Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo tunne jalassa, mikä voi olla kyseessä..?

Vierailija
21.10.2008 |

oikean jalan jalkaterän ja nilkan valtaa ajoittain sellainen kuumottava (tulikuuma) tunne, joka tulee ja menee aaltoillen. Ensimmäisen kerran pari päivää sitten kun tuo tunne tuli, oli ihan pakko katsahtaa jalkaan että onko mulla lahje tulessa tms. Voiko olla jotain verenkiertoperäistä tms.? Pelottavaa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä lähiaikoina, jos joku asiasta tietävä bongaisi.

Vierailija
42/59 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parestesia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parestesia.

Niin tuntohäiriöhän se selkeästi on, mutta ilmeisesti ilman muuta oiretta ei kannata tutkia - kuulostaa vain epämääräiseltä oireelta. 

Vierailija
44/59 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma!

Vierailija
45/59 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dijapeettes

Vierailija
46/59 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ja oikean pohkeen ulkoreunassa. Mulla 2 tyypin diapetes..uskon et neuropatiaa. Kerron kyllä lääkärille asiasta.

Vierailija
47/59 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun kuuklettaa jotain outoa oiretta, niin ei mene kauaakaan kun silmille hyppää ms-tauti. Ilmeisesti se on sairaus, jossa voi olla kaikenmaailman oudot ja tavalliset oireet.

Vierailija
48/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans jalassa välillä kuumottava kohta, ei kipeä, punoita tai oo turvonnut. Kestää hetken aikaa, muutaman minuutin, ja loppuu. Ei oo joka päivä, sit taas yhtenä päivänä saattaa tuntua useammankin kerran. Ikää vajaa 30. Edellisestä raskaudesta/synnytyksestä 1,5v aikaa, siihen en ehkä yhsutäis. mut selkäjumeja ollut, iskiaskin välillä vaivannut, oisko sit siitä. Täytyy ens kerralla lääkärissä kysästä

Vierailija
49/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tarkennus edelliseen (48), tuntuu oikeassa jalassa, nilkasta vähän ylöspäin, sisäsyrjässä. Enkä ole kolauttanut mihinkään

Vierailija
50/59 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä aaltoiluja satunnaisesti vasemmassa jalkapohjassa. Ilmaantunut nyt viikon parin aikana. Tätä ennen ollut pitkään sitkeä kipu ja jumi vasemmassa pakarassa. Nyt ihan kuin olisi loppunut. Olisko nuo lämpöaallot tosiaan ilmiö jonkun hermon vapautumisesta...

Vierailija
51/59 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian passiivinen elämäntapa nuita vaivoja tuo.

Liikunta ja muut hyvät elämäntavat auttaa.

Vierailija
52/59 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman reiden sisäpinnassa kuumottava alue muutaman sekunnin kerrallaan pari kertaa päivässä. Ei ole koskaan ollut aikaisemmin. Tämän ketjun perusteella hermovaiva lihasjumin seurauksena siis todennäköisesti?

M55

Vierailija
53/59 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin googlettamalla tämän ketjun, mutta satunnainen kuumotuskohta kädessä, sormessa. Muutaman sekunnin kestää. Outoa. Väsymystä ja heikotusta ollut ajoittain jo monta kuukautta, ei muuten mitään sairauksia.   

Vierailija
54/59 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumattomuus, huono ryhti, alaselän jumi, huonot vatsalihakset, venyttelemättömyys ainakin minulle tuo nuo oireet. Oireet katoaa kun päivittäin treenaa ja venyttelee ja palaa taas uudelleen kun päivittäin ei ole liikuntaa. Kipuun kädessä auttaa tietyt venyttelyliikkeet, niska todennäköisesti jumissa, hiirikäsi ja huono ryhti.

Vierailija
55/59 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne(uropaatti)ropatti kirjoitti:

Minulla samoja oireita. Alkoi pakarasta nilkkaa kohden reilu 2v sitten. Nyt n. 5kk aikana ilmennyt vasempaan käteen. Tuntemattomasta syystä lihaksien toiminta heikentynyt. Mimiikka ei pelitä kaulan ja kasvojen alueella. Surkastumaa yläraajoissa. Syytä ei löydetä. Magneetissa ravattu, borrelioosi epäilyä ollut, ei todettu. Oireet pahenee hitaasti, mutta tasaisesti. Silmäoireet myös pahentuneet. Tuskastuttaa kun syytä ei löydy.

Minulla samantapaista. Neurosarkoidoosi todettu.

Vierailija
56/59 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne, että kuumaa vettä valuisi jalan päällä. Uskon, että MS. Pitää mennä lekuriin. 

Vierailija
57/59 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tätä samaa saitko selvyyttä omaan vaivaan?

Vierailija
58/59 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruusu, iholla jotain? Vaikka muuallakin...

Vierailija
59/59 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan kokeillut käydä kalevalaisella jäsenkorjaajalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä