Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö kodinhoitajaksi 20 h/viikko, 500 e/kk ?

Vierailija
20.05.2010 |

Joku hakee mollin sivuilla kotiorjaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan

Vierailija
2/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusta näkemättä kommentoin vaan, että ei tuohon varmaan kovin tunkua ole, kun ne jotka työtä voisivat tehdä ovat todennäköisesti tukien varassa ja mielummin työttöminä kuin tuolla palkalla töissä.



Jos kyseessä on "kevyet kotityöt", kiva ja hyvä työnanaja, olisihan tuo helppo duuni opiskelijalle, eläkeläiselle, kotiäidille jne. mutta hyvinvointisysteemi on rakennettu niin, että tuskin tuolla työllä ottajia on.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on au pairin paikka (asunto ja ruoka). Au pairille oikeasti minimipalkka on 250e/kk, tämä perhe maksaa 500e. Mielestäni aika reiluja.



Molin sivuille ei enää saa laittaa au pair ilmoituksia, siksi varmasti etsivät "kodinhoitajaa"

Vierailija
4/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulussa henkilökohtaisen avustajan tai koulunkäyntiavustajan minimipalkka

Vierailija
5/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au pair on eri juttu.



Ja miksi ei saa laittaa ilmoituksia, en tiedä, mutta tänä vuonna on tullut uusi sääntö.



Vierailija
6/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eihän tuohon kukaan lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä