G: Millaista elämää toivoisit eläväsi 50-vuotiaana?
Kommentit (7)
Toivoisin olevani onnellisesti naimisissa mieheni kanssa, terve ja harrastavani edelleen paljon liikuntaa ja matkustelua.
Toivon että minulla on siinä vaiheessa ollut kymmenisen vuotta menestyksellä pyörinyt yksityisyritys, jossa on sopivasti muttei liikaa töitä (alan juuri opiskella alaa).
Toivon että asumme edelleen täällä, mutta talo on rempattu ja lisärakennettu kuntoon.
lapseni ovat silloin 19 v ja 17 v.
Ensimmäiseksi toivon, että olen täysin terve. Mutta materiaan:
Haluan silloin omistaa isomman veneen. Sellaisen kunnollisen matkaveneen.
Haluan, että osakkeeni ovat tuottaneet niin paljon, että voin pikkuhiljaa muuttaa täältä paritalosta kerrostaloon jonnekin Eiran kattohuoneistoon. Jotta näen näköalat ja meren. Jotta ei tarvitse haravoida ja tehdä inhottavia pihatöitä.
Haluan, että minulla sellaista työtä, jossa on vapaus tehdä työtä silloin kun itse haluaa kohtuullisella palkalla. Se minulla on jo nyt, toivottavasti tämä jatkuu.
Lasten suhteen..hmm...toivottavasti he ovat hyvinkäyttäytyviä teinejä silloin.
Sen suhteen olen siis luultavasti vapaa keskittymään itseeni (eihän koskaan voi olla varma, tuen kyllä lapsiani jos tuen tarvetta ilmaantuu, vaikka hautaan saakka).
Ehkäpä matkustelen, harrastan, liikun paljon. Ehkäpä saan pian jo lapsenlapsiakin, joita hemmotella?
Elämä ei tästä paljon muuttune. Toivoisin saavani vielä vakituisen työpaikan ja ehkä nyt kun entisistä veloista on päästy, voisi jopa oma asunto olla. Lapsista vanhimmat ovat lähempänä kolmeakymppiä ja kuopus silloin viisivuotias.
että terveys säilyy hyvänä. Lapset silloin täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Hieman enemmän vapaa-aikaa kaipaisin nykyiseen verrattuna, mutta muuten elämä on toivottavasti suht samanlaista kuin nykyäänkin.
Elämä varmaan aika samanlaista kuin nyt. Toivoisin olevani vähän jaksavampi. Lapsi on silloin 11-vuotias.
Lapset ovat silloin jo teinejä, mutta kumminkin vielä kotona.