Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esprit farkut: "Lörpöttääkö" helposti takapuolesta?

Vierailija
19.04.2010 |

Minkälaisia kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lörpötä takapuolesta, mutta mulla onkin siitä kohtaa täytettä sen verran, ettei lörpöttäminen ole mahdollistakaan...

Vierailija
2/18 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mitoitukseltaan jotenkin hassut tällaiselle normaalin tiiviin takamuksen ja hieman keskivertoa lihaksikkaammat reidetkin omaavalle pitkäjalkaiselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti minulle on liian pieni takapuoli suhteessa lantioon. Ja siis onkin. Takapuoleni on kyllä kiinteähkö ja pyöreä mutta ei riittävän iso täyttämään housun takamusosan.

Vierailija
4/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran lähes kaikki sen merkin farkut läpi kaupassa ja kaikissa sama vika - vaikka mahan puolelta tuntuvat hyviltä ja jopa napakoilta, niin ristiselän kohdalle jää housun vyötärölle sellainen melkein nyrkin mentävä tyhjä kolo. Siinä se sitten törröttää selässä sellainen hassu vekki. En tiedä pitäisikö olla enemmän persettä vai mitä? Mulla ei kyllä ole mitään kovin pulleaa takamusta.

Vierailija
5/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainnoastaan takapuolesta vaan myös reisistä. Mulla kait vatsa iso, mutta reidet ja takamus eivät. Joissakin muissa farkuissa ollut sama ongelma, eri paria ovat nää paikat...

Vierailija
6/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä osta vaatteita, jotka "lörpöttävät" tai ovat muuten epäsopivat. Espritin farkkuja en omista juuri tuon epäsopivuuden vuoksi.

Vierailija
7/18 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä osta vaatteita, jotka "lörpöttävät" tai ovat muuten epäsopivat. Espritin farkkuja en omista juuri tuon epäsopivuuden vuoksi.

Mutta kun tämä lörpötysefekti paljastuukin vasta päivän käytön jälkeen. Mikä tahansa housu istuu sen minuutin kaupassa mutta eipä enää parin päivän kuluttua.

Vierailija
8/18 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy takapuolta ja reittäkin.

Vierailija
9/18 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään tuskailin miten olen menny tollaset lökäpöksyt ostamaan. Olen siis pullea (163/75) kurvikas ja reitevä. Vyötäröltä isot, mutta kun kinnaa reisistä niin kiskoo housuja alaspäin. Ihan kamalat!

Juu, ja kaupassa kun seisoskelin peilin edessä, oli ihan ok, liikkuessa alkaa lököttämään.

Vierailija
10/18 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on sitten täydellinen vastakohta, jos sopivat lantiolta niin vyötärölle jää älyttömästi tilaa, eli sopisivat varmasti kapealanteiselle.

Vierailija
11/18 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan väärä malli.

Vierailija
12/18 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan väärä malli.

Erikoisliikkeestä myyjän avustuksella nämä ostin kuitenkin. t.Se lökäpöksy

Vierailija
13/18 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyviä ohjeita nuo ao.

t. vannoutunut Esprit-farkkujen käyttäjä

(kuten myös useimpien muiden merkkien farkuissa) on erilaisia malleja. Osa istuu täydellisesti, osaa en voi kuvitella käyttäväni. Jos yleisesti puhutaan ko. merkin farkuista, niin sopivat paremmin ihmisille joilla on muotoja --> nissä on tilaa pepulle ja reisille (HUOM: en tarkoita että ovat mitään "läskimalleja" mutta poikamaisen kropan omaavalle ei suurin osa malleista istu) Mutta ko. merkillä on eri malleja, en mistään postimyynnistä tilaisi vaan menisin paikan päälle sovittamaan eri malleja :) Niin ja myyjät osaava auttaa, kannattaa kysyä heidän apuaan. +AINA kun farkut ostaa, niin pitää ostaa napakka mallia --> sellainen mikä nippa nappa menee päälle koska farkut löystyvät käytössä. +JOS farkuissa on elastaania niitä ei saa pestä huuhteluaineen kera ksoka se tuhoa elastaaniin j kangas löystyy --> farkut ovat pilalla (Espritin kaikissa (?) farkuissa on elastaania)

Vierailija
14/18 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kuten myös useimpien muiden merkkien farkuissa) on erilaisia malleja.

Osa istuu täydellisesti, osaa en voi kuvitella käyttäväni.

Jos yleisesti puhutaan ko. merkin farkuista, niin sopivat paremmin ihmisille joilla on muotoja --> nissä on tilaa pepulle ja reisille (HUOM: en tarkoita että ovat mitään "läskimalleja" mutta poikamaisen kropan omaavalle ei suurin osa malleista istu)

Mutta ko. merkillä on eri malleja, en mistään postimyynnistä tilaisi vaan menisin paikan päälle sovittamaan eri malleja :)

Niin ja myyjät osaava auttaa, kannattaa kysyä heidän apuaan.

+AINA kun farkut ostaa, niin pitää ostaa napakka mallia --> sellainen mikä nippa nappa menee päälle koska farkut löystyvät käytössä.

+JOS farkuissa on elastaania niitä ei saa pestä huuhteluaineen kera ksoka se tuhoa elastaaniin j kangas löystyy --> farkut ovat pilalla (Espritin kaikissa (?) farkuissa on elastaania)

Vierailija
15/18 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä todella lörpötä mistään, eikä kiristä. Voin vaikkapa ostaa sovittamatta Espritin housut, ja aina sopii. Niiden mallinukke on mun mittojen mukaan tehty ;)

Olen mielestäni ihan "tavallisen" mallinen, kokoa 34 Espritin housuissa, muissa 36.

Vierailija
16/18 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei espritkään kaikkia farkkujaan samalla kaavalla tee, mallit on erilaisia, siitä vaan sovittamaan kaikki, mikä espritin malli sopii kenellekin parhaiten! Täällä monien esprit-farkkujen omistaja, ja ainakin yhtä monia on jätetty ostamatta sovitusten jälkeen kun eivät ole passanneet!!

Vierailija
17/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin huoletta tilata omaa kokoani vaikka netistä (31/32).

Mulle istuu paremmin kuin mikään muu, eipä todella lörpötä mistään, eikä kiristä. Voin vaikkapa ostaa sovittamatta Espritin housut, ja aina sopii. Niiden mallinukke on mun mittojen mukaan tehty ;) Olen mielestäni ihan "tavallisen" mallinen, kokoa 34 Espritin housuissa, muissa 36.

Vierailija
18/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika tasapaksu "pötkylä", ei vyötäröä, ei lantiota. olin sitä normaalipainoisena ja olen sitä nyt lievästi ylipainoisena. Esprit on ollut kuitenkin aina ainoa merkki, jolta olen löytynyt sopivia farkkuja.

Ketju on lukittu.