Kuinkas usein teillä isit käy viihteellä?
Ajattelin vaan että olenko nyt oikeasti ihan hirveä tylsä tiukkapipoinen nalkuttaja kun mielestäni useampi kerta viikossa on liikaa?! (siksi sinne baariin kuulemma pitääkin mennä kun kotona on niin kauhea akka odottamassa)
Tosiaan, lisäksi jos uskaltaudun moittimaan miehen käyttäytymistä saan itse kaksin verron haukkuja niskaan. Kuinka pahasti tossun alla tässä ollaan?
Kommentit (32)
kokous-/työmatkoilla n. 10 kertaa vuodessa. Ei kyllä silloinkaan juo humalaan saakka.
jjjne..viihteellä tarkoittanee kapakassa, baarissa? mun ukko käy ehkä 3-4 kertaa vuodessa kavereitten kanssa ja mitä sittn ulkomaan matkoilla käy missä käy sit en lukua pidä...
Mekin kyllä tavataan molemmat kavereita joka viikko, mutta ihan baarissa tai saunailloissa (jossa juodaan) tms. mies käy ehkä noin viis kertaa vuodessa. Kesällä noita mökkireissuja ja kaikenmaailman kissanristiäisiä on tietty useemmin, mutta keskimäärin sanosin että muutaman kerran vuodessa. On sitä muitakin tapoja pitää yhteyttä kavereihin kuin ryyppääminen! Perheenisällä jokaviikkosen baareilun pitäisi ehdottomasti (lastenkin takia) olla mennyttä elämää.
käyny kerran baarissa... Meillä ei kumpikaan harrasta kaljottelua eikä hippalointia, kun kotona on kivaa lasten kanssa :)
kuukaudessa, ei mielestäni yhtään paha...
ja ap on tossun alla ja pahasti, tai ei mies välitä kun taitaa olla alkoholisti =D
että käy siis ulkona eli ystävien luona ja baarissa sitten ehkä kerran 4 kuukaudessa...
jokaikinen maanantai, keskiviikko ja perjantai. Kävi jopa töissä. Kuopuksen kanssa oltiin tultu laitokselta, äijä oli isyyslomalla ja lähti tietty kapakkaan, kun oli missannut maanantain!!
Arvatkaa miksi on ex!
eikä se koskaan ole kovin paljon baareissa viihtynyt. Nykyään käy teatterissa pari kertaa vuodessa, konserteissa ja josssain lionsien tapahtumissa.
Jos ne nyt sitten on viihdettä =)
kun mun isini on jo 76, ei viihdy baareissa enää. Nuorena miehenä kyllä viihdyttikin tanssikansaa soittamalla. Äidin kanssa ottavat laisillisen viiniä silloin tällöin ja ehkö joskus jopa konjakin.
vois käydä useamminkin.
Ehkä siis pari kertaa vuodessa.
Muuten ei tulis käytyä noin usein, mutta on jotain työn kautta tulleita juttuja ja sitten vielä pitää joskus nähdä kavereitakin, niin näköjään se baarireissu ikäänkuin luonnollisesti tapahtuu aina 4-6 vkon välein.
Nuorimmainen on nyt 2 v. Imetin häntä melkein 10 kk ja sinä aikana en tainnut käydä ollenkaan ulkona, mies kävi ehkä parin kuukauden välein.
etkö itse katsele vieraita ja vähän tutumpiakin miehiä?