Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koskeeko ampiaisenpisto oikeasti niin paljon

Vierailija
09.05.2010 |

kuin kerrotaan? T.ei ole koskaan pistänyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisti olkavarteen, ei sattunut juurikaan, vähän niinkuin joku olisi neulalla nopeasti tökännyt. Ei jäänyt mitään suuria jälkiäkään.

Vierailija
2/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oli mennyt pulloon, josta sitten joutui suuhun kun join)

Sattui kuin joko olisi lyönyt nyrkillä. Huuli turposi ihan hulluna ja oli helvetin kipeä peri päivää. Onneksi kyypakkaus oli lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla kirveli ja poltteli muutaman tunnin. Pahinta kirvelyä kesti muutaman minuutin.

Kerran taas kimalainen pisti jalkapohjaan. Se ei sattunut läheskään niin paljon.

Vierailija
4/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpaisee ensin pari minuuttia ja tykyttää sen jälkeen joku tunnin-kaks. 3kertaa on pistänyt :) kyllä sen kestää eikä sille mitään kuitenkaan voi. Jos on allerginen niin sitten on kokonaan eri juttu.

Vierailija
5/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 6 pistoa, jalka turpoi limpuksi ja alkoi hengitys salpaantua, onneksi oli kyypakkaus lähellä. Olen allerginen .

Vierailija
6/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukalon juureen ja sattui kyllä aika pirun kovaa. Kipuaalto nousi kaulaan asti polttavana.

Vierailija
7/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulaan ja n. minuutin ajan kipu oli ihan kamala, ajattelin että kuolen. Mutta sitten siihen jäi vaan pariksi päiväksi paukura, joka oli vähän arka, kuten vaikka paarman purema.

Vierailija
8/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pisti pohkeeseen. Pienen hetkin pisti. Kokonaisuutena pienempi paha kuin hyttysen pisto.

Vierailija
9/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se enemmän sattuu kuin hyttysenpisto, mutta ei todellakaan kauheasti. Minä parahdin ääneen ja sanoin kovaa että Aaaau.

Vierailija
10/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se enemmän sattuu kuin hyttysenpisto, mutta ei todellakaan kauheasti. Minä parahdin ääneen ja sanoin kovaa että Aaaau.

Samat sanat. Astuin nurmikolla ampparin päälle ja pompin hetken toisella jalalla kiljuen aaauuuu. Kipu kesti ehkä minuutin. Jalka oli arka vähän pitempään.

Vierailija
11/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pistänyt kaksi kertaa lähes 40 v aikana: ekan kerran pisti nilkkaan, olin jotain 14 v enkä kävellyt sillä jalalla pariin päivään. Oli kuin elefantilla. Toisen kerran pisti keskelle päälakea, pari pv oli kuin joku olis vetäny pesismailalla kuulaan.

Mä oon vissiin allerginen, paarman puremasta tulee halkaisijaltaan 5-10 cm patti...

Vierailija
12/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin silloin jotain 12v. Varpaaseen täräytti.

Vierailija
14/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui niinku ois tupakilla polttanu sormensa. Mutta kipu meni jonkin ajan päästä ohi, jäi kuitenkin sellainen poltteleva tunne pitkäksi aikaa.

Varmasti myös riippuu siitä, että mihin se amppari pistää..