Koskeeko ampiaisenpisto oikeasti niin paljon
Kommentit (14)
(oli mennyt pulloon, josta sitten joutui suuhun kun join)
Sattui kuin joko olisi lyönyt nyrkillä. Huuli turposi ihan hulluna ja oli helvetin kipeä peri päivää. Onneksi kyypakkaus oli lähellä.
Molemmilla kerroilla kirveli ja poltteli muutaman tunnin. Pahinta kirvelyä kesti muutaman minuutin.
Kerran taas kimalainen pisti jalkapohjaan. Se ei sattunut läheskään niin paljon.
kirpaisee ensin pari minuuttia ja tykyttää sen jälkeen joku tunnin-kaks. 3kertaa on pistänyt :) kyllä sen kestää eikä sille mitään kuitenkaan voi. Jos on allerginen niin sitten on kokonaan eri juttu.
Sain 6 pistoa, jalka turpoi limpuksi ja alkoi hengitys salpaantua, onneksi oli kyypakkaus lähellä. Olen allerginen .
peukalon juureen ja sattui kyllä aika pirun kovaa. Kipuaalto nousi kaulaan asti polttavana.
kaulaan ja n. minuutin ajan kipu oli ihan kamala, ajattelin että kuolen. Mutta sitten siihen jäi vaan pariksi päiväksi paukura, joka oli vähän arka, kuten vaikka paarman purema.
kun pisti pohkeeseen. Pienen hetkin pisti. Kokonaisuutena pienempi paha kuin hyttysen pisto.
Kyllä se enemmän sattuu kuin hyttysenpisto, mutta ei todellakaan kauheasti. Minä parahdin ääneen ja sanoin kovaa että Aaaau.
Kyllä se enemmän sattuu kuin hyttysenpisto, mutta ei todellakaan kauheasti. Minä parahdin ääneen ja sanoin kovaa että Aaaau.
Samat sanat. Astuin nurmikolla ampparin päälle ja pompin hetken toisella jalalla kiljuen aaauuuu. Kipu kesti ehkä minuutin. Jalka oli arka vähän pitempään.
kuin kerrotaan? T.ei ole koskaan pistänyt.
Mua on pistänyt kaksi kertaa lähes 40 v aikana: ekan kerran pisti nilkkaan, olin jotain 14 v enkä kävellyt sillä jalalla pariin päivään. Oli kuin elefantilla. Toisen kerran pisti keskelle päälakea, pari pv oli kuin joku olis vetäny pesismailalla kuulaan.
Mä oon vissiin allerginen, paarman puremasta tulee halkaisijaltaan 5-10 cm patti...
kuin kerrotaan? T.ei ole koskaan pistänyt.
Tosin olin silloin jotain 12v. Varpaaseen täräytti.
Tuntui niinku ois tupakilla polttanu sormensa. Mutta kipu meni jonkin ajan päästä ohi, jäi kuitenkin sellainen poltteleva tunne pitkäksi aikaa.
Varmasti myös riippuu siitä, että mihin se amppari pistää..
Mulla pisti olkavarteen, ei sattunut juurikaan, vähän niinkuin joku olisi neulalla nopeasti tökännyt. Ei jäänyt mitään suuria jälkiäkään.