Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisestä

Vierailija
09.05.2010 |

Onko teillä koskaan ollut tunnetta, että miehellänne olisi toinen? Mistä aloitte epäillä sitä? Oliko tunne oikea, selvisikö koskaan? Vai päästikö itse tunteestasi eroon? Jos toinen oli, kuinka selvisitte siitä, vai selvisittekö? Mulla on vähän tuommoisia fiiliksiä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oletakaan, että sitä minulle kertoisi jos olisi.

Vierailija
2/3 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaivautuu hommaamaan toisen seksikumppanin kertomatta sitä puolisolleen, niin tuskinpa se sitä sitten kysyttäessäkään paljastaa, jos ei ole aikeissa erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten aloin kiinnittämään huomiota ihan pieniin asioihin... esim. siihen, että exälleni tuli hirvittävä määrä tekstiviestejä, joihin ei minun aikanani vastannut mitään, eikä millään lailla niitä viestejä mulle kommentoinut. Aiemmin siis, kun sai viestin, SAATTOI sanoa siitä minulle jotain, ei aina... Lopulta mä tein sen alhaisen tempun ja tutkin miehen puhelimen. Hengitys salpautui, kun sieltä löytyi viestejä, joissa naiset nimittävät silloista aviomiestäni rakkaaksi, kullaksi yms... Lapsemme oli 2kk vanha tuolloin ja minä olin ollut niin onnellinen kaikesta tuohon hetkeen saakka.

Mä "annoin anteeksi" ja yritimme jatkaa... jep, exäni nimenomaan jatkoi vanhaa peliään. Erosimme lapsemme ollessa alle vuoden vanha.

Mä olen niin vanhanaikainen, että uskollisuus ja luottamus ovat mun mielestäni parisuhteen kivijalka. Exäni ei ollut uskollinen ja minä kuulemma petin hänen luottamuksensa, kun tutkin puhelimen salaa... eipä ollut eväitä jatkaa enää.