Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ou nou!

Vierailija
09.05.2010 |

Oltiin tyttöjen kanssa pari viikkoa sitten bilettämässä ja tutustuin yhteen mieheen. Hän kävi useaan otteeseen minua hakemassa tanssimaankin, itseasiassa taisin olla ainoa nainen jonka kanssa hän edes tanssi. Mitään sen kummempaa meidän välillä ei ollut.

Emme kertoneet toisillemme edes nimiämme, kävi ilmi että asuimme aika lailla samalla suunnalla ja että tunsin hänen anopin. Hän kertoi itse osoitteensa minä kerroin vain asuinalueeni.

Pari päivää sitten minulle oli tullut puhelu tuntemattomasta puhelinnumerosta. Ihmettelin tätä kovasti, kun en edes muista koska viimeksi olisi salaisesta numerosta soitettu ja minulla on suoramarkkinoitikieltokin. Mitään viestiä ei vastaajaan oltu jätetty ja uutta soittoa ei tullut eikä kukaan ole viestitellyt että olisi yrittänyt minua tavoittaa.

Nyt illalla satuin ikkunasta näkemään kun se tanssituttavuus juoksutti koiraa polkupyörällä tuota tietämme pitkin.

Ei kai tuo yritä tavata? Meidän asuinalueemme on keskittynyt yhden tien varteen ja täällä ei ole edes pyörätietä ja on vielä umpiperäkin, tuon miehen talon vierestä menee pyörätie ja sitten tulee hankalammalle kulkutielle? välimatkaa taloillamme on noin 3km.

Olisiko tuo kysynyt juuri anopiltaan nimeni? Oliko tuo salaisesta numerosta soittanut se mies?

Ei hitto, ollaan kumpikin naimisissa ja mieheni on vielä aika mustasukkainen, en todellakaan tarvitse mitään yhteydenottoyrityksiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi että tanssit toisten miesten kanssa?

Vierailija
2/2 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tanssin, mutta sitä ei tiedä että tanssikumppanina oli lähes koko illan yksi ja sama mies

Ja tuohon toiveajatteluun niin ei tämä sitä ole, ihmetyttää kun en itse lähtisi meidän alueelle polkupyörällä koiraa ulkoiluttamaan, etenkin kun ei itse täällä asu.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän