Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puristan toisen käden peukalon nyrkin sisään, sattuu ihan pirusti :( Mikä vaiva kyseessä?

Vierailija
12.05.2010 |

Olen nyt ollut pari viikkoa sairaslomalla ranteen jännetupentulehduksen vuoksi, mutta ei meinaa edes levolla mennä ohi. Nyt olen huomannut tuon otsikon mukaisen kankeuden eli ei tosiaan väänny mihinkään suuntaan, jos puristan peukalon nyrkin sisään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako olet tietokoneella? :O

Vierailija
2/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun käsi tarvii nyt lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt hiljattain (vuoden sisällä)?

Vierailija
4/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella en todellakaan ole ollut edes päivittäin ja silloinkin käyttänyt vain tervettä kättä!

Kaiken lisäksi olen raskaana, joten tujummat lääkkeet tms. eivät tule kyseeseen. Mobilatia olen silloin tällöin hieronut.

Vierailija
5/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vaiva ja on jännetupintulehdusta joka ei mene sitten millään ohi. Ai reumaakin voisi olla?

Vierailija
6/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä selvää rasitustekijää ole, niin reumakin voi olla yksi vaihtoehto.

Vierailija
7/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi olen raskaana, joten tujummat lääkkeet tms. eivät tule kyseeseen. Mobilatia olen silloin tällöin hieronut.

Minulla on koko lonkka tulessa, eli nivelpussi tulehtunut. Koska olen raskaana, ei mikään lääkäri (neljällä eri lekurilla jo käynyt) ole kirjoittanut mitään muuta kuin Panadolia ja kylmäpussia. Kysyin erikseen Mobilatista jne. ja niihinkään ei annettu lupaa, koska ovat samaa "buranatyyppistä" kamaa eli ibuprofeiini vaikuttavana aineena!

Vierailija
8/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas raskausaikana kaksikin lääkäriä "antoi luvan", koska kyseessä niin pieni alue.

Vierailija
9/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai de Quervainin syndrooma. Itse kärsin imetysaikana hyvin samanlaiselta vaikuttavasta vaivasta kuin omasi ja se diagnostisoitiin tuoksi de Quervainiksi. On siis jännetupintulehdus, minulla siihen auttoi kortisonipistokset ja pitkään pidin myös rannetukia. Mutta todella inhottava vaiva. Jos mikään muu ei auta, niin voidaan hoitaan myös leikkauksella. Usein tuo raskauden "aiheuttama" paranee kuitenkin raskauden päättyessä.

Jotain tietoa löytyy mm. linkistä

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=hoi50…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä