Miksi kampaajat eivät suostu leikaamaan tarpeeksi lyhyeksi?
Aina sama juttu. Mulla on pitkät hiukset. Silloin tällöin haluaisin keventää lookiani, ja sanon kampaajalle, että pituudesta saa ottaa reilusti pois, vaikka sellaiset viisi senttiä. Ei ne usko. Vikisevät vaan jotain että tämä ja tämä riittää että huonot latvat lähtevät. Mistä ihmeestä johtuu? Pelkääkö ne? Onko tässä joku salaliitto?
Kommentit (9)
tai sanot suoraan leikkauksen jälkeen, että ei riitä, ota lisää. Suu auki myös siellä kampaajalla, turha täällä on valittaa.
Mitä vähemmän ne leikkaa sitä useammin joudut käymään siellä = enemmän tuloja heille... Eli ei auta kun vaatia sitä palvelua mitä haluaa...
Kannattaa tarkistaa mittanauhasta tai näyttää konkreettisesti mistä laitetaan poikki.
Ei se kampaajaa mitenkään loukkaa jos sanot että leikkaa vaan lisää!
se mitä sä oikeasti kaipat on ns. "mallinmuutosleikkaus"? Sitä mallia, mikä sulla nyt on, ei voi tehdä niin lyhyeksi kuin haluaisit, vaan pitäisi leikata kokonaan toiseen malliin. Se taas vie aikaa ja consequently maksaa enemmän kuin pelkkä lyhennysleikkaus.
tosin mulla on lyhyet hiukset, siis tosilyhyet. Ja ainsa saa pyytää parturia leikkaamaan lisää kun haluan että ne on ihan kynityt. Eli n. 1 cm pitkät. Nyt onneksi olen myös löytänyt hyvän joka tietää että kun sanon lyhyiet niin tarkoitan todella lyhyttä:)
Pyydän ihan lyhyttä, kampaaja ehdottaa polkkaa. Sanon, että eikun lyhyt, kunnolla lyhyt, poikatukka. Ja aina vaan ehdottaa polkkaa. Musta ihan lyhyt sopii minulle kaikkein parhaiten, mutta ilmeisesti kampaajan mielestä ei, kun aina saa vääntää.
saa mun kokemukseni mukaan haluamansa.
sama ongelma, kun olen halunnut leikata hiuksiani ihan lyhyiksi. Kasvattelen niitä välillä aina vähän pidemmiksi, mutta tykkään eniten ihan lyhyestä. Aina saanut tapella, että joo, tosiaan lyhyeksi eika mitään polkkaa tms.
Nykyään mulla ei onneksi tätä ongelmaa enää ole, kun olen löytänyt hyvän vakikampaajan.