Miten monta kertaa Posti yrittää toimittaa kotiinkuljetuspakettia?
Kaks kertaa yritetty enkä ehtinyt ajoissa kotiin. Kerrostalo, niin ei voi jättää alaovellekaan.
Kommentit (13)
Ei ne sitä nyt huvikseen ajeluta moneen kertaan. Tuskin on käyneet ensimmäistäkään kertaa.
0.
Postininja vain jättää lapun että "ollaan yritetty". lappu tipahtaa mutta postinautoa tai ninjaa et näe... vaikka päivystäisit oven takana.
Ma anasta paketi minu asutola.
Mahmud
Ne ninjat on tavallisella kierroksella olevia kuskeja, ei ne viitsi täyteen kärryyn ottaa työnnettäväksi enää paketteja. Tämä on eri asia, kun on tilattu kotiinkuljetus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ne ninjat on tavallisella kierroksella olevia kuskeja, ei ne viitsi täyteen kärryyn ottaa työnnettäväksi enää paketteja. Tämä on eri asia, kun on tilattu kotiinkuljetus.
ap
Jos olet tilannut kotiinkuljetuksen, niin sulla lienee ajankohta tiedossa. He toimittaa sen silloin (eivät toimita). Ei ne sitä ilmaiseksi yritä useampaan kertaan toimittaa jos olet maksanut yhden kuljetuksen.
Eli ette tiedä. :) Sen voi sanoa ihan suoraan tai olla kokonaan vastaamatta.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
No hlvetistäkö me täällä tiedetään?
Posti ei ole järin luotettava nykyään. Mulla ainakaan kotiinkuljetus ei ole toiminut laisinkaan, ne on menneet suoraan noutopisteeseen.
Ei välttämättä kertaakaan, terveisin okt asiakas päivystänyt koko helvetin päivän...
Vierailija kirjoitti:
ap
Jaa. Se on ihan fifty-sixty ottaako ne sitä pakettia auton kyytiin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Juu ei postin toiminnasta tiedä muut kuin posti.
Pitäiskö sun kysellä asiakaspalvelusta?
No mitä se sun omaposti sanoo tästä paketista?
Kaikki kuriirit ajaa ohi ja väittää, ettei ketään ollut kotona.
Mun kohdalla ei yhtään. Ajavat suoraan noutopisteeseen koska "en ole ollut kotona". Olen kyllä ollut kotona päivystämässä sekä kuljettajalla on ollut lupa jättää ovelle ilman kuittausta. Silti noutopaikkaan. Hyvä posti.