Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on paljon kun kyse karkista? Ilmoita päivä- tai viikkoannoksesi.

Vierailija
12.05.2010 |

Tai vuositasolla, jos se on sopivin.

Itse söin ennen viikossa 1-2 levyä suklaata, 1-2 pussia karkkeja (ei kuitenkaan jättipusseja), jugurttia ja makeita vanukkaitakin meni pari päivässä.

Raskausdiabeteksen herättämänä olin ensin kuukauden täysin herkuttomalla ruokavaliolla ja sen jälkeen syön viikossa 1-2 kertaa karkkeja ja kerta-annos on 1-3 paperikarkkia, pieni suklaapatukka (Dacapo, Jim, Pätkis) tai 2 dl jäätelöä. Ja kyllä maistuu, nimittäin makealle. En tajunnut miten karmea karkinsyöjä olinkaan. Ostin suklaapatukan iltapäivällä ihan nälkääni, kun työt venyi ja päivällinen venyi ja jotain piti syödä äkkiä kävellessään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä herkkuja vaan tekee mieli. t.13

Vierailija
22/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla söin 200g suklaalevyn ja muutaman irtokarkin.

Sitä edeltävällä viikolla en syönyt yhtään.

Jätskiä en tosin kyllä pidä karkkina :) Sitä syön kerran viikossa saunapäivänä. Pullaa tms. viikonloppuisin myös.

BMI on 20 ja rasvaprosentti 14,5, joten en kovin jaksa stressata herkuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensä ostetaan pari pussia(300g/pss) perheelle pe tai la ja syödään neljästään ne. Nyt kesäaikaan jäätelöä menee 1-2 jäätelöä/pvä. Se on kesän herkku, talvisin en syö jätskiä.

Pyrin liikkumaan niin, että en liho, mutta herkuttelua en lopeta.

Vierailija
24/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

superkarkittelijat, satutteko vielä olemaan sellaisia että kilot ei vaan kerry? Oottepa tietennii. Minä kun syön 100 grammaa suklaata, sitä on 100 grammaa reisissä, siis kummassakin erikseen.

Vierailija
25/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minullakan auta jos vedän vaan jtoain tylsää makaronilaatikkoa ja nakkikeittoa, vaan sen normaaliruuankin pitää olla tosissaan hyvää.

niitä herkkuja vaan tekee mieli. t.13

Vierailija
26/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä menee pidempikin aika ilman. Suklaata söisin helpostikin levyn päivässä jos olisi tarjolla,siksi vältän sen ostamista. Menee ehkä levy kuukaudessa. Jätskiä tulee kesällä syötyä mutta muulloin ei. Joskus leivon esim keksejä ja silloin niitä' tulee syötyä kerralla enemmän, mutta laiska kun olen niin tulee leivottua harvoin.

Syön kyllä mielestäni makeaa liikaa, mutta oon sellainen sokerihiiri että on vaikeaa olla ilman :) Paino-ongelmia ei onneksi ole.

Vierailija
27/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivi Fazerin sinistä. Pullia ja keksejä en syö.

Vierailija
28/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suklaata menee, ja paljon.

Eli saatan syödä kolmekin levyä päivässä.

Vierailija
29/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yleensä suklaata (ainakin)levy päivässä. Sen lisäksi keksejä ehkä kolmannespaketti ja pari kaneli-sokeri-korppua (isoja).

Näiden lisäksi jotain hedelmäjogurttia (sentään luomua), johon laitan neljä ruokalusikallista hedelmämysliä.

Sitten vähän natustelen pitkin päivää rusinoita, omenarenkaita, banaanilastuja.

Näiden lisäksi normaali aamiainen; pari leipää juustolla ja kurkulla.

Ainakin yksi lämmin ateria päivässä (useimmiten kaksi).

Hedelmiä ainakin 3 kpl päivittäin (yleensä 1 omena, 1 banaani ja sitten yllätysvaihtoehto X).

Jotain salaattia; ihan kuorittua porkkanaa, tai lisukesalaattia (punakaali-porkkana), tai jotain muuta vastaavaa.

Jos jossain on tarjolla, niin aina maistuu pullat ja muut lisäherkut.

Jos en saa sokeriannoksiani, niin pure hell is loose..

Vierailija
30/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

superkarkittelijat, satutteko vielä olemaan sellaisia että kilot ei vaan kerry? Oottepa tietennii. Minä kun syön 100 grammaa suklaata, sitä on 100 grammaa reisissä, siis kummassakin erikseen.

Jossain kauhun tasapainossa mennään normaalipainon ylärajalla selluliitit hyllyen :/

Vierailija
31/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yleensä suklaata (ainakin)levy päivässä. Sen lisäksi keksejä ehkä kolmannespaketti ja pari kaneli-sokeri-korppua (isoja). Näiden lisäksi jotain hedelmäjogurttia (sentään luomua), johon laitan neljä ruokalusikallista hedelmämysliä. Sitten vähän natustelen pitkin päivää rusinoita, omenarenkaita, banaanilastuja. Näiden lisäksi normaali aamiainen; pari leipää juustolla ja kurkulla. Ainakin yksi lämmin ateria päivässä (useimmiten kaksi). Hedelmiä ainakin 3 kpl päivittäin (yleensä 1 omena, 1 banaani ja sitten yllätysvaihtoehto X). Jotain salaattia; ihan kuorittua porkkanaa, tai lisukesalaattia (punakaali-porkkana), tai jotain muuta vastaavaa. Jos jossain on tarjolla, niin aina maistuu pullat ja muut lisäherkut. Jos en saa sokeriannoksiani, niin pure hell is loose..

Vähän alakanttiin taisin laitella noita syömisiäni, mutta ainakin pari leipää tohon vielä lisäksi.

Ja painoindeksi on 22.

Vierailija
32/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helposti menisi suklaalevy/karkkipussi/keksipaketti/litra jätskiä päivässä. No näin en voi syödä lihomatta joten kärvistelen herkkuhimoissa päivästä toiseen ja sorrun ehkä parin viikon välein johonkin. Tumma suklaa on ainoa jota pystyn suht fiksusti syömään.

Vierailija
33/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ostan ehkä kerran kuussa tai kahdessa jonkun pienen karkkiaskin. Jos kaapissa on lasten tai miesten omia niin saatan ottaa ruoan päälle pari-kolme karkkia.

Ehkä kerran kuussa saatan ostaa heräteostoksena pienen suklaapatukan (Pätkis tms.) jos menen kauppaan nälkäisenä. Levyjä en osta juuri koskaan, jos sattuu kaapissa olemaan joku lahjasuklaa niin saatan syödä sitä n. 5 palan päivävauhtia. Mielestäni en syö kovin paljon karkkia. Pyrin myös siihen että sitä ei kaapissa ole niin ei tule naposteltua.

Vierailija
34/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaapatukoita ja irtokarkkeja. Se on minusta aika paljon, en kuitenkaan ole lihonut.

Vierailija
35/39 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 23

Vierailija
36/39 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön viikossa vähän alle kilon karkkia. Lisäksi käyn lähes joka viikko (joskus useamman kerran viikossa) hesburgerilla tai vastaavassa. Kun syö herkkuja, lähtee nälkä eikä jaksa syödä enää ruokaa. En siis liho vaikka tälläkin viikolla olen joka päivä herkutellut leivoksilla ja karkeilla.

Vierailija
37/39 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ei mene niinkään, suklaata voi mennä helposti puoli kiloa viikossa. Lisäksi päälle vielä kaikki muu makea (leivonnaisia, makeita välipaloja, mehua, jäätelöä)

Pidän paljona jos menee yli 200g karkkia/suklaata viikossa.

Olen normaalipainon alarajalla mutta tiedän, että sokeri vahingoittaa terveyttäni vaikken lihokaan.

Vierailija
38/39 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasiallisen kurkkupastilleja. Suklaata äärimmäisen harvoin.

Vieroituin karkista ja suklaasta nutraamisen myötä toista vuotta sitten.

Vierailija
39/39 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa pussi sipsejä

Pussi lakuja tai levy suklaata

Sipseistä haluaisin eroon, mutta en pysty :(

Onneksi liikun paljon eikä ole ylipaino-ongelmia, mutta masu on löllö, olisi timmimpi ilman sipsuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi