Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laastarisuhde, onko siitä apua vai haittaa?

Vierailija
12.05.2010 |

Eli kannattaako eron jälkeen ryhtyä heti suhteeseen? Tuleeko suhteesta pannukakku, kun on liikaa läpikäytäviä asioita kesken. vai auttaako suhde haavoihin? Olen syvästi ihastunut tuohon mieheen ja hänen seuransa rauhoittaa. Mutta toisaalta olen vielä todella hajalla tuoreesta erosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa peittämään haavan, joka sulla on. Se auttaa haavaa paranemaan. Mutta se ei pysy siinä ikuisesti, ja yleensä sattuu kun laastarin irrottaa.

Eli kyllä siitä voi olla hyötyä, mutta älä kuvittele, että ne itkut joita et vielä ole ehtinyt erosi takia itkeä kokonaan pois, häipyisivät jonnekin. Kyllä ne itkut on jokaisen itkettävä, voidakseen olla taas puhdas uusille jutuille. Jos otat laastarin, varaudu että itkua tulee sitten kahden edestä eron hetkellä.

Silti en sano, etteikö laastari kannattas. Kyllä eron jälkeen mikä tahansa jolla saa murheet unohtumaan on yleensä hyvä ja helpottava asia.

Vierailija
2/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista laastarisuhdetta en oikein jaksa katsella vakavalla naamalla, jossa laastaroitu osapuoli ei lainkaan tajua tilannettaan vaan kuvittelee vain löytäneensä suuren rakkauden, ei osaa käsitellä asioita mielessään ja ehkä syyttelee kaikista alkuperäisen suhteen ongelmista exäänsä. Siinä on edessä pitkä kanto kaskessa. Omien muinaisten bänieni jälkeen ex kiisi sokkona eteenpäin pikaromanssiin, jossa tuli jätetyksi, eikä näytä oppineen mitään vaan saa edelleenkin polttoaineensa lähinnä itsepetoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet hajalla niin sitten varmaan kyse olisi laastarista.

Vierailija
4/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikein positiivinen kokemus laastarisuhteesta, se helpotti kovasti erosta seurannutta pahaa oloa.

Se vähän mietityttää, kokiko tuon laastarin tarjonnut hieno nainen asian samoin. Kovasti toivon ettei hänelle jäänyt paska maku suuhun meidän lyhyeksi jääneestä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän