*Joululahjat viikkoon 19*
Taas käynnistyisi uusi viikko...aika menee nopsaa vauhti! :)
Lista vielä viikon alkuun:)
Joululahjat 2010
Ester/1.12.
anneh/1.12.
kuutti/2.12.
niila/2.12.
elena/2.12.
arktinen ampiainen/2.12.
Sandie/3.12.
vicchio/3.12.
äippä-86/5.12.
haaveilija83/5.12.
Kaala/6.12.
Zerlina/6.12.
Twinkle/7.12.
Tiitu79x/7.12.
VBJ/8.12/KYS
marjiie/8.12.
emo.poikanen/9.12.
haizuli/9.12.
viljatar/9.12.
babybooming/11.12.
silveri/12.12.
mairen/12.12.
aotearoa/13.12.
Tinja/13.12.
happines/13.12.
meiju88/13.12.
Niitti/13.12.
äityli-85/14.12
Strawberry2010/15.12.
88äiti/15.12.
Jellona84/16.12.
Katjalah/16.12.
Marie-Helena/16.12.
Timantti76/17.12.
äitykkäinen2/17.12.
bellys/17.12.
Sabriina/18.12.
-coco-/18.12.
viuhka/19.12.
Samaku/19.12.
kattu/20.12.
chocolina/20.12.
Misu-78/21.12
Tanzku/21.12.
sannakko/22.12.
ninnininnuli/23.12.
hiisi70/23.12.
4nEmo/24.12.
ph/24.12.
maapu/25.12.
nuunuu78/25.12.
Katriina89/28.12.
Ellu1984/30.12.
DolceVita/30.12.
ViuhtiTiuhti/30.12.
hiutale/30.12.
nennula
normutin
VanillaSky
CornflakeGirl
olivia2010
manta1
Kössi Kenguru
Mindy81
Kommentit (47)
luultavasti nyt olen oikeessa ryhmässä ;) en ole aikaisemmin kirjotellut näihin tai siis esikoiseni aikana joka nyt 2,7v. sain synttärilahjaksi plussaa huhtikuun alussa ja siinä samalla suuren joululahjan =D joka tuli kylläkin aivan yllätyksenä. näillä näkymin la 16.12. ja naistenklinikalla eka ultra häämöttää jo aika lähellä..viikko enää välissä..en malta odottaa =) ihmettelen vaan kovasti kuinka vatsa voi pömpöttää jo näin??? =O joo mutta muutes ei vieläkään pysty kunnolla käsittää että saa toisen lapsen,koska viime raskaudessa oksentelin joka päivä melkein aamusta/iltaan.tällä kertaa ei oksentamista,hiukan saattaa etoa kun masu tyhjä.mutta rinnat ovat todella arat..ja eiköhän just niihin saa iskuja melkein koko aika =) siinä hammasta kiristäen yrittää sit lapselle selittää et miksi pitäisi olla varovaisempi äidin kanssa jne. =)
tande rv joku 9+2
Tervetuloa mukaan Eewokki ja LoVeLy2!
Ampparille ja haaveilijalle iso rutistus!
En ole koskaan tajunnutkaan, että vauvan sydänäänet kuuluisivat sykemittarilla! Aika hauska idea. Minä ostin joskus vuosia sitten kotidopplerin, joka on kyllä ollut kovassa käytössä. On ihana kuunnella pientä sydäntä!
Hirvittävä väsymys taitaa alkaa helpottaa. Masussa kyllä kiertää ja oksennuskin lentää päivittäin, mutta ei enää useaa kertaa päivässä. Alan jo uskoa että voiton puolella ollaan. Kop kop.
Vauvatarvikkeet meillä on säästössä isommilta ja kaikki käytössäkin tällähetkellä kun kuopus on vasta 7kk. Ihan pienen bodyn ostin kyllä heti plussauksen jälkeen ja mies yllätti äitienpäivän alla tuomalla bodyn ja pienen mekon. On kovasti sitä mieltä, että tyttö meille olisi tulossa.
Ultraan on aikaa vielä reilu viikko, en millään malttaisi odottaa. Haluaisin jo kovasti nähdä pikkuisen ja varmistua, että kaikki on hyvin.
Suuret onnittelut ph:lle kun kaikki oli ultrassa hyvin!
Ja Katjalahille onnittelut hauvavauvasta!
Anneh: listaan saa päivittää minulle synnytyssairaalaksi Tyksin.
Onnellista odotusta kaikille ja aurinkoisia päiviä!
Aotearoa ja pikkuviitonen 9+6
en tiedä miten muuten kirjottaa tänne kuin vastata esim.vaik omaan kirjotukseen =) nyt käyty ekassa ultrassa naistenklinikalla ja pystyn huokasee helpotuksesta kun
ei jostain syystä tullut kaikkee tekstii näkyviin jonka kirjoitin =(
Ollaan siirrytty lähes kokonaan kirjotteleen tonne suljettuun ryhmään...eli tuu ihmeessä sinne. Siellä ei tarvii julkistaa nimeään eli voi kirjottaa nimimerkillä, mutta siellä ei kaikki pääse lukemaan meidän juttuja, eli on vähän yksityisempää!! Hae mukaan vasemmalla palkissa RYHMÄT siellä Joululahjat2010 ja laitat liittymispyynnön minkä minä sitten hyväksyn! Oon nyt viikonlopun poissa kuvioista, mutta viimestään maanantaina hyväksyn sinut jäseneksi jos sinne tulet:) Tervetuloa ihmeessä ja kiva et ultrassa kaikki kunnossa:)
kiva tietää.laitoin pyynnön tulee =)
Ihanaa aurinkoa, ah! :)
Eewokille tervetuloa ja pidetään peukkuja, että kaikki menee hienosti! bd
Mä olen ollut NIIIIIN raatona, että en ole edes kyennyt kirjottelemaan. Toisaalta aika vähän on kirjoteltavaakaan, kun vaan olen voinut pahoin yötä-päivää... :/ Lisänä tähän "ihanuuteen" on nyt tullut sitten vielä todella viiltävä päänsärky, joka viimeistään tekee musta täysin toimintakyvyttömän! Että valivali... ;)
Sellanen yököttävä vielä, että meidän lasten päiväkodissa on ollut täitä ja koska mä en kestä edes ajatusta niistä, niin päätin tänään pistää koko perheen täishampoo-kuurille ja pestä kaikki lakanat ja pyyhkeet ja harjat ja... Ettei nyt ihan pääse laiskistumaan tässä huonossa olossaan. :D
Mulla on np-ultra jo tiistaina, jännittää ihan hirveesti! Sanoin jossain vaiheessa miehelle, että jos tässä (yllätys)raskaudessa menee joku pieleen, niin haluan sitten kuitenkin, että yritetään uudestaan, mutta tämän pahoinvoinnin keskellä en olekaan siitä enää ollenkaan niin varma... :/ Toivottavasti siis kaikki on nyt hyvin ja terve vauveli olisi meille tulossa!
Kertomisesta; mä ajattelin "julkisesti" tiedottaa raskaudesta vasta ultran jälkeen, mutta kaikki, ketä olen nähnyt tässä muutaman viikon aikana kyllä tietäävät, koska maha on niin huomattavan suuri. :D Eli jos tässä nyt käy pahimmalla mahdollisella tavalla, niin aika paljon on ihmisiä, joille sitten pitää tiedottaa... Mutta mä toisaalta ajattelen niin, että ystäviltä saa myös tukea surussa tarvittaessa...
Hei, pari mielitekoa on pitänyt raportoida; tonnikalasalaatti (tonnikala pihvinä, ei hiutaleina), Rosson Marionetta pizza ilman oliiveja, Jim-patukat ja toisinaan salmiakit. Eväät ei ole mitenkään ihan edullisimmasta päästä ja siksipä en ihan joka päivä voi halujani toteuttaa... ;) Jimejä sentään ostin laatikollisen kaappiin. :D
Hyvää vointia kaikille,
toivottelee niila rv 11+2