Vedinkö herneen nenään turhasta anopin suhteen?
Olen sairaalassa raskausmyrkytyksen vuoksi, oon ollut jo yli viikon. Lapsi on anopilla, mies töissä ja illat anoppilassa lapsen kanssa.
Tänään pääsin kotona käymään ja oli sovittu, että mennään anoppilaan lasta katsomaan. Anoppipa olikin lähtenyt tapaamaan jotain entistä työkaveriaan ja näyttämään esikoista hänelle. Mun "loma" kesti 4 tuntia eikä lasta tai anoppia sinä aikana näkynyt tai kuulunut vaikka oltiin etukäteen sovittu! Nyt sitten taas täällä pötköttelen ja ikävä on ihan kauhee!
Kommentit (34)
Mies hakee lapsen kotiin töistä tultuaan, viettää illan hänen kanssaan, nukkuvat molemmat kotona yön ja lapsi anopille hoitoon aamulla. Näin joka päivä paitsi miehen vapaapäivinä, jolloin lapsi on hänen hoidossaan koko ajan. Onko hänellä helatorstai vapaata? Mies ja lapsi voivat silloin tulla sinua katsomaan sairaalaan.
Vedit herneet täysin aiheelliseesti. Nyt anoppi ruotuun tai omii vauvankin.
törkeä teko olis pitäny miehelläsi hakea lapsi pois
Miehen tulisi laittaa äitinsä ruotuun. Miksi mies ei pidä lasta kotona iltoja ja öitä? Kuinka pitkä se välimatka anopille on? Miksette laita lasta päivähoitoon vähäksi aikaa, kannattaisi kysellä tilapäisiä hoitopaikkoja. Tai voisiko mies pitää kesälomiaan etukäteen? Minä en veisi lastani tuollaiselle anopille, ei hänellä ole mitään oikeutta rajoittaa äidin ja lapsen tapaamisia.
mielellään kun äitinsä hoitaa lapsen.
Vaikuttaa nimittäin siltä, että mies ei halua/osaa hoitaa lasta itse ja siksi viihtyy sen kanssa anoppilassa. Rajoittaisihan lapsi tietenkin miehen vapaa-aikaa jos joutuisi olemaan lapsen kanssa kahdestaan.
Luxuxhoitoa todella saat minunkin mielestä kun anoppi hoitaa ympäri vuorokauden lastanne kun itse olet sairaalassa ja lapsen isä ei viitsi.
Itse samassa tilanteessa jouduimme palkkaamaan ulkopuolisen hoitajan lapselle ja jouduin vielä synnyttämään lapsen yksin kun isä ei ehtinyt synnytykseen.
äiti toimisi just noin ja suuttuisi hirveästi jos arvostelisin tätä yhden selkeän sopimuksen rikkomista. Sen sijaan että puhuttaisiin tästä asiasta, tulisi pöytään kaikki marttyyrikortit miten minä olen niin vaativa ja ehdoton ja hän muuten lapsenakin hoiti minua niin hirveän paljon, ihan päivittäin, voitteko uskoa.
Kyllä mun mies olisi jäänyt töistä pois hoitamaan lastaan, eikä päästäisi ketään sukulaista mestaroimaan tuolla tavalla, oli oma äiti tai ei.
Oli aika typerää viedä lapsi muualle siksi aikaa, kun teidän piti tavata. Onko teidän välit muuten hyvät, vai oliko se pelkkää kiusantekoa?
jokaisella osastolla on mahdollisuus vierailla ns vierailuaikoijan ulkopuolella mm aulassa/ Tv huoneessa tai sairaalan kahvioon voi tehdä Treffit. Koska olet ollut kotilomallakin niin täysin vuodelevossa et voi olla. Itse olin n 3 kk sairaalassa " wc luvilla " ennen kakkosen syntymää ja esikoisen kävi tervehtimässä toki tuona aikana usemamman kerran.
Jos äiti sairaalassa pidemmään niin noista vierailuajoistakin voi sopia.
lasta sairaalaan kun on helpompi viettää nyt omaa aikaa kun akka on sairaalassa ja äiti hoitaa lapsen.
Mun mies kyllä olisi lapsen kanssa kotona kahdestaan illat ja yöt ja veisi päiväksi vain äidilleen. Ottaisi siis kokonaisvastuun lapsestaan.
ettei vain miehelläsi olisi toista naista? Eivät uskalla antaa lapsen nähdä sinua. Lapset kun pakkaavat möläytellä kaikenlaista. olis siinä isällä selittelemistä Maija tädistä joka nukkuu meillä kun äiti on poissa
etes pyydettäs anoppia hoitamaa esikoista. VAikka ei saatas ketää muita. Tuo nimittäin onnistus myös minun anopilta ja paljon pahempaankin se pystyisi.
Että parempi turvautua muuhun apuun. Jos ei muuta apua ole niin mies töistä pois.
Ei se kannata turvautua tuommosee ihmisee enää jatkossa. TEkee vielä pahempia temppuja. Ja selvästi haluaa omia lapsen. :((
Karsee ihminen. Surkeeta jo pikku lapselle ku varmasti ikävöinyt äitiä ihan kamalasti. Ja sinullekin ikävä.
kehittelee tarinoita. :O Kun toinen sairaalassa makaa viimesillää.
ettei vain miehelläsi olisi toista naista? Eivät uskalla antaa lapsen nähdä sinua. Lapset kun pakkaavat möläytellä kaikenlaista. olis siinä isällä selittelemistä Maija tädistä joka nukkuu meillä kun äiti on poissa
sieltä pääse esim.kahvioon kahvittelemaan tai siihen sairaalan ympäristöön kävelemään? Silloinnäkisitte lapsen kanssa toisianne ja vierailuajoista ei tarvitsisi välittää.
yksin mahdollisesti synnyttämään kuolleen lapsen?