Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Joululahjat viikkoon 19*

10.05.2010 |

Taas käynnistyisi uusi viikko...aika menee nopsaa vauhti! :)

Lista vielä viikon alkuun:)

Joululahjat 2010

Ester/1.12.

anneh/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

arktinen ampiainen/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

äippä-86/5.12.

haaveilija83/5.12.

Kaala/6.12.

Zerlina/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

VBJ/8.12/KYS

marjiie/8.12.

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

babybooming/11.12.

silveri/12.12.

mairen/12.12.

aotearoa/13.12.

Tinja/13.12.

happines/13.12.

meiju88/13.12.

Niitti/13.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

88äiti/15.12.

Jellona84/16.12.

Katjalah/16.12.

Marie-Helena/16.12.

Timantti76/17.12.

äitykkäinen2/17.12.

bellys/17.12.

Sabriina/18.12.

-coco-/18.12.

viuhka/19.12.

Samaku/19.12.

kattu/20.12.

chocolina/20.12.

Misu-78/21.12

Tanzku/21.12.

sannakko/22.12.

ninnininnuli/23.12.

hiisi70/23.12.

4nEmo/24.12.

ph/24.12.

maapu/25.12.

nuunuu78/25.12.

Katriina89/28.12.

Ellu1984/30.12.

DolceVita/30.12.

ViuhtiTiuhti/30.12.

hiutale/30.12.

nennula

normutin

VanillaSky

CornflakeGirl

olivia2010

manta1

Kössi Kenguru

Mindy81

Kommentit (47)

1/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ois ensimmäinen äitienpäivä takanapäin ja kyllä oli ihana päivä!! :) Aamupala sänkyyn, kukkia, lahja...vaikka tärkein lahjahan tietty on tuo poitsu ja masunasukki!!:) Mies teki ruoat ja suurimmaksi osaksi syötti ja hoiti poikaa....tosi ihana päivä kaikkineen!! :) Laatuaikaa perheen kanssa!!:)

Pitäs vissiin mennä syöttään tuota pikkumiestä, tänään on sen neuvola...aattelin kyllä kysellä josko vois kuunnella sydänääniä vauvalta, mut voi olla et ne neuvolan antiikin aikaiset laitteet kuulee ne vasta 12.viikon jälkeen!! Kahtotaan:)

4nEmo: Hienoa et sydämenlyönnit kuului, ihana helpotus :)

mairen: Mulla pahoinvointi (siis suurempi) loppui kun seinään vappuna...pientä äklötystä on ollut kyllä. En kuitenkaa ole huolissani...jossain vaiheessahan se kuitenkin loppuu valtaosalla!:) Väsymys mulla on kyllä pysynyt... ;)

Ja kyllä mä kanssa pyöritän noita ajatuksia siltikin, et onkohan mahassa kuitenkaan ketään ja hyvä etten oo raskaustestiäkin mennyt vielä ostamaan;)

Misu-78:Mulla alko eilen ihmeellisesti tuo vessassa ramppaaminen...valehtelematta kävin 15-20krt:aa päivän aikan vessassa ja yölläkin 3 kertaa :O

Samaku: Mulla on tuo esikoinen vielä niin pieni ettei hirveesti oo tullut ajateltua vaatteiden ostoa, mutta mulla on tulossa kyllä kanssa jo 56cm toppahaalari vauvalle, kaverilta :)

Timantti76: Mä muistan ton fiiliksen kun esikoisesta laskettuaika oli ihan kuun lopussa niin sitä oli aina niin jälessä viikoista, mutta kyllähän ne siitä sitten omaan tahtiin tietty kasaantui itsellekin:) Nyt tuntuu uskomattomalta, että kohta alkaa jo 12. viikko!!!!

ph: Tsemppiä ja jaksamista odottamiseen!!!

VBJ: Hyvä vinkki... täytyis ettii sykemittari jostain.. Mitä keraamista pintaa käytit?!

Anneh 10+5 :)

Vierailija
2/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jotakin pientä kirpparilta :). Ja jopa ennen kuin plussasin. Uutta en ole ostanut, mut se johtuu vaan siitä etten ole käynyt vaatekaupoissa pitkään aikaan. Jos olisin käynyt olisin varmasti ostanut. Cittarissa kun käy niin ei ehdin vauvan vaatteita katsella kun on kiire ostamaan ruokaa ennen kuin väsymys iskee.

Viikonloppu meni taas liian nopeasti. Onneksi on torstai vapaa että saa levätä yhden päivän kesken viikkoa! Tänä aamuna väsytti kyllä aivan hirveesti taas kun lapset ovat herättäneet yöllä, ja tietysti on vessassakin pitänyt käydä. Olin myös hereillä liian kauan kun piti katsoa X-Factorin tuloslähetystä. Yleensä menen kyllä aikaisemmin nukkumaan nykyään. Tänään saa sit mennä viimeistään kymmeneltä että jaksaa.

Ph: älä murehdi etukäteen! Kyllä siellä voi hyvin olla pieni ihmisen alku vaikka tuntuu siltä ettei ole. Tsemppiä!

Misu78, rv 7+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on tuo meidän lista! Mulla saa siis muuttaa LA:n 6.12. (on nyt tuolla listassa 7.12.), kun en itse osaa.. :)

Mä en ole vielä mitään ostanut, ei pysty millään vielä, kun on niin epävarmat lähtökohdatkin..

Mä oottelen vaan ens maanantaita ku kuuta nousevaa, silloin on se äippäpolin lääkäriaika, jonka tulkitsen np-ultraks! (silloin 11+0), onhan sekin jo alku, vaikka rakenneultra se vasta on mulla se helpottava, toivottavasti!!! :)

Raskausoireista, kai ne on kans täällä loppu, tissitkään ei oo enää niin kipeet ku aikasemmin. Kärsin kyllä kovasti pahoinvoinnista ja väsymyksestä, mut liitän sen tähän rajuun antibioottihoitoon.

Voi kun viikko vierähtäisi nopeesti!! :)

Vointeja kaikille!

Tiitu ja lumi 10+0

Vierailija
4/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudutaanpa taas!

VBJ: Sinulla on aivan sama ajatusjuoksu kuin itselläni... Sain aamulla tuon loistoajatuksen sykemittarin käytöstä (en ollut vielä lukenut viestiäsi, joten jotenkin telepaattisesti kai hyppäsi sieltä päähäni!) JA ETSIMÄLLÄ LÖYTYI SELLAINEN 200+ tikutus, eli kai tuolla todella joku on, eihän tuollainen voi muutakaan merkitä!!!!!!!!!!!!! Suosittelen muillekin, toimii tosiaan näin yllättävän pienilläkin viikoilla.

Viikonloppuna ajatukset olivat osittain toisenlaisissa vauvoissa, käytiin lauantaina lasten kanssa katsomassa viimetorstaina syntyneitä hauvavauvoja. Ihania pötkylöitä, mutta ei noista vielä omaa osannut valita, kolme oli tyttöjä, eli siitä joukosta meidän Minni löytyy. Luultavasti 4.7 haetaan tyttö kotiin, muutaman viikon päästä käydään vielä katsomassa, josko silloin osattaisiin jo valita omamme.

Lauantai-iltana alkoi mieletön selän juiliminen, kävelemäänkään en tahtonut pystyä ja vatsaakin nippaili silloin yöllä. Vuotoja ei ole ollut ja tuo tänäaamuna sykemittarissa näkemäni luku on rauhoittanut mieltä, eli eiköhän ihan kohdun kasvukipuja ole. Selän juiliminen selittyy sillä, että poika sieltä taas on tulossa, minulla nimittäin poikaraskauksissa on joka kerta ollut selkävaivoja (kakkosestakin alkoivat jo rv6-7)... Muuten pienikin "voimanponnistus" saa vatsassa nippaisun aikaan, aivastaminen on ihan pahinta.

Ensi viikon perjantaina on sitten jo ultrakin, niin tämä aika vain menee eteenpäin... Ihanaa viikkoa kaikille!

Katjalah+Papu5 rv8+4

Vierailija
5/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään meinannut antaa lähettää viestiä >:( meinasi jo totaalisesti hermot mennä! Mutta juu asiaan :D

Ja myöhästyneet äitienpäiväonnittelut teille kaikille äideille kuten myös tuleville äideille!

Pitkästä aikaa täällä kirjoittelen, oli niiiin jännä loppuviikko ja viikonloppu kun kerrottiin kahdelle lähimmälle ystävälle ja omille vanhemmille uutiset. Kaikki olivat tosi innoissaan ja ihania muutenkin =) Nyt on hurjan helpottunut olo kun ei tarvi tuota kertomista enää panikoida.

Tuo sykemittari kuulostaa hyvälle, pitääpä kokeilla! Ihan tuosta mahan päältä ku oletta vain etsineet? Tuntuu hassulta että toimii mut kokeilen kyllä :D

Täällä on pahoinvointi ollut aika hurjaa! Tänään ensimmäistä kertaa noin viikkoon ei ole tarvinnu oksentaa heti aamusta ja muutenkin nyt vähän ookoompi olo kuin aikoihin. Tuhrua on vähäsen tullut ja pari kertaa vähän reilumminkin paperiin jäänyt, mutta eiköhän kaikki ole kunnossa kuitenkin. Näin koitan toivoa ja ajatella, mitään "klönttejä" ei kuitenkaan ole näkynyt...

Ihanaa kuulla että monella täällä alkaa jo oireet pikkuhiljaa vähentyä. Auttaa itseäki jaksamaan näitten vointien keskellä ja lisäksi tuntuu että ollaan jo "näin pitkällä"!

Voimia teille kaikille!

-kattu, 8+6

Vierailija
6/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä onnea meille kaikille äitienpäivän johdosta tälleen vähän myöhässä! :)

Me oltiin mummolassa ja oli kyllä tosi ihanaa olla valmiissa ruuissa ja lapset sai roikkua isovanhemmissaan... :D Pääsin tosi helpolla ja oksensinkin ihan ennätysvähän viikonloppuna, vaan kerran päivässä!

Tänään olenkin sitten korjannut tilanteen laattaamalla jo taas kai viitisen kertaa. :/

Huomenna pitää mennä hakemaan lisää saikkua, kun se mölli-lääkäri ei voinut viimeksi kirjottaa, kun viikon. Musta on tosi tyhmää, että ei kirjota enempää kerralla, kun kuitenkin olen yrittäjä ja ihan varmasti en "lintsausmielessä" sitä saikkua ole hakemassa, vaan todellakin olo on niin kammottava, että en missään nimessä pysty töissä olemaan! Eikä se jatkuva lääkärissä juokseminen ihan ilmaistakaan ole...

Se siitä natinasta! :)

Mä en saanut meidän (surkeella) sykemittarilla kyllä mitään kuulumaan, mutta se onkin sellanen mittari, jolla ei meinaa edes omaa sykettä saada näkymään. Harmitti silti. ;)

Miten muuten teillä muilla, oletteko tulleet kömpelöiksi? Musta on tullut niin sairaan kömpelö, että eilenkin poltin kaksi sormea, kun nojasin vahingossa kuumalevyyn! (Pöydän reunaan piti.) Lisäksi tavarat putoilee ja kolhin itseäni ihan tonnilla koko ajan! Mulla on oikeestaan sellanen olo, että mun kropassa on 10cm liikaa joka suuntaan! Niinkun olis lapsi, joka yrittää käyttää aikuisen kehoa, tai jotain... :D

Nyt menen yrittämään taas ruuanlaittoa lapsille ja sitten pesemään koiraa. On taas hommaa tällekin illalle... ;)

Voikaa hyvin, mäkin toivottavasti pian jo!

:)niila ja "tähtijoonas" 10+4

Vierailija
7/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnneH: Polarin sykemittarin ”rintavyössä” on 2 keraamista pintaa. Käytin niistä vain toista sykkeen etsintään. Ovat vyössä sen verran kaukana toisistaan, että muuten toinen nappaa oman sykkeeni -> ranneosa alkaa herjata rytmihäiriöstä ja piippaa varoitussignaalia. Vain toisella ”lukijalla” olen saanut häiriöttömän sykkeen näkyviin. En ole saanut sykettä näkymään kauaa, mutta hetken kuitenkin :)

Katjalah: Eikö olekin hienoa, että itsekin voi todistaa, että siellä oikeasti joku on :)

Kattu: Sykkeen löytää helpoiten häpyluun ja navan välimaastosta. Itsellä sykemittari löytää sen n.2cm navan alta, aavistuksen verran vasemmalta. Etsimällä löytää :) Jos ei heti löydy, niin ei kannata panikoida, välillä saa kaveria ihan etsimällä etsiä ;) Silloin kun rakko tuntuu halkeavan, on paras mahdollisuus löytää syke selinmakuulla ;)

niila: Minä olen nyt ollut jo 2,5 viikkoa pois töistä, seuraava vuoro vasta maanantaina. On tämä ollut jotain ihan järkyttävää!! Poikaa odottaessa ei ollut mitään ihmeitä alkuraskaudessa, mutta nyt sieltä on pakosti tulossa pikku rinsessa :) Pahimmillaan kun yökötys on iskenyt, en ole ehtinyt vessaan/ulos/saanut käteeni mitään, mihin voi ykätä, niin oksensin sitten keskelle lattiaa x( Sitäpä oli kiva siivota, ja yökkäillä samalla. Toisina päivinä ruoka on pysynyt sisällä mukisematta, toisinaan taas vesikin on puskenut ulos. Yäh :( Itselläni on paljon miespuolisia ystäviä, ja heille olenkin nauranut, että ukko on vaan tyytyväinen, ku tissit kasvaa ja vyötärö kapenee ;)

Itse en ole kömpelyyttä huomannut, mutta TODELLA pahan raskausdementian kylläkin!! Asutaan maalla, josta lähimpään kauppaan (Citymarket) on matkaa n.30km. Ei sitten ihan hirveästi naurattanut, kun lähdin ostoksille: Ostin pojalle syntymäpäivälahjan ja n.4km ennen kotipihaa tajusin, etten ostanut ruokaa?!! Siinä vaiheessa ei voinut muuta tehdä, kuin suuttua itselleen :D Nyt jo naurattaa! Milloin on puhelin kateissa, ja mikä milloinkin. Onneksi oma pää on sentään minussa kiinni, muuten varmasti hukkaisin senkin!!

ON: Kohtu on alkanut painaa jotenkin ikävästi, tunnen jatkuvaa ”painetta” häpyluun päällä. Aivan kuten supistaisi, mutta ei kuitenkaan. Ilmeisesti kohtu nyt vaan alkaa työntyä tuolta lantiosta ylöspäin? Maha myös näkyy aamuisin selvästi pienenpienenä kumpuna, kun rakko on täynnä. Mies onkin varsin ihastuksissaan tuohon pikkuiseen nyppylään :)

WC:ssä saa myös ravata. Ennen pärjäsin pitkiäkin aikoja käymättä vessassa, mutta nyt on käytävä ihan jatkuvaan. Tuntuu, että jatkuvasti janottaa, mutta sitten saa mennä ihan samantien vessaan. Huoh!

Mites, tiedättekö te muut tarkan hedelmöittymispäivän? Itse tiedän, ja se aikaistaisi laskettua viidellä päivällä.. Varmaan tulee esiin sitten ultrassa? Muutetaanko laskettua aikaa noin vähäisten päivien vuoksi?

Sitten vielä semmoinen kysymys, että missä teillä on tarkoitus jakautua? Olisi kiva tietää, jos on muitakin samoilta seuduilta?

VBJ rv9+5 (tai 10+3, miten sen nyt ottaa?)

Vierailija
8/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhästyneet onnittelut kaikille meille! :):)

VBJ: jossain vaiheessa laskettujen aikojen listassa oli kai synnäritkin, vai horisenko taas omiani.. joka tapauksessa tämä mamma synnyttää TAYS:issa.

Mulla ei aiemmista tyttöraskauksista ole ollut pahoinvointia lainkaan, että tämän on nyt pakko olla eri sukupuolta kun nyt vasta tuntuu olo helpottuvan!!

Ratsastuksesta joku puhui, täällä kans yksi. Oma polle on, mutta selkään en kipua enää koska on sen verran riskialtista kuitenkin vaikka miten on tuttu. Virtaakin tammalla kuitenkin riittää, onneksi on hyvä vuokraaja sillä ettei jää vallan seisomaan vaan talliin. Liinassa juoksutan edelleen.

Oma napa: maha kasvaa, oireet on aika paljon vähentyneet mutta ajattelen sen olevan ihan normaalia jo, kyllähän tuota kestikin..

Kesälomaan enää 14 työpäivää! sitten voi ottaa rennosti :)

Tänään töissä yksi oppilas ennätti potkaista minua kylkeen (luojan lykky ettei mahaan sentään) ja muutenkin oli tosi haastava päivä.. ihan rättiväsynyt olen. Tällaiset päivät vie kyllä kaikki mehut :(

Nyt levähtelemään.. ensi viikolla verikokeisiin ja kahden viikon päästä np-ultraan. En malta odottaa!

Silveri rv 9+2

9/47 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VBJ: Tuon lasketun ajan muuttuminen riippuu ihan paikasta. Täällä la:ta ei ultrassa muuteta, jos heitto on alle 5 päivää. Syynä se, että harvemmin vauvat syntyy laskettuna päivänä ja sillä parin päivän heitolla ei väliä la:ssa. Mutta muutamalla kavereillani la:ta on siirretty ihan vaan päivälläkin ultran mukaan. Eli tämäkin taitaa olla näitä paikka kohtaisia tapauksia.

Täällä ollaan menossa synnyttämään Lohjalle. Joku muukin oli muistaakseni menossa, kun siitä oli aiemmin puhetta.

Sain varattua np-ultran tänään. Siihen aikaa 2½ viikkoa. Ja ekassa neuvolassa siis tänään kävin.

Oireet vaihtelee täällä. Välillä parempia päiviä ja välillä niin kamala väsymys ja pahoinvointi. Tosin tähän oloon alkaa olla jo niin tottunut, että olo tuntuu normaalilta vaikka kokoajan kuvottava olo!

Vierailija
10/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau! Toista aamua peräkkäin aamupalat on pysyny sisällä! Vaikka pahoin pelkään ettei tää tähän lopu kun vasta viikon verran on oksentelua ollu niin aika vähällä selviäisin. Toivo kuitenkin elää :)

Kiitos VBJ vinkeistä, pitää kokeilla heti kun sykemittarin jostain löydän... Jossakin luki että laskettu aika muutetaan jos yli neljä päivää heittää, mutta varmasti on tapauskohtaista.

Muista oireista: itellä en ole kömpelyyttä tai dementiaa huomannut mutta maku- ja hajuaisti on herkistyny tosi paljon. Ostin joku aika sitten yhtä aivan iiihanaaaa jäätelöä ja söin nautinnolla ja nyt pari päivää sitten söin uudestaan niin HYI! Aivankuin pelkkää sokeria olis suuhun kauhonu! Ja hesen juustohamppari maistu pelkälle sipulille, mitä aikasemmin en ole huomannut. Lisäksi kaikki kaupan valmiit jogurtit on niin makeita että sekoitan piimää joukkoon niin saa alas. Tuo onkin nyt ollu lähestulkoon ainut mitä oon aamusin saanu sisällä pysymään.

Mahtavaa ilmaa luvattu tälle viikolle! Voi kun ei nyt iskisi enää tuo pahoinvointi niin vois nauttia ulkoilmasta! Ihanaa kevättä kaikille!

-kattu, 9+0 taijotai...

Vierailija
11/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan, että minut voi poistaa listasta. Ei tule meille vauvaa vielä joulun alla. Kesken oli mennyt, ja nyt odotellaan, että vuoto alkaisi. No, ehdin valmistautua tähän tietoon viikon verran, eli en enää tiedon saadessani kovasti pettynyt. Kohti uusia yrityksiä :)

Tsemppiä teille. Jos tää nyt hankkisi sen moottoripyöräkortin tänä kesänä, kun ei tarvitse vauvaa varoa. Mukavaa kesänodotusta (ja joulunodotusta) kaikille! :)

Vierailija
12/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa, että näin kävi! Voimia surun yli ja uuteen yritykseen sitten, kun on sen aika...

Toivottavasti ei nyt enää enempää meistä putoa pois!

Niila, pahoillaan

Vierailija
13/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn uutta yritystä varten!!

Tulin tänne kertomaan kanssaeläjille, että tein jotain, mitä ei olisi pitänyt vielä tässä vaiheessa tehdä.. Kävin lastentarvikeliikkeessä.

Hyi minua! x)

Tunnustaudun hurahtaneeni jo ensimmäisen kohdalla VAUNUIHIN. En vaihdellut vaunuja, kuten jotkut tekevät, mutta rattaita! Niitä oli pojalla varmasti viidet taaperoaikana.. Nyt sitten hirveä tarve alkaa jo ottamaan paremmin selvää vaunuista, joita olen netistä salaa vakoillut. Apua. Puhukaa minulle järkeä :D Toisaalta en halua tehdä virhesijoitusta, ja joutua sitten vaihtamaan vaunuja kesken kaiken.

Taidanpa tästä mennä nurkkaan häpeämään esitteiden kanssa..

VBJ rv9+6 (tai 10+4)

Vierailija
14/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä olen jo vetänyt astetta paremmaksi, kuin kukaan muu teistä... Mulla on nimittäin jo kaikki hommattuna. Siis ihan kaikki, imetysliivejä ja sittereitä ja vaunuja ja kaukaloita myöten! :D

Tähän on kyllä ihan syykin olemassa, mutta sen voin kertoa myöhemmin, tai facessa, jos nyt saan kutsun sinne joskus...

Että ei tarvii noloilla! :)

Ja siis meillähän on ollut kahdella ekalla lapsella 14 vaunut/rattaat yhteensä... Eli voisi sanoa, että pikkasen olen hurahtanut myös minä. ;)

Synnäristä; TAYS/Vammala on minulla synnytyspaikkana. Vammala, jos uskallan lähteä niin pitkälle ajomatkalle synnytyksen käynnistyttyä, muuten TAYS, vaikka sinne en mieluusti menekään...

Tässäpä tätä taas, vointeja!

:)niila 10+5

15/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon jaksuja ja haleja!!! Tsemppiä tulevaan!

Muille pikainen moikkaus...luen kyllä juttuja, mutta aika ollut vähän kortilla taas tänään niin etten oo ehtin rustailla mitään...

Sen verran vaan et kaikki täällä suunnalla ok, olossa ei ihmeempiä. Mä en sykemittarilla sydänääniä löytänyt eikä eilen terkkakaan neuvolassa kun pojan kanssa käytiin, mutta sanoi et ne ei vältisti vielä kuulukaan...joten ei paniikkia(kai)! Viikon päästä torstaina ois sitten ultra, MAHTAVAA!!!:)

Hei, laitelkaa vaan noita synnytyspaikkoja, niin lisäilen niitä tuonne listaan aina kun niitä tulee!

Nyt iltahommiin poitsun kanssa!!

Anneh ja pieni muru 10+6, vau...huomenna alkaa jo 12.viikko, wihiiiii=)

Vierailija
16/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä uuteen yritykseen, kun on sen aika!

Ja nyt omaa napaa, valitettavasti:

MIKÄ on tämä tämmönen olo?! :o töissä ollessa jo välillä tuntui "pää kevyeltä" eli huimasi, oksetti, kädet tärisi ja syke oli jotain kaksi sataa tuntuen samalla että sydän muljahtelee silleen jännästi samalla. Syönnin jälkeen hetkeksi helpotti, kunnes ällötys alkoi taas. Tähän liittyi myös hyvin voimakas väsymys.

Mentiin töiden jälkeen miehen kanssa ideaparkkiin ettiin hänelle silmälaseja, ja siellähän vierähti. Kesken kaiken optikolla tuntui että silmissä sumenee, otin sitten tukea pöydästä ja lähdin vaappumaan limsaostoksille näöntarkastuksen aikana. Sain vaivoin maksettua salmiakin ja limsan kun kädet tärisi, hiki valui, pulssi oli korkea ja pää tuntui juuri siltä niinkuin happea ei tulisi ollenkaan. Vähän salmiakkia, niin helpotti.

Nyt taas oksettaa.

Voiskohan olla kyse alhaisesta vereenpaineesta? ensimmäistä odottaessa oli samantapaiset vaivat tosi alkuraskaudessa, ja sitten ihan lopussa. Tuntuu melko kamalalta, kun iskee niin yllättäen kuitenkin. :/

Kertokaa, jos samantapaisia kokemuksia!

Silveri 9+3

Vierailija
17/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanottoni ampparille ja onnea tulevaisuuteen.

Täällä vaan hyvä olo jatkuu ja ensi viikolla olisi se ultra, miestä pyysin mukaan kun jännittää aivan kamalasti (viimeksi kun ultrassa huomattiin että kesken oli mennyt ja silloin ei kyllä helppoa ollut yksin olla). Toivottavasti pääsee töiltään, hän on toisessa kaupungissa töissä, onneksi tämä vain väliaikaista.

Nyt mukavaa kun to ja pe hällä vapaata niin tulee pitkä viikonloppu ja säätiedotukset lupailisi oiken mukavaa ilmaa.

Loppuviikoksi siis tekemistä tiedossa eikä tärvitse märehtiä yksin kotona ja odotella ja jännitellä.

Vierailija
18/47 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä jaksaakin tänään valvoa pitkään, kun viime yönä nukkui kellon ympäri ;0)

Ampparille osanottoja! Onnea uuteen yritykseen!

Hankinnoista.. just ja just uskalsin tilata itselleni Anitan Babybelt tukivyön, masutuubiakaan en ole vielä uskaltanut mennä ostamaan. Olen vähän sellainen viime tipan ihminen noissa vauvahankinnoissa ja viidettä kun odottaa, niin ei oikeastaan tarvi vauvalle hankkia enää mitään, kun vaan kelpuuttaa ne 10 vuotta vanhat vaunut..

Omaa oloa: on ollut tosi hirveitä päiviä, kun oksettaa koko ajan ja kaikki ihan kympillä. Riitti, kun mies luetteli kauppalistaa varten mitä jääkaapista löytyy niin johan oli pakko tukkia korvat ja mennä vaaka-asentoon.. Väsymys ja aloitekyvyttömyys edelleen rankkoja sekä illan palelu, toisaalta väliin mahtuu hyviäkin aamuja ja hetkiä.

Uusi inhottava vaiva ilmaantui: närästys :0( sellainen hiillos koko ajan ruokatorvessa, syön aika superterveellisesti, että ei johdu mistään mausteisesta tai rasvaisesta ruuasta. Tätä mä inhoan kaikista eniten! Vaivaako sama muitakin?

Neuvola tuli varattua ja sinne sitten kahden viikon päästä. Veriseulaan päätin ottaa osaa, jotta saa kunnan tarjoaman rakenneultrankin.

Niin ja PHKS:n menen synnyttämään, jos sitä listaillaan..

Hyvin omanapainen viesti..

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Kohta on 8 viikkoa täysi, jippii!

Vierailija
19/47 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin ollut muutaman viikon hiljaiseloa, kun on ollut töitä, töitä ja töitä. Ja sen seurauksena kaiken kattava ja hallitseva väsymys.

Pahoinvointi onneksi helpottamaan päin. Mutta oikeesti tää väsymys!! Tuntuu että kävelis ja tekis kaikki asiat sellasessa sumussa. Jonkun usvaverhon takaa..

Mitään vauvahankintoja en ole vielä tehnyt :) Mutta lueskelin että aika moni on jo ehtinyt :)

Ja synnyttämään menen varmaankin naistenklinikalle taikka kättärille. Onko kellään tietoa taikka kokemusta kummastakaan?????

Twinkle 10+0

20/47 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Ampparille!

Täällä on kanssa ollu huimaamista, etenkin töissä:( Vettä kun muistaa juoda ja syödä pienissä erissä niin auttaa.

Tänään oli ultra sitten, kamala pelko oli kun ajat oli vielä 15min. myöhässä, se lisäsi jännitystä.

Ultrattiin ja gyne aloitti tyyliin Ruskuaispussi näkyy..

Olin aivan varma että noniin se siitä, huulta purren siinä olin kun jatkoi: Hyvin tuo sydän sykkii ja sitten kuulin sydänäänet!!

Voi sitä helpotusta ja onnen kyyneleitä:)

Viikolla siis heittää.

Ph ja(sittenkin) 6+5