Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ajoittaisit raskauden, jos

Vierailija
10.05.2010 |

haluaisit peittää sen mahdollisimman pitkään? Koska on pakko kertoa viimeistään työnantajalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jonkun sanovan, että talviraskaus on helppo peittää..Missä vaiheessa maha alkaa näkyä?

Vierailija
2/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa maha ei vielä näy, sitten tulee kesäloma, ja töihin palaat vasta elokuun alussa, tämän jälkeen onkin vain 2.5 kk aikaa äitiysloman alkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrossa, niin voisin peittää raskauden vielä kesälomaan asti, vai?

Vierailija
4/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tais näkyä siinä 6 kuulla vasta..

Vierailija
5/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkolttu on kesät talvet sama

Vierailija
6/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin töissä viikolla 18, eikä kukaan ainakaan tunnustanut huomanneensa. Se oli sydäntalvea. Olen keskivartalolihava muutenkin ja käytin aina löysempää neuletta tai jakkua. Ihmettelen itsekin miten näin pitkälle pääsin.

Vierailija
7/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maha alkoi näkyä vasta 1½ kk ennen synnytystä, vaikka olen hoikka vartaloltani. Töissä tiesivät vain ne joille olin kertonut, kukaan muu ei huomannut musta mitään..

-M-

Vierailija
8/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mahasi ei turpoa aikaisin, niin alkaa todennäköisesti näkyä joskus talvella jolloin väljillä vaatteilla saa piiloon.

Minulla laskettuaika on ensi viikolla ja geeneistä kai johtuen maha ei ole nytkään mikään iso.

Naapurit huomasivat vatsan vasta nyt keväällä ilmojen lämmettyä. Ja alkoihan se noin kuukausi ennen LAta ulkoilutakkiakin kiristää.

Vierailija
9/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin ajattelee niin. Niin minäkin luulin kunnes aloin viidettä tekemään eikä vaan ota onnistuakseen vaikka reilu vuosi yritetty ajoittaa ihan mille vuodenajalle vaan...

Vierailija
10/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodenaikojen tai minkään muunkaan mukaan. Meille on aina riittänyt laskelmoinniksi se, että ollaan todettu, että halutaan vauva, ja oltu ikionnellisia kun sellanen saadaan. Jotenkin aina ajattelen, että liiasta itsekkyydestä tulee rangaistus...

Ekasta lapsesta oli muuten laskettu aika marraskuun loppupuolella, ja juhannuksen jälkeen maha näkyi jo selkeästi...

Vierailija
11/11 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos edes tulet raskaaksi. Aiemmin oli ketju jossa keskusteltiin raskautumisesta juuri tiettynä aikana ja muu ei sitten kelvannut. Alkuvuoden vauva oli hakusessa.

Itse en ole kärsinyt lapsettomuudesta ja raskaaksi tulo on ollut helppoa mutta kaikille se ei niin ole. Ole onnellinen lapsista jotka sinulle suodaan.

T. 4 lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi