g. teetkö äitienpäivänä kotihommia?
Kommentit (12)
Yritän olla tekemättä vaikka pakkohan sitä on kun on yksin vastuussa kahdesta pienestä. Eipä tämä päivä muuten eroa mitenkään tavanomaisesta..
Kotona vielä asuva lapsi halasi ja antoi kortin ja lahjan. Muualla asuva soitti ja toivotteli äitienpäivää. Itse soitin omalle äidilleni.
Mies ei ole korvaansa lotkauttanut.
ihan iloisella mielellä vähän siivoillut ja pessyt pari koneellista pyykkiä, keitellyt lohisoppaa jne.
Mies on töissä ja lasten kanssa olemme viettäneet rentoa sunnuntaita. Mitä sitä turhaan marttyroimaan.
ja vois ihan hyvin tehdä. ap
Eilen pesin lattiat ja pyyhin pölyt, yhdessä siipan kanssa.
mies on imuroinut ja tehnyt toisen puolen ruuasta.
Muuta ny en oo tehny, vaikka kämppä huutaa siivoamista. Jos ei häiritse muita, niin yritän olla itsekin häiriintymättä.
Olutta oon kyllä juonu. =0)
Ihan normaalit ruoanlaitot, pyykinpesut sun muut. Itse sain tehdä kakkuni ja aamupalani sekä keitellä äitienpäiväkahvit.
meil on vielä kolme alle luovutusikästä kissanpentua jotka eivät osaa käydä aina laatikolla hädilään , niin vähän on ollu pakko siivoilla ja pestä lattioita. mies ja esikoinen toivotti hyvää äitienpäivää ja sain poikani tekemän lahjan, ja sain nukkua aamulla niin pitkään kun halusin :) eiköhän siinä oo äitienpäivää tarpeeksi.
Pitäisikö tämä päivä maata tekemättä mitään? Kyllä niitä kotihommia riittää kaikiksi päiviksi.
Itse asiassa tänään olen tehnyt erityisen paljon kotihommia koska kävi lounas- ja kahvivieraita, joita varten piti erityisesti siivota, kokata ja siistiä taas tiskit pois.
(Myös miehelle ja lapsille on ollut ihan riittävästi kotitöitä myös täksi päiväksi.)
Eipä poikennut tavallisesta päivästä muuta kuin lahjusten osalta.
Yritän olla tekemättä vaikka pakkohan sitä on kun on yksin vastuussa kahdesta pienestä. Eipä tämä päivä muuten eroa mitenkään tavanomaisesta..
Samanlainen vkonloppu oli vappuvkonloppukin kun tämäkin.
ihan iloisella mielellä vähän siivoillut ja pessyt pari koneellista pyykkiä, keitellyt lohisoppaa jne.
Mies on töissä ja lasten kanssa olemme viettäneet rentoa sunnuntaita. Mitä sitä turhaan marttyroimaan.