loppupahan tyttäreni kiusaaminen
kun annoin palaa.kiroilin ja mesosin tytölle,joka yksi lapseni kiusaajista.käskin viedä semmosia terveisiä muille kiusaajille että tuleevat tänne ovelle vanhempineen.katotaan kuka kiusaa ja ketä.ei oo näkyny ketään,mut kiusaaminen loppu.oonko kamala:DDD
Kommentit (12)
onneks loppu kiusaaminen...kyl mä käytän keinot mitkä hyvänsä :) t.ap
Kerranki joku oikeesti tekee jotain! Et tosiaan ole kamala kun sait kiusaamisen loppumaan!
kun annoin palaa.kiroilin ja mesosin tytölle,joka yksi lapseni kiusaajista.käskin viedä semmosia terveisiä muille kiusaajille että tuleevat tänne ovelle vanhempineen.katotaan kuka kiusaa ja ketä.ei oo näkyny ketään,mut kiusaaminen loppu.oonko kamala:DDD
Oikein teit!
noille kasvattamattomille kusipaille.
seuravaksi tyttö kuulee että sillä on raivopäinen äiti...
Saattaisin itse ottaa yhteyttä kiusaajan vanhempiin, se auttaa paremmin.
Poika vastasi puhelimeen, äitini raivosi kunnon saarnan ja kysyi lopuksi, että pitääkö kertoa vielä vanhemmille vai onko tämä asia selvä näin. Poika oli vastannut, että asia selvä ja kiusaaminen loppui.
Eikö asia mennyt perille ilman kiroilemista?
seuravaksi tyttö kuulee että sillä on raivopäinen äiti...
Saattaisin itse ottaa yhteyttä kiusaajan vanhempiin, se auttaa paremmin.
eipä kuule ei.sanoin sen verran topakkaan.tuskin uskaltavat mitään sanoa:) -ap
ja kiitos kannustuksesta.mun mitta on nykysin niin täys,että sanon tosiaan suoraan ja lujaa...ja oon saanu kuulla ystäviltä että olenpa muuttunu suorasanaseksi:D
Poika vastasi puhelimeen, äitini raivosi kunnon saarnan ja kysyi lopuksi, että pitääkö kertoa vielä vanhemmille vai onko tämä asia selvä näin. Poika oli vastannut, että asia selvä ja kiusaaminen loppui.
juuri näin...mietin kyl että oonpa kamala,mut näköjää täälläkin on useempi sitä mieltä että oikein tein!;)-ap
Tuossa tilanteessa toimii että kiusaamisen saa loppumaan.
Lapsena minua ja sisaruksia eikä sisareni kaveria koskaan kukaan kiusannut, koska meillä oli sen verran kovaäänisen ja pahasuinen isä ja sisareni kaverin äiti oli samaa kastia. Eivät tosiaan uskaltaneet kukaan kiusata, kun eivät halunneet näiden aikuisten saarnan kohteeksi:) Tosin nämä raivopäät olivat myös niitä, joilta pyydettiin apuakin...Että kaipa sitä auktoriteettia lapset kaipaavat, ja sitä että joku uskaltaa puuttua asioihin.
kamala, mutta se on ymmärrettävää, äiti suojelee aina ensin omaa lastaan.