Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoks. Huonoin äitienpäivä ikinä.

Vierailija
09.05.2010 |

Soitin äidilleni eilen sopiakseni, milloin voimme tulla piipahtamaan ja tuomaan lasten tekemiä kortteja. Ei tiedä, ei ole vielä mitääan aikatauluja, katsellaan nyt... Oli vastaus. Miehen kanssa riideltiin eilen ja riita jatkuu. Mahtavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voimia sinulle kuitenkin.. Ajattele, että tuo on pientä, vaikka nyt sulla paha mieli onkin.

Vierailija
2/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin riideltiin miehen kanssa eilen, aiheena oli se, kun mies sanoi että hänellä olisi parempaakin tekemistä kuin tuhlata aikaa. (olimme koko perhe kylästelyreissussa) Ja kirjoitin oman aloituksen, jossa kerroin jotain omasta äitisuhteestani ja nyt odotan äitiäni kahville. Ihan rintaa puristaa, kun ei tiedä millaista sanailua taas on odotettavissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et kaikilla muilla ihanaa perhemeininkiä yhdessä, minä yksin kotona lapsen kanssa ja mies jossain missä lie..riitelyä aamu :(

Vierailija
4/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä marttyyriäiti omaan arvoonsa ja sovi riita miehen kanssa.

Vierailija
5/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suhteessa muutenkin aina riidellään ja äiti on narsisti, niin ei kai ne siitä yhdeksi päiväksi muutu kuin taikaiskusta?

Vierailija
6/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suhteessa muutenkin aina riidellään ja äiti on narsisti, niin ei kai ne siitä yhdeksi päiväksi muutu kuin taikaiskusta?

tätä kommenttia ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla, mutta suurin osa varmaan viettää äitienpäivää melko tavallisesti.

Meillä esim. aamulla kahvit sänkyyn ja itse tein eilen kakun. Olin eilen vihainen miehelle, kun se ei taaskaan osallistunut siivoamiseen, mutta sitten aattelin että mitä ihmettä minäkään mitään vessaa siivoamaan, olkoon. Mies ja lapset lähti just käymään anopin luona, minä jäin koulimaan kesäkukkia. On siivotonta ja olen verkkareissa, sain lahjaksi kattilan jota itse pyysin, pesen pyykkiä ja sen semmoista. Ei siis mikään "ihana perhemeininki", mutta kakku on hyvää.

Omiakin odotuksia vois vähän miettiä, että tarviiko oikeasti olla niin kodinkuvalehtimeininki. Vai riittäiskö kiireetön sunnuntai.

Vierailija
8/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla, mutta suurin osa varmaan viettää äitienpäivää melko tavallisesti. Meillä esim. aamulla kahvit sänkyyn ja itse tein eilen kakun. Olin eilen vihainen miehelle, kun se ei taaskaan osallistunut siivoamiseen, mutta sitten aattelin että mitä ihmettä minäkään mitään vessaa siivoamaan, olkoon. Mies ja lapset lähti just käymään anopin luona, minä jäin koulimaan kesäkukkia. On siivotonta ja olen verkkareissa, sain lahjaksi kattilan jota itse pyysin, pesen pyykkiä ja sen semmoista. Ei siis mikään "ihana perhemeininki", mutta kakku on hyvää. Omiakin odotuksia vois vähän miettiä, että tarviiko oikeasti olla niin kodinkuvalehtimeininki. Vai riittäiskö kiireetön sunnuntai.

että en mitään ihmeitä odottanut, eniten ketuttaa tuo oman äidin välinpitämättömyys.

Vierailija
9/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennustaudin merkeissä, mutta ihana perhe meillä kyllä on.

Vierailija
10/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en mitään ihmeitä odottanut, eniten ketuttaa tuo oman äidin välinpitämättömyys.

saa tehdä juuri sitä, mitä itse haluaa! Älä ihmeessä anna tuon pilata päivääsi. Olisit kutsunut kahville klo silloin ja silloin ja pyytänyt ilmoittamaan, jos haluaa mieluummin vain olla kotosalla. Se siitä, se on annettu, mitä on tarjottu.

ÄitienpäiväRAUHAA jokaiselle äidille! :)

Vierailija
11/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen radio Novassa pyörinyt mainos, kuin se menikään " mies joka osti... kattilan, saisi vetää pataan" :)

Joillakin voi olla, mutta suurin osa varmaan viettää äitienpäivää melko tavallisesti. Meillä esim. aamulla kahvit sänkyyn ja itse tein eilen kakun. Olin eilen vihainen miehelle, kun se ei taaskaan osallistunut siivoamiseen, mutta sitten aattelin että mitä ihmettä minäkään mitään vessaa siivoamaan, olkoon. Mies ja lapset lähti just käymään anopin luona, minä jäin koulimaan kesäkukkia. On siivotonta ja olen verkkareissa, sain lahjaksi kattilan jota itse pyysin, pesen pyykkiä ja sen semmoista. Ei siis mikään "ihana perhemeininki", mutta kakku on hyvää. Omiakin odotuksia vois vähän miettiä, että tarviiko oikeasti olla niin kodinkuvalehtimeininki. Vai riittäiskö kiireetön sunnuntai.

Vierailija
12/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITENKÄÄN. Tarviiko se rautalangasta vääntää stna.