Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyitkö toimimaan normaalisti raskauspahoinvoinnin aikaan?

Vierailija
23.01.2009 |

Kävitkö töissä ja touhusit kuin muutkin? Miten PYSTYITTE? Mä olen niin väsynyt ja huonovointinen, ettei mielessä ole muuta kuin sohva ja se mitä seuraavaksi tunkisi naamaansa että etominen helpottaisi.

Mitään ei pysty suunnittelemaan kun pahoinvointi on vallannut koko huomion. Lisäksi musta tuntuu ettei päähän jää mitään ja olen aivan latvasta laho: en tajua mitään ja unohtelen asioita, törmäilen oviin ja olen huolimaton. Onko tää normaaliakaan enää?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla ollut jo joulukuun alusta. Pelkkä ajatus töihin paluusta tai vaan imuroimisesta saa stressihormoonit nousemaan ja olon pahenemaan. Olin päivän töissä ja kaikki huomasivat kuinka heikko ja kalpea olin. Sanoin myös ääneen huonovointisuuteni, johon yksi noin 50v lapseton nainen sanoi, että ehkä sun kannattais unohtaa toi sun olos tai yrittää olla ajattelematta sitä(no lisäsi siihen, että ehkä se on vähän vaikeaa, mut kannattais yrittää). Ja noin voi sanoa ainoastaan sellainen joka ei ole kokenut voimakasta raskauspahoinvointia.

Toisiin ne hormoonit vaan vaikuttavat pahemmin, ikävää kuulua siihen joukkoon. Pääasia on, että vauva on kunnossa kaikesta huolimatta.

Voimia kaikille huonovointisuuden kanssa kamppaileville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän