Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat on ihania!

Vierailija
10.05.2010 |

Mulla tuhisee 4 päivän ikäinen nyytti tuolla pinnasängyssä,ja olen ihan ihastuksesta muikeana..on se vaan niin ihana ja söpö!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vauvan tuoksu, se on jotain ihanaa! Onnea paljon! Muista lepäillä :)

Vierailija
2/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat on haisevia ja huutavia paketteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea välillä tälläisiakin viestejä ;)

Paljon onnea!!!

Vierailija
4/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat on haisevia ja huutavia paketteja

ja jokeltelevia! :)

Vierailija
5/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on jotain kertakaikkisen ihanaa... Mulla on kolmas vauveli jo 8kk ja vasta nyt olen näin täydellisesti seonnut tästä vauvasta. jotenkin en kahden ekan kohdalla ollut näin höpsönä. Eikä kyllä meillä isäkään, se on myös aivan sekaisin tästä kolmosesta. Ehkä tehdään vielä lisää näitä kun näköjään rakkaus lisääntyy mitä enemmän näitä tulee!!!

Vierailija
6/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se kolmonen tosin vasta 3kk.

Vierailija
7/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka hetki! Tuo aika menee niin äkkiä ohi. Nyt vauveli jo konttaa joka paikkaan ja pyllähtää keskellä isompien leikkejä ja sekös meitä kaikkia naurattaa... :D

t:6

Vierailija
8/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kahdella hampaallaan. Haikeana muistelen kun pikku ukkomme oli vastasyntynyt ja pikkuinen.

Toista täytyy ruveta yrittämään, kun tahtoo toisen!

Vierailija
9/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 2-kymppisenä,jolloin 2 vanhempaa ovat syntyneet

Vierailija
10/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hämmästyttävintä tässä on se, että vaikka olinkin kuinka innoissani ja onnesta ymmyrkäisenä vauvani äärellä ensi päivinä niin nyt hänen ollessaan 1 v 1 kk ja 12 pv rakastan häntä vain enemmän ja olen entistä ihastuneempi omasta lapsesta. Hän on niiin liikkis :-)

Vierailija
11/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä ihanaa miten vauva aina jaksaa niin ilahtuneesti hymyillä kun saa katsekontaktin n. 100. kerran päivässä. Täällä minä taas olen! :)

Vierailija
12/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, kertakaikkiaan ihania kaikki vauvat! Se hymy on jotain niin suloista, ja tuoksu, niska, kaksoisleuka, iho, sormet, varpaat, reidet ja pylly, kaikki hanessa on ihanaa.

Vierailija
13/26 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, kertakaikkiaan ihania kaikki vauvat! Se hymy on jotain niin suloista, ja tuoksu, niska, kaksoisleuka, iho, sormet, varpaat, reidet ja pylly, kaikki hanessa on ihanaa.

Minäkin joka päivä olen aivan onnesta ymmyrkäisenä, miten ihana vauva minulle on suotu. Se ihana pehmoisen palleroinen keho massuineen, reisineen ja pikku vauvamakkaroineen on kertakaikkisen vastustamaton, ja tuo ihana pallero ansaitsee kaiken rakkauden maailmassa.

Onnea AP:lle ja kaikille teille muillekin ihanille äideille ihanista vauvanpalleroistanne!

T. ihanaan ekaan lapseensa täysin höpsähtänyt äiti :)

Vierailija
14/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
15/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rumia, haisevia paska-kasoja. Tää on sit mun mielipide. Älä kommentoi tähän viestiin!

Vierailija
16/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä niistä ihanuuksista sitäkin irtoaa, yrjöä siis :D

Vierailija
17/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea uuden perheen jäsenen johdosta!! :) Meidän nuorin on jo iso... Kauhee vauvakuume, mutta nämä 4 riittää. Niin moni ystävä on saanut ihan pienen ajan sisään vauvoja ja kyllä ne on suloisia. Vauvojen tuoksu on kyllä ihana!

Vierailija
18/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvat niin ihania! Harmi että kasvavat niin nopeasti. Mä olin lapseni ensimmäisen vuoden aivan euforiassa, minusta tuntui että olin päässyt taivaaseen kun olin tullut äidiksi. Monta kertaa päivässä piti ihan ihmetellä, miten olikin saanut etuoikeuden kokea tällaista onnea.

Nyt kun lapsi on tullut vanhemmaksi, niin rakkaus on muuttunut; se on lujempaa ja syvempää ja lapsensa vuoksi tekisi mitä tahansa. Mutta se hormonihumala on tietenkin mennyt.

Vierailija
19/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne.mulla 3,5kk vauva ja sit kolme isompaa lasta.

lisää vaan mieli haikais.katsoo nyt...

;)

onnea ap:)

Vierailija
20/26 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on jotain kertakaikkisen ihanaa... Mulla on kolmas vauveli jo 8kk ja vasta nyt olen näin täydellisesti seonnut tästä vauvasta. jotenkin en kahden ekan kohdalla ollut näin höpsönä. Eikä kyllä meillä isäkään, se on myös aivan sekaisin tästä kolmosesta. Ehkä tehdään vielä lisää näitä kun näköjään rakkaus lisääntyy mitä enemmän näitä tulee!!!

..tästäkin kiitä eli irvistä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme