Esikoistaan odottavat 2010!
Itse olen 18v (pian 19v) ja raskaus aivan alussa, viikkoja 4+1. Lapsi on kuitenkin niin toivottu (yritetty muutamia kuukausia) niin olen jo todella innoissani asiasta. Ehkä pitäisi vähän hillitä tätä intoa, jos käy huonosti. Mutta ei pidä ajatella negatiivisesti! :) Elikä minkä ikäisiä odottavia nuoria mammoja täällä on? Missä päin asutte ja oliko raskaus toivottu vai totaalinen yllätys?
Kommentit (24)
Esikoista täälläkin odotellaan, itse olen 20v. Ei varsinaisesti yritetty lasta, enemmänkin asenteella antaa tulla jos tulee. :) Nyt viikot 19+1 menossa, laskettu aika helmikuussa. Savonlinnassa asutaan, ja olisi mukava jutella muiden itä-suomessa päin odottelevien mammojen kanssa, ja miks ei muualtakin Suomesta. Itselläni ei täällä mammakavereita ole, ainakaan vielä. :)
plussasin kylläkin vasta tänään aamulla ;)
18-vuotias olen ja mies 23.
täälläkin juuri tänään elämänsä ensimmäinen raskaustestin tehnyt 19 vuotias :) viikkoja näytti olevan ainakin Clerblue digitalin mukaan vasta 2-3 :) jännitys on aikamoinen ja ei mikään pyöri päässä kuin lapset ja vauva. Oon vaan ihmetelly kun ei oo ollu oikein mitään selviä oireita raskaudesta, muutakuin tuo kuukautisten poisjääminen. Nyt jään tässsä vähän lueskelemaan muiden kokemuksia.
muoks
piti vielä sanoa että olen naimisissa ja mies pian 22 vee !
itsekkin olen kyseisestä paikasta. 5 viikkoa vanha tyttö tuhisee makkarissa.