Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: syökö äitisi enemmän vai vähemmän makeisia,

Vierailija
12.05.2010 |

karkkeja, suklaata, keksejä ym. herkkuja kuin sinä?

Entä lapsesi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän karkkeja, oikeastaan vain suklaata. Äiti syö kokonaisuudessaan epäterveellisimmin, usein ei lainkaan aterioita, vaan kahvia ja vaaleaa leipää, pullaa ja keksejä. Äiti vajosi aina ihanaan äitiyden suomaan ohjaukseen kun karkkeja oli näkösällä. Vai oikein karkkeja, katsopas kun saat tästä oikein puoliksi kettukarkin siskosi kanssa, kylläpä on hyvää kun karkkeja vaan tässä syödään koko päivä. Omilleni päästyä minulle kävi juuri noin että söin päivittäin karkkeja vähän enemmän kuin puolitetun kettukarkin. Nyttemmin se on tasaantunut.

Pointtinani on että karkkeja ei tarvitse kauhistella ja kieltää, etenkin jos oma ruokavalio ei ole ruokalautasta koskaan nähnytkään.

Vierailija
2/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini voi syödä pari palaa lakua ja minä taas vedän niitä helposti koko pussin. Ja vähän suklaata päälle! Ihan pieninä ei siskon kanssa juuri karkkeja saatu, koska niitä ei kukaan kotona syönyt. Mutta kyllä sitten yli 5v saatiin ihan normaalisti karkkia, eikä ollut mitään hirmu tarkkoja karkkipäiviä tms. rajoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin menee pussillinen "irtokarkkeja" ja ainakin yksi levy suklaata viikossa.

Mutta kuten tuossa ylempänä todettiin, niin hiilihydraatithan ne epäterveellisempiä ovat, pasta, vaalea vehnäjauho ja riisi.

Lastakaan ei karkki kiinnosta,sipsejä syö

Vierailija
4/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö kotona ollessa, kuin perjantaisin lasten karkkipäivänä. Sitten joskus töissä, työmatkalla. Lapset syövät perjantai-iltaisin. Ja saavat jos joku tarjoaa, en ole tiukka asiasta, emme vain itse osta kuin perjantaisin.

Vierailija
5/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetkii vähemmän

minä syön salaa suurimman osan karkeista :(

Vierailija
6/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että vähemmän. Mutta en itsekään syö paljoa, silloin tällöin salmiakkia.

Lapsi on vasta 2v, joten ei saa vielä mitään lisäainejuttuja. Meillä mies syö eniten suklaata.

Vierailija
7/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten tuossa ylempänä todettiin, niin hiilihydraatithan ne epäterveellisempiä ovat, pasta, vaalea vehnäjauho ja riisi.

mitäköhän nämä karkit ja suklaat mahtavat pääosin olla?

Vierailija
8/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isältäni olen perinyt tämän käsittämättömän makeanhimon. Lapsistani toinen syö varmasti samanmäärän kuin minä ja toinen sanoo että äiti tänään sinulla ei ole karkkipäivä koita kestää viikonloppuun tai miksi sä taas ostit karkkia!

Vierailija
9/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan herkkuja. Kahvipöydässä ottaa kahvileipää jos tarjolla on, muuten ei syö.

Minä syön hänenkin edestään.

Lapseni syövät herkkuja varsin kohtuudella koska luonnollisesti minä äitinä pidän siitä huolen etteivät liikaa vedä sokeria nassuihinsa.

Vierailija
10/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme kaikki karkkeja yms. varsin kohtuullisesti.

Äitini on ehdottomasti persoin makealle, mutta ainaisella laihdutuskuurilla. Suklaaseen varmaankin sortuu melko usein (siis ehkä patukka viikottain).

Minulla on töissä hätävararuokana suklaapatukoitakin. Kerran viikossa ehkä niitä järsin.

Lapsilla on karkkipäivä lauantaisin. Syövät jonkin verran. Isompi vähemmän, pieni niin paljon kuin annetaan. Ei kuitenkaan määrällisesti sitä suklaapatukkaa enempää (usein suklaata, lakua tai hedelmäkarkkeja).

Vierailija
11/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkiin tuskin koskeekaan.

Mulla on suoranainen karkkiongelma =(

Vierailija
12/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti erittäin vähän, minä lähes päivittäin (välillä ihan mätän hulluna), lapset on vielä minun armoillani, joten heillä on karkkipäivä kerran viikossa, jolloin syövät kerralla karkkinsa (n. 100g). Kyllähän heillekin herkut maistuisi, jos vain annettais.

Vierailija
13/13 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön ite tosi vähän karkkia. Väsyneenä tulee syötyä enempi, mutta muuten tosi vähän. Äitini kyllä pistelee herkkuja ihan reilusti ja kyllä paljon enempi, kun minä. Lapset meillä syö joskus, meillä ei ole mitään karkkipäivää. Syödään, kun tekee mieli! Vanhin oppi syömään karkkia vasta ihan vähän aika sitten ja ikää on reilusti yli 10. Pullaa, keksiä ym. herkkuja syödään aika harvoin...