Millainen ihminen ostaa kiinalaisia sähköautoja; Volvo, Polestar, BYD, MG, Maxus jne.
Kommentit (20)
Noille Kiinan romuille pitäisi laittaa sellaiset tullit, ettei niitä ostaisi kukaan.
Ongelmajätettä jo uutena.
Köyhät jotka eivät paremmasta tiedä, eivätkä parempaan pysty.
eiköhän valmistusmaasta riippumatta 90% osat kiinasta
Polestar kuskit näyttävät ajaessaan erityisen harhaisilta, kuvittelevat varmaan ajavansa laadukkaallakin ajoneuvolla.
Hyvin markkinoitu, suurin osa ei ilmeisesti edes tiedä ajavansa kiinalaista kulkuneuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Polestar kuskit näyttävät ajaessaan erityisen harhaisilta, kuvittelevat varmaan ajavansa laadukkaallakin ajoneuvolla.
Hyvin markkinoitu, suurin osa ei ilmeisesti edes tiedä ajavansa kiinalaista kulkuneuvoa.
Jotkut MG-kuskitkin luulevat ajavansa klassista brittiperintöä kantavalla autolla.
Kiinareissa todella huono ajettavuus.
Vierailija kirjoitti:
Pöhlöt, miksi ostaa kiinan kuraa kun muut samanhintaisia
Pölhö olet itse. Kiina on mennyt laadussa jo vuosia sitten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölhö olet itse. Kiina on mennyt laadussa jo vuosia sitten ohi.
Voihan se olla että käy kuin Japanille.
Ennemmin ostaisin kiinalaisen kuin Teslan.
Mun Volvo tehty Ruotsissa. Ja tehdään edelleen myös esim. Kiinassa, Belgiassa ja Usassa. Käytetään paljon Kiinassa tehtyjä osia.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne tietää👍
Vierailija kirjoitti:
Kiinareissa todella huono ajettavuus.
Byd oli mielestäni8 parempi kuin Tesla, no se nyt ei ole sinänsa mikään saavutus mutta kyllä ne on yleisesti ottaen hyviä tai erinomaisia ajettavuudeltaan.
Kiina on mennyt ohi.
Saksan autoteollisuus kuolee pois.
valitettavasti
Fiksu, sivistynyt, arvotettava, laatutietoinen, ymmärtävä.
Vierailija kirjoitti:
Kiina on mennyt ohi.
Saksan autoteollisuus kuolee pois.
valitettavasti
En tiedä onko mennyt ohi, mutta mersun akkutakuulla en sähkäriä ostaisi.
Miksei, kunhan saavat after sales verkoston kuntoon. Ei Tesla tai Stellantiksen tuotokset ole sen laadukkaampia.