
Kommentit (23)
ja odottelet lähemmäs valomerkkiä epätoivoisimpia. Kyllä varmasti aina jollekin pillu kelpaa, vaikka olisikin läski.
-Mies
saa jos sattuu paikalla olemaan joku yhtä epätoivoinen mies kenelle kelpaa pillu kuin pillu
tai varsinkaan toistarkoituksella.ap
mähän sanoin, että on miestyyppi joka ihan oikeesti tykkää lihavista naisista. Mutta jos olet vielä rumakin, se voi olla vaikeampaa.
kun itse on laiha ja komea ja edelliset tyttöystävät olleet kauniita ja hoikkia?ap
yläkerran lihava nainen (40v)rahjaa luolaansa joka keskiviikko ja lauantai jos jonkun näköistä miestä.
On parikymppistä ja 60 ja kuoleman välissä olevaa...laaja skaala.
Ja mitä pahemmassa kännissä on sitä varmemmin saa melaa.
Jos ei itse ala kovasti ronklaamaan, että minkälaisille antaa.
miehet erehtyvät usein läskeihinkin naisiin...
saa eikun vain kokeilemaan miten käy
lihavissa mitään vikaa ole miksi erehtyvät lihavilta saa parhaat kyytit
M
lihavissa mitään vikaa ole miksi erehtyvät lihavilta saa parhaat kyytit M
viestiin 16
rumista ei tykkää kukaan. Tosin promelleissa haitanneeko tuokaan?
ja kyllä lihavat naisetkin nimen omaan vetää määrätynlaisia miehiä puoleensa. asia voi johtua alku kantaisesta luolamies ajattelusta missä valitaan kaikkein suurin ja rotevin naaras...
seinästä repäistyjä. Olen ollut aiemmin hoikka ja nykyään en. Rumaksi ei ole koskaan haukuttu vaan aina olen saanut kuulla olevani nätti, kaunis jne.
tai vaihtoehtoisesti nuoremmat sitten jostain teinien lihatiskiltä. Pilkkuun asti kun malttaa odotella niin kaikki epätoivoiset lähtevät silloin liikkeelle.
rumista ei tykkää kukaan. Tosin promelleissa haitanneeko tuokaan?