mitä ihmettä neljä miinus kuusi?? numerot loppuu nollaan!
pitääkö mennä av:n takia yli opistoon diblomi insinööri opiskeliaksi??
Kommentit (13)
että on olemasa niinku sellasia nekatiivisia luguja, jotka on pienempiä ku nolla. En tiijä asiasta enenpää, mutta mun miehen pomo on insinöri ja se oli kertonu. Kato vaikka vikibetiasta, sielä on aina hyvää tietoo.
toisessa ketjussa. Mun mielestä viidestä suklaapatukasta ei voi syödä kuutta patukkaa.
toisessa ketjussa. Mun mielestä viidestä suklaapatukasta ei voi syödä kuutta patukkaa.
miinussuklaalla LAIHTUU! viis miinus kuus patukkaa päivässä, eli se yksi miinuspatukka päivässä ja avot: kesäksi olet hoikka!
Seiskan ja kutosen matikallakin minä tajuan nämä varmennukset!! Miten tyhmää sakkia täällä oikein on??
Seiskan ja kutosen matikallakin minä tajuan nämä varmennukset!! Miten tyhmää sakkia täällä oikein on??
Huumorintajua sulla sit ei ehkä ihan niin paljon olekaan...
Otapa vaikka ulkolämpömittari käteesi ja tutki sitä,jospa se siitä lähtisi avautumaan ilman tutkintoja
diblomiinsinööri. Ihan niinku lääkärikin kirjotetaan yhteen, tai pph.
(Ou mai gaad tuli muuten yksi miinus seitsemän, jos saan tän viestin näkyy niin tiiätte sitten et oon osannu ratkasta sen, jos ei niin sitten en.)
mul on vaikeuksia varmenteen kans, ihan oikeesti ja ymmärrän matikkaa ja miinusmerkkejä
jospa se siitä lähtisi avautumaan ilman tutkintoja