Lue keskustelun säännöt.
WT:n tunnistaa vappuna yo-lakista. Mä ainakin luon
30.04.2010 |
lakkia kantaviin ihmisiin niin halveksivan katseen kuin siansilmistäni lähtee.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heitän heidän päälleen pierupommeja niin loppuu se turha snobailu!