Pikkupojalle pyörä!!!
Missä ihmiset myy lastensa käytettyjä pyöriä??? Mä tarttisin mun pojalle 16" pyörän, mutta ei niitä juurikaan ole myynnissä. Jos on, niin etelässä ja "vain nouto"... No ei paljon täältä pohjoisesta lähtä yhtä pyörää hakemaan.
En raskis ostaa uutta. Auttakaa, mistä löytyy!
Kommentit (4)
Minä ainakin seuraan Vauvan osta&myy-palstaa ja ennen kummaksi muuttumista ostin ja myin kaiken Kaksplussan netissä. En tiedä muita paikkoja... Niin, paitsi huuto.net muttei sielläkään ole koskaan mitään pohjoisessa. Ja mä en kuitenkaan missään syvällä lapissa asu, vaan Oulussa.
ap
Aikaisemmin olen saanut kaiken kaupaksi työpaikan kirpussa, mutta nyt sen käyttäjäryhmä on aiempaa rajatumpi ja siten ostajia vähemmän.
Oletko vieraillut facebookin Myydään / ostetaan / annetaan (Oulu) -ryhmässä? Ryhmiä on itse asiassa kaksi, mutta toinen on vilkkaampi. Siellä näyttäis olevan pyöriä silloin tällöin myynnissä. Pyörien suhteen saisi olla aika sähäkkänä ostamassa, varmaan just tuo 16" menee vikkelästi eteenpäin.
t. 2
Kun asuu pohjoisessa. Pitääkö lätkiä ilmoituksia eri nettisivuille vai onko jokin tietty kanava, mitä suurin osa seuraa?
Mulla siis myynnissä 2 kpl 12" pyörää. vanhempi ja huonompi meni heti, kun parilla kympillä möi. Uudempi ja parempikuntoisempi ei ole vielä mennyt, ja pitäis löytää joku foorumi, missä kaupata. Pari 16" pyörääkin on, mutta en ole ihan vielä niitä myymässä. Muutoin olisin voinut ap:lle tarjota.