Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa tuo Iittalan "uusi" Kastehelmi-sarja!
Kommentit (7)
ole niissähän on vaikka mitä värejäkin....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lautasia ja jälkiruokakippoja mulla jo on. Ihania!
mulla on ruokalautasia ja isoja juomalaseja...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äidilläni on sitä vanhaa kirkkaansinistä Kastehelmeä, jota olisi ollut kiva täydentää.
Nyt mun kaikki vanhat aidot kastehelmet on ihan arvottomia.