Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus, mihin? Nyt se sit tuli omalle kohalle.

Vierailija
10.05.2010 |

Mutta en vaan tiedä yhtään mihin pitää soittaa. Sosiaalitoimistoonko vaan, kuunteleeko sieltä sit kuka vaan mun asian? Vai neuvolaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi tietää mitä tapahtui? mitä vanhemmat tekivät? mitä lapset tekivät?

Vierailija
22/30 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai teistäkö tehtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmo täytyy tehdä silloin kun on nakuutti hätä.

Vierailija
24/30 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ls-ilmoitus tehdä.



Etköhän voi soittaa ihan sosiaalitoimistoon vaan, kyllä se toimistovirkailija sitten ohjaa oikeaan suuntaan, kun kerrot millä asialla soitat.

Vierailija
25/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin pitää ottaa arkipäivänä yhteyttä kunnan sossuun virka-aikana, kai. Kunnan omat sivut kyllä neuvoo.

Vierailija
26/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lastensuojeluilmoitus sosiaalitoimistoon, jos:

- Lapsen vanhemmat käyttävät usein ja paljon alkoholia.

- Lapsiperheessä "asustelee" vanhempien ryyppykavereita yms. epämääräistä porukkaa.

- Perheväkivalta.

- Pienet lapset yksin kotona, vanhemmat baarissa juopottelemassa.

- Lapset jatkuvasti isovanhempien vastuulla, koska äiti ja isä juovat.

- Vanhemman vakava mielenterveysongelma.

- Lapset eivät saa kotona ruokaa, puhtaita vaatteita, perushoivaa, koulunkäynti mitä sattuu, koti on aina siivoton (vanhemmat eivät huolehdi perheestään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi paljastaa, toisaalta..no tilanne oli se että löysin autotieltä reilu 1v lapsen, kun oltiin lähdössä asioille autolla. (ei iso autotie, mutta kumminkin ja lapsi oli mutkassa vielä) Olin melko varma mistä talosta lapsi on ja vein sinne, jossa minua ei odottanut huolestunut äiti, vaan joku tuttava(lastenhoitaja tms. en ollut ikinä nähnyt) totesi vain että lapsen olis pitäny olla tossa pihassa, ja torui hiukan lasta. Lapsihan oli ihan sisävaatteissa, ilman kenkiä, pipoa ym...toisaalta tiedän perheen jotenkin, vaikuttavat suht ok. tyypeiltä. en tosiaan tunne niin en voi sanoa mikä on meno normaalisti.

Vierailija
28/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pihahan ei ole ihan tiessä kiinni, että kyllä siinä 50m tietä on, ja kukaanhan ei tosiaan ollut huolestuneena etsimässä tätä pienokaista...miksi olis muka myöhäistä tehdä ilmoitus vaikka tänään vielä tai huomenna? toisaalta en haluais tehdä, ton ikäinenhän häviää nopeasti mutta sehän siinä onkin kun totes mulle et olis pitäny olla pihassa...eli laitettu ihan tarkoituksella yksin ulos ilman vaatetta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan se ilmoitus.

Vierailija
30/30 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan, että löysin lapsen tieltä. Olisivat tutkineet tilanteen eikä tulis tuollaista tilennetta eteen, että pitää miettiä soittaakko vai ei lastensuojeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi