*Joululahjat viikkoon 19*
Taas käynnistyisi uusi viikko...aika menee nopsaa vauhti! :)
Lista vielä viikon alkuun:)
Joululahjat 2010
Ester/1.12.
anneh/1.12.
kuutti/2.12.
niila/2.12.
elena/2.12.
arktinen ampiainen/2.12.
Sandie/3.12.
vicchio/3.12.
äippä-86/5.12.
haaveilija83/5.12.
Kaala/6.12.
Zerlina/6.12.
Twinkle/7.12.
Tiitu79x/7.12.
VBJ/8.12/KYS
marjiie/8.12.
emo.poikanen/9.12.
haizuli/9.12.
viljatar/9.12.
babybooming/11.12.
silveri/12.12.
mairen/12.12.
aotearoa/13.12.
Tinja/13.12.
happines/13.12.
meiju88/13.12.
Niitti/13.12.
äityli-85/14.12
Strawberry2010/15.12.
88äiti/15.12.
Jellona84/16.12.
Katjalah/16.12.
Marie-Helena/16.12.
Timantti76/17.12.
äitykkäinen2/17.12.
bellys/17.12.
Sabriina/18.12.
-coco-/18.12.
viuhka/19.12.
Samaku/19.12.
kattu/20.12.
chocolina/20.12.
Misu-78/21.12
Tanzku/21.12.
sannakko/22.12.
ninnininnuli/23.12.
hiisi70/23.12.
4nEmo/24.12.
ph/24.12.
maapu/25.12.
nuunuu78/25.12.
Katriina89/28.12.
Ellu1984/30.12.
DolceVita/30.12.
ViuhtiTiuhti/30.12.
hiutale/30.12.
nennula
normutin
VanillaSky
CornflakeGirl
olivia2010
manta1
Kössi Kenguru
Mindy81
Kommentit (47)
Pahoittelut keskenmenosta Amppari! Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan ja paremmalla tuloksella!
Täällä ei mitään erikoista. Olo on ihan jees, vaikka aamuisin väsyttää aivan älyttömästi. Aamulla meinas tulla oksennus kun piti tyhjentää pissapotta :). Mutta sain pidettyä äklötyksen kurissa ja poistuin vessasta nopeasti.
Mullakin on ollut huimausta, sydämen tykytystä ja heikotuskohtauksia välillä. Johtuu varmasti verensokerista tai verenpaineesta. Paineeni oli kyllä hyvä kun kävin neuvolassa, mutta tiedän että mulla on välillä melko matala ollut.
Meillä on kaikki vauvatarvikkeet säästössä, koska en ole raaskinut myydä tai antaa pois :). Vaunut vaihdoin kuopukselle noin puolitoista vuotta sitten, joten sitäkään ei tarvitse uusia. En viitsi edes katsella vaunuja, koska voisin hurahtaa :). Olen kuitenkin huutanut lisää äitiysvaatteita itselleni Huuto.netistä, koska olen myynyt aika paljon pois, ja loput ovat melko kulahtaneita. Lastentarvikeliikkeeseen en uskalla edes astua :).
Misu78, rv 8+1
Suuren suuret onnittelut! :)
Lyhyestä virsi kaunis nyt, olo on aivan järkyttävän kamala! :/
niila
aivan ihana ilma, tänään laiskottelen hyvällä omalla tunnolla ja nautin lämmöstä..
Oli pakko tulla onnittelmaan ph:ta, aivan ihana juttu!!!
Voimia ampparille! Muista surra surut ja toivottavasti pikkuinen on suojelusenkelinä seuraavalle.
Minut saa myös poistaa listasta. Maanantain ultrassa todettiin tyhjä kohtu. Eilen tehtiin kaavinta. Voimille ottaa, kun pikkuinen oli niin toivottu ja odotettu. Jotain tällaista uutista odottelin, mutta pahalta tuntuu.
Tosi paljon voimia jaksaa surun yli ja sitten peukkuja uuteen yritykseen!
Tosi kurja juttu, että näin monta on porukasta pudonnut... :(
niila, kuolemankielissä (eli oksetuksessa ja JÄRJETTÖMÄSSÄ päänsäryssä)
Silveri: Tsemppiä pahaan/järkkyyn/kamalaan oloon!!!
Kuulosti pahalle toi ostoskeskus-juttu...mä oon kanssa miettin et pitäs aina olla laukussa jotain makeaa ja juomista, et jos pahaolo iskee just esim. ruokakaupas...
mie: Tsemppiä tulevaan ultraan:)
4nEmo: Mua närästi ihan alkuraskaudesta ja pelkäsin et se jatkuu koko raskauden ajan kun alko niin aikaisin, mutta nyt ainakin joku seesteinen aika sen osilta...Onneksi, koska närästys on KAMALAA!!!! Mulla närästi ekaa kertaa vasta viime raskauden aikana :O
Laitoin sun synnytyspaikan listaan!:)
Twinkle: Kiva kuulla sustakin:)
Niin no siis mä synnytin 10kk sitten esikoisen kättärillä ja olin kyllä tyytyväinen kaikkeen siellä...synnytys sujui hyvin, vaikka pitkä olikin...ja lapsivuodeosastolla apua sai aina kun halusi, perhehuone oli huippu ekan lapsen kohdalla...saatiin molemmat tutustua vauvaan alusta asti. Voin siis omasta osuudestani ainakin suositella kättäriä! Toki molemmista paikoista olen kuullut niin hyvää kuin huonoakin...Pari kaveria synnyttivät myös viime kesänä kättärillä ja olivat tyytyväisiä. Mutta yksi kaveri synnytti myös naikkarilla ja hän oli siihen tyytyväinen. :) Et enpä tiedä oliko tosta apua sulle... :)
ph: Ihanaa kun kaikki ok sulla ultrassa!!
haaveilija83: Paljon jaksuja ja tsemppiä, olipa kurjia uutisia sulla... :´( Voimia ja onnea tulevaan...toivottavasti tekin saatte pian sen odotetun käärön syliinne!!
Omaa napaa sitten....olossa ei kummallisempia...kaupassa iski tänään pahaolo, mutta syy oli varmaan etten ollut juuri mitään syönyt aamupäivällä... :/ Nooh, siitä selvittiin.. Täällä on ollut upea ilma ja ollaankin ulkoiltu pojan kanssa ja mietin et pitäsköhän nytkin mennä vielä tohon takapihalle vähän mylläämään kun aurinko paistaa niin kutsuvasti!!! Mä mietin kovasti et onkohan tuolla masussa ketään...jotenkin sellainen uskomattomuus on iskenyt itselle ja odotan kun kuuta nousevaa ensi viikkoa et päästään ultraan. Pojan hoidonkin sain järkättyä niin ei tarvii stressailla:)
No mut nyt me suunnataan kyllä ulos vielä...
Aurinkoisin terkuin,
Anneh ja pieni 11+0 :)
Tsemppiä teille kovasti jatkoon ja suuret pahoittelut! Hirveä pelko on itselläkin, että onko tuolla masussa nyt ketään! Yritän olla päästämättä ajatuksia liikaa valloilleen... Ei ole sitä perkuleen sykemittariakaan löytynyt vielä!
Onko täällä kaikki pääkaupunkiseudulta tai etelästä päin kuitenkin kun itse en ymmärrä mitään noista teidän synnytyslaitosten nimistä :D Itse oon täältä meri-lapin suunnalta. Onko muita näin pohjoisesta?
ON: ihan jees ollut olot näin yleisesti, pientä normaalia kuvotusta ja muutaman kerran yökkäilly mutten oksentanu ole moneen päivään.
Mutta eipäs muuta tällä kertaa...voimia kaikille!
-kattu, 9+1 (ehkä suunnilleen tai ei läheskään)
Löysin tälläisen listan netistä...niin et pääsee vähän tutkailemaan missä päin suomea porukka meinaa jakautua, sitten kun noita lyhenteitä tulee enemmänkin!!:)
EKKS = Etelä-Karjalan keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
JS = Jorvin sairaala
KAKS = Kainuun keskussairaala
KHKS = Kanta-Hämeen keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson keskussairaala
KOS/H = Helsingin yliopistollinen keskussairaala; Kätilöopiston sairaala, Haikaranpesä
KOS= Helsingin yliopistollinen keskussairaala; Kätilöopiston sairaala
KPKS = Keski-Pohjanmaan keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen keskussairaala
KYS = Kuopion yliopistollinen sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan keskussairaala
LS = Lohjan sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan sairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Helsingin yliopistollinen keskussairaala; Naistenklinikka
OS = Oulaskankaan sairaala
OYS = Oulun yliopistollinen sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen keskussairaala
P-KKS = Pohjois-Karjalan keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
RAS = Raahen sairaala
SAS = Salon aluesairaala
SATKS = Satakunnan keskussairaala
SEKS = Seinäjoen keskussairaala
SKS = Savonlinnan keskussairaala
TAYS = Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS = Turun yliopistollinen keskussairaala
VAS = Vammalan sairaala
VKS = Vaasan keskussairaala
VNS = Västra Nylands kretssjukhus
ÅHS = Ålands centralsjukhus
Ph, ihan mahtavan hieno juttu!!! Olen niin iloinen puolestasi!
Haaveilijalle voimia surun kantamiseen..
Kattu ja Anneh, minä se synnytän OYS:ssa, että ainakin yks pääkaupunkiseudun ulkopuolelta löytyy :).
Meilläkin oli tänään varhaisultra, jonka sitten päädyinkin varaamaan kun oireita ei ole ollut päiväkausiin. Kokeilin sitä sykemittarijuttuakin ja päädyin kahdeksi tunniksi sohvalle makoilemaan ja mahaa litistelemään siihen malliin, että ajattelin pikkuisen siinä jo viimeistään menettävän henkensä.. Olin melko varma, että meidän pikkuinen on kasvunsa lopettanut, mut eipä ollutkaan, vaan touhusi siellä niin kuin ei mitään! Raskaus on ilmeisesti vähän pidemmällä eli nyt olisi 9+2. On ollut niin mukava päivä tässä onnenhuumassa :))))).
Myötätuntohali myös haaveilijalle!
Kolkolta tuntuu aina, kun joku jää pois. Pelottaa, että onko itse vielä sillä listalla vaikka kaiken pitäisikin olla hyvin ainakin nyt.
Ihan kamala päivä oli tänäänkin pahoinvoinnin kanssa, illalla lapset halusi välttämättä jotain mäkkäristä ja erehdyin ostamaan itsellenikin, yök!! En kyllä enää yritäkään syödä mitään roskaruokaa niin karmealta maistui ja olo on nyt taas sitten mitä on..
Mä en pysty oikein syömään mitään rasvaista enkä mausteista, siitä hampurilaisestakin maistoin lähinnä mustapippurin pihvistä. Olo on kuin jollain koiralla, joka vainuaa kaiken..
Vaikka sitä valittaakin ja olo on hirveä niin toki on samalla tosi onnellinen tuosta pyöristyvästä mahanmöykystä ;0)
Voi haaveilija, miten ikäviä uutisia. Lohtuhalaus sinulle ja toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen. Moni on plussannut todella nopeasti keskenmenon jälkeen. Itselläni meni kaksi kuukautta ja nyt tämä raskaus näyttää lähteneen ihan hyvin sujumaan, eli kenties sinäkin palaat odotuspuolelle hyvinkin nopeasti.
Itse olen nyt todella tehokkaasti päässyt tuulimunapeloista ja epäilyksistäni - kiitos tuon kohdallani loistavasti toimivan sykemittarin. Joka päivähän tässä nyt pitää niitä sykkeitä kalastella ja aina se n. 180-230 läpätys sieltä on löytynyt jossain vaiheessa päivää. Vaikka vieläkin välillä miettii, että jos se ei olekaan vauvan sydän (mikä muu se oikeasti voisi olla!?)
4nEmo: Minulla on nyt muutaman päivän ollut sellaista omituista ruokahaluttomuutta, että lämmintä ruokaa en ole syönyt lainkaan. Vaikka pahoinvointia ei ole niin ei vain maistu. Voileivillä ja hedelmillä elän (ja suklaalla, mutta ei niin runsaasti kuin esim edellisessä raskaudessa).
Niin kauheasti oli kaikkea asiaa, mutta mitään en muista - on jo iskenyt tämä raskausmuisti - joten kommentoinnit jäävät vähiin...
Sen verran vielä, että minä suuntaan synnyttämään taas kerran TAYSiin. Periaatteessa, JOS raskaus etenee täysaikaiseksi (tai edes yli 32viikkoiseksi) voisin valita myös SEKSin, kun olen täältä Pirkanmaan ja Pohjanmaan rajalta (ja oikeasti Seinäjoki on Tamperetta lähempänä), mutta omat kokemukset Tampereesta ovat aina olleet hyviä (muutamaa nuivaa lääkäriä/vuodeosastokätilöä lukuunottamatta), ja paikka on hyvinkin tuttu eli siis sinne.
Mukavaa Helatorstaita kaikille!
Katjalah+Papu5 rv9+0 (Enää viikko ja päivä ultraan!!!)
En ole pariin päivään käynyt täällä ja miten ikävää luettavaa tuli heti silmieni eteen!!
haaveilija83: Olen tosi pahoillani puolestasi :( Lohtuhalit ja todella toivon että teillä tärppää pian KM:n jälkeen!! Ainakin tulit raskaaksi ja tiedät että se on mahdollista :) Positiivisia ajatuksia lähettelen Sinulle :)
Anneh: pystytkö lisäämään mun LA: listalle eli 29.12 ja synnärinä Hyvinkää olikohan HYS lyhenne?
Toivotaan että ultrassa näkyy pikkuinen :) Sä et ilmeisesti käynyt varhaisultrassa?
Omaa napaa..Ma oli varhaisultra ja siellä se pikkuisen syke näkyi selvästi :) Ja sain vielä muutaman kuvankin mukaan, viikkoja ois täl hetkellä tasan 7+0 joka muuttui päivällä taaksepäin kun gyne mittaili pikkuista. Nyt on vähän parempi olo kun tietää että jotain elämää on..pitäsköhän munkin kokeilla tota sykemittarijuttua? Kuulostaa kivalta kun vois kotonakin kuunnella..Mulla oireet vauhtelee tosi paljon..tänään ulkoillessa oli tosi hyvä olo ja ratsastaessa oikein piristyin kun oli niin kiva lenkki :) Toissayönä meinas tulla oksennus mutta sain pidäteltyä ja oksuolo meni onneksi nopeesti pois..tänä aamuna kun annoin koiralle ruokaa niin se alko yököttää kun pää alaspäin laitoin.
Pieniä aterioita ja useesti on kova sana täällä!
Kaikille mukavaa helatorstaita!
manta rv7+0
En ole kirjoittanut kuin sen yhden viestin kauan sitten, iski joku saamattomuus. Lukenut olen viestejänne.
Ensiksikin haluan sanoa osanottoni joille on tullut keskenmeno ? Itsekkin sen pari kertaa kokeneena, iedän että toipumiseen menee oma aikansa. Paljon voimia ja tsempityksiä uuteen yritykseen ?
Kävin 6+2 varhaisultrassa ja siellä ihana pieni sydän sykki ? Oikeassa munasarjasta löytyi 3,5 cm kysta. Kystia on ollut joskus aikaisemminkin, muttei ennen raskausaikana. Tänään sitten vihloi oikeelta ja 2 tunia myöhemmin veskissä pyyhkiessä tuli vaaleanpunertavaa :/ Toivottavasti on vain kystasta se vuoto. Aamulla eka neuvola, aion mainita tuosta samalla.
Olen ostellut vauvanvaateita jonkun verran ja tietty mammahousuja. Omat housut ei ole mahtuneet pariin viikkoon jalkaan. Masu näyttää törkeen isolta jo, mutta kun oli tota pläskii tossa masussa ennen raskautta jo, niin korostaa entisestään. Ei voi salata enää. Läheiset ja omat lapset jo tietää ja koulussa kerroin luokkalaisilleni ja opelle myös. Raskaus nimittäin vaikuttaa jonkin verran syksyn opintoihin, joten muiden on hyvä tietää. Se vaan jää nähtäväksi mien jaksan syksyllä masuni kanssa asiakaspalvelupäivät ja marraskuussa näyttötutkinnot.
Anteeksi omanapainen viesti :/ Ai joo, synnytän K-SKS tämänkin tenavan :)
Maapu ja murunen 7+5
Joululahjat 2010
Ester/1.12.
anneh/1.12./KOS
kuutti/2.12.
niila/2.12./Vammala tai TAYS
elena/2.12.
Sandie/3.12.
vicchio/3.12.
äippä-86/5.12.
Kaala/6.12.
Zerlina/6.12.
Tiitu79x/6.12.
Twinkle/7.12./KOS tai NKL
Tiitu79x/7.12.
VBJ/8.12/KYS
marjiie/8.12.
emo.poikanen/9.12.
haizuli/9.12.
viljatar/9.12.
babybooming/11.12.
silveri/12.12./TAYS
mairen/12.12.
aotearoa/13.12.
Tinja/13.12.
happines/13.12.
meiju88/13.12.
Niitti/13.12.
äityli-85/14.12
Strawberry2010/15.12.
88äiti/15.12.
Jellona84/16.12./LS
Katjalah/16.12./TAYS
Marie-Helena/16.12.
Timantti76/17.12./OYS
äitykkäinen2/17.12.
bellys/17.12.
Sabriina/18.12.
-coco-/18.12.
viuhka/19.12.
Samaku/19.12.
kattu/20.12.
chocolina/20.12.
Misu-78/21.12
Tanzku/21.12.
sannakko/22.12.
ninnininnuli/23.12.
hiisi70/23.12.
4nEmo/24.12./PHKS
ph/24.12.
maapu/25.12./K-SKS
nuunuu78/25.12.
Katriina89/28.12.
manta1/29.12./HYS
Ellu1984/30.12.
DolceVita/30.12.
ViuhtiTiuhti/30.12.
hiutale/30.12.
nennula
normutin
VanillaSky
CornflakeGirl
olivia2010
Kössi Kenguru
Mindy81
Timantti76: Synnytyspaikka lisäilty:)Ihanaa et varhaisultrasta on noin iloiset kuulumiset!!:) Onnea!!
4nEmo: Tsemppiä pahoihin oloihin!! VAlitus kuuluu vähän asiaankin jos voi kauheen huonosti! Ja kyllä sitä silti on onnensa kukkuloilla....:)
katjalah: Kiva et sulla tuo sykemittari-juttu toimii:) Ite en saa sillä aikaseksi kyllä mitään...ehkä tyyli on väärä;) (Tai sit masus ei oo ketää...)
Sunkin synnärin laitoin:)
manta1: Lisäilin sun tiedot myös listaan:)
En käyny varhaisultrassa, vaikka kovin teki mieli...mut ei käyty esikoisestakaan, niin päätettiin ettei mennä tänkään kanssa...paitsi ehkä jos ois ollu jotain vuotoja tms. niin sitten oltais varmaan käyty. Nyt sitten jännätään sitä np-ultraa, mikä on ens torstaina!!
Ihana et sulla näkyi pikkuinen ja sen syke varhaisultrassa:)
maapu: Heti pitää kysyä, et millä oot noi sydämet saanut tänne?! :)
Ihana uutinen sulla myös et sydän sykki pienellä:) Toivottavasti selviät ton kystan kanssa läpi raskauden, ettei se aiheuta ongelmia! Mitäs ne siellä neuvolassa sitten tuumas?!
Sunkin tietoja lisäilin:)
Täällä ei ihmeempiä oloja...ihan normi-meininkin...Esikoinen alkaa kitistä väsymystään, joten kai se täytyy lähteä kävelylle, että saap sen päikkäreille, kun on jo yli kaksi tuntia valvoskellut.... ;)
Aurinkoista ja helteistä päivää kaikille:)
Anneh ja pikkuinen 11+2
Suurensuuret pahoittelut keskenmenon kohdanneille ja onnea uuteen yrirykseen kun sen aika tulee.
Tervetuloa uusille minunkin puolesta.
Sen verran mitä lukea pystyin niin monilla on hyviä uutisia ultrasta ja sykkeetkin kuuluneet hienosti, onnea:)
En ole vieläkään pystynyt olemaan koneella, on vaan niin huono olo koko ajan. ensimmäinen neuvola oli ja meni. kaikki hyvin. Hb 105 ja verenpaine aika alhainen, tuttua juttua minulle. Päätettiin että vaikka mun kuuluiskin mennä Lohjalle synnyttämään niin menenkin jorviin missä olen ennenkin synnyttänyt. Mies on siellä lähellä töissä ja lapset saadaan sinne hoitoon. Ollaan muutenkin joulunaikaan siellä päin paljon. Piti nyt jo päättää missä synnyttää kun ultrat pitää käydä samassa paikassa. Apua nyt tulee taas huono olo. Täytyy mennä makuulle taas.
Aurinkoista viikonloppua kaikille:)
äitykkäinen ja pikku3 rv 9+0 ja jorvissa synnytän
Wau mikä ilma! Kiittelen taas tätä ihanaa iltapainotteista työtä, kun sai tämänkin ihanan päivän nauttia ulkona tyttöjen kanssa ;0) tehtiin pitkä lenkki ja koukattiin jätskit ja sipsiä kaupasta.. kilot alkaa kyllä kertyä jos tätä rataa mennään koko kesä.. :0(
Kerrankin voin sanoa tänne, että tänään on melkein koko päivän ollut hyvä olo!! Pienet päikkärit nukuin ja hetken heikotti ja öllötti, mutta muuten melkein normaali olo. Pitkään ulkona oleilu auttoi varmasti..
Kiva, kun olet Anneh niin ahkera, että jaksat tuota listaa päivitellä niin usein :0)
Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!
NeljänEmo ja toukka rv 8+1
Olen 35 v kahden lapsen äiti (-98 ja -01) ja nyt aivan yllätyksenä kolmatta odottelen. Yllätys siinä mielessä, että kahden vuoden yrityksen jälkeen lopetettiin väkisin tekeminen ja sitten se tapahtui... Olin jo aivan asennoitunut siihen että meille ei enempää tule. Elämä osaa yllättää.
Nyt on 9. vk alkanut, la mulla komeasti 24.12. (en tiedä mistä neuvola keksi ajan 23.12. kun kaikki laskurit näyttää jouluaattoa). Alku-ultrassa käyty ja sydämensyke löytyi. 2 keskenmenoa mulla takana joten vielä ei oikein uskalla liputtaa... oireita ei oikein minkäänlaisia, mutta ei ollut edellisissäkään raskauksissa pahoinvointia tms ollenkaan.
Ihanaa alkukesää kaikille! Tuntuupa sinne jouluun olevan vielä tooosi pitkä aika...
eewokki rv 8+2
äitykkäinen2: Tsemppiä pahoinvointiin!!
Lisäsin sun synnärin listaan:)
4nEmo:Saa sitä herkutella :)) Ja jos liikkuu kävellen yms. niin kyllähän niitä kaloreita kuluukin!:)
Eipä kestä, mulla on pohja valmiina, niin helppo sinne on lisäillä uudet jutut!:)
eewokki-74: Tervetuloa mukaan, tänne mahtuu kyllä!:)Ja ennen kaikkea onnea plussasta ja onnea odotukseen!!:) Ja ihana kun syke on näkynyt varhaisultrassa!!
Me käytiin poitsun kanssa kaupoilla ja nyt pitäis jaksaa ripustella pyykit ja tehdä jotain safkaa kun mies tulee kotiin ja sitten mars synttäreille...
Väsy meinaa vähän painaa, vaikka kömmin eilen sänkyyn jo klo.20 :O !!!!!
Aurinkoa viikonloppuun toivottaa,
Anneh, 11+3:)
Toivottavasti joukosta ei enää putoa kukaan! Itsestä on tullut taas ihan heikkohermoinen, kun täältä lukee suru-uutisia :( Pakko oli tänäkin aamuna kaivaa sykemittari esille ja tarkistaa, että siellä massussa ihan oikeesti tikuttaa pieni sydän :) On se vaan jotenkin niin vaikea uskoa!
En muista, kuka ratsastuksesta puhui, mutta itse lopetin plussan jälkeen ratsastuksen. Hevonen omassa pihassa. Ihan harrastepolle kyseessä, joten ei nyt ihan kaveri sekoa, kun kukaan ei liikuta. Eri asia olisi, jos kyseessä olisi kovakuntoisempi kisakaveri! Laitoin eräälle hevosfoorumille ilmoituksen liikuttajatarpeesta, ja tänään tulee ensimmäinen ehdokas hevostani katsomaan. Toivottavasti humma osaa käyttäytyä.. :)
Silveri: Kuulostaa alhaiselta verensokerilta. Älä päästä ruokailuvälejä liian pitkäksi, pidä laukussa hätävarana vaikka pillimehu tai viinirypäleitä ;) Verenpaine oireilee lähinnä äkillisten asentomuutosten kanssa (makuulta istumaan jne).
4nEmo: Voi, kun olisikin jäänyt pojalta tavaroita. Synnytys oli vain hänen kohdallaan sellainen kokemus, että ajattelin jäävän ainoaksi.. Myin siis kaikki vanhat tavarat pois, joitain pieniä vaatteita vain säästin. Nyt joudun hankkimaan KAIKEN uusiksi.. Brion rattaat onneksi vielä jäi varastoon pyörimään.
Ph: Onnea pienestä tikutuksesta :)
ON: Pahoinvointi on vähentynyt, olo alkaa olla jopa pelottavan hyvä..? Edelleen kyllä aamuisin ykään, mutta enää vain aamuisin! Aikaisemmin pahoinvointi oli 24/7.
Väsymystä on täälläkin havaittavissa. Tuntuu, että nukkua saisi koko ajan!! Ukko onkin ihmeissään, kun entinen lätkäfani nukkuu täyttä päätä ennen ensimmäisen erän loppua..
VBJ rv10+0/10+5