Aiotteko olla helatorstain jälkeisen perjantain töissä vai lomalla?
Kommentit (15)
Muu perhe on lomalla. Minulla on ihana rauhallinen työpäivä ilman asiakkaita paperitöitä tehden. Lähes lomaa siis.
aion olla helatorstain, perjantain ja koko viikonlopun töissä.
mutta ihan sama, en kuitenkaan pääse mökille, kun pojalla on lauantaina futis-peli. Ehkä olen sitten perjantain töissä niin ei tartte tehdä alkuviikosta älyttömän pitkiä päiviä; mulla on kyllä lomapäiviä jäljellä ja joustovapaasaldoa, mutta ei sijaista, joten työt vain kasaantuu
ja lähden lasten kanssa käymään lahden toisella puolella
mennään katsomaan mummoja ja käydään ehkä mökillä. lauantaina tullaan ainakin miehen kanssa kotiin kisoihin,
kun olen opettaja. Eli lomalla olen. Opettajilla on kyllä mukavasti lomaa, mutta niiden ajankohtaa ei valitettavasti voi itse päättää.
sen koulupäivän sisään joten me lähdemme mummolaan!
ja sitä seuraavan viikonlopun. Jatkuvassa 3-vuorotyössä kun ei kysellä mitä haluaa..
Mies on vapaalla, perjantai pakko-pekkanen. Mikä on ihan typerää kun ihan hyvin olisi joutanut sen töissä olemaan, mieluummin tarvinnut pekkasen joskus itse valitsemanaan ajankohtana..
Mies pitää vapaan ja lapsi on poissa päiväkodista.
samoin mies töissä, lapset menee päiväkotiin
ei ole plussatunteja mistä ottaa vapaitakaan ellen nyt tässä viikon aikana saa joitain kerrytettyä. Etäpäivän teen kuitenkin joten kun aikaisin aloittaa niin aikaisin voi lopettaa. Työ joustaa sen verran että voin aloittaa työt, herätellä lapsen jossain vaiheessa, hoitaa aamutouhut ja viedä päiväkotiin ja tulla jatkamaan töitä...
turha päivä, kun kaikki lintsaa muutoinkin. Onneksi voi itse päättää tästä.
Katselin päiväkodin ilmoitustaululta että ehkä noin 1/6 lapsesta oli menossa silloin hoitoon, suurin osa poissa.
Itse olen kotone, äitiyslomalla kun olen. Ihana 4 päivän viikonloppu :)