Apua!!!!!! Mikä biisi tämä on?
Nyt on jäänyt päähän soimaan ikävästi eräs biisi, joten olis ihan pakko kuunnella se jotta saa sen "pois päältä" :D.
En vaan tiedä mikä biisi on! Kyseessä siis suht uusi biisi, video tulee Voicelta aika usein, oli mm. Top 10 -videoissa sunnuntaina. Biisi on aika jännä, melodia rauhallinen, mutta rumpali hakkaa tuhatta ja sataa. Mies laulaja, musavideolla on ihan vaan bändi lavalla ja yleisöä ja sitä rumpalia näytetään paljon.
En nyt osaa paremmin kuvailla, joten jos joku tästä bongasi ko. biisin ja tietää sen nimen, KIITOS :)!!!!
Kommentit (4)
... mut kun en saa niistä sanoista kiinni, muuten sen etsiminen netistä olisikin helpompaa!
Oon kahlannut kaikki mahdolliset NRJ:n ja Voicen listat läpi mut ei löydy... ja kuitenkin se soi suht usein Voicen tv-kanavalla :P. No ehkä mä vaan odotan että se tulee taas joskus.
t. ap
Noista rummuista vaan, en tiedä onko niin rauhallinen biisi. Alun pianon kaltainen pimputus tosi ärsyttävä.
ja sanat on jotenkin että kello varttii vaille yks, oon vähä humalassa ja tarviin sua.
Englanniks siis :)
Ei mitään hajua! Et sanonut edes millä kielellä lauletaan. Jos olisit muutaman sanan bongannut tai kertosäkeen, niin vois jo olla helpompaa.