Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko itsekästä!

Vierailija
08.05.2010 |

Meillä on kaksi autoa, kumpikin miehen nimissä kun hän selvästi parempituloisena on autot ostanut. Minä ajan työmatkat pienemmällä autolla ja se on ok mulle. Autot on molemmat uudehkoja, eli tarvetta vaihtamiselle ei ole. Miehelle tuli kuitenkin autokuume ja hän päätti vaihtaa sen auton jolla minä ajan uudempaan ja hienompaan merkkiin. Asia on mulle ihan sama, kivahan se on ajaa hyvällä autolla, mutta se miten asia mulle esitettin, tökkii mua. Se auton vaihto on mun äitienpäivälahja! Siis auton on edelleen miehen nimissä, mä saan vaan ajaa paremmalla autolla ja se on mun lahja. Musta se on outo ajatus.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ihmistä täällä on tajunnut tän "valituksen" ytimen. En ole materian perään vaikka tiettyjä mukavuuksia arvostankin. En ole mieheni elätettävä, vaan maksan oman osuuteni asumiskustannuksista mukisematta. Toki tiedän, että maailmassa on paljon todellisia ongelmia, eikä tämä ole niitä. Toisaalta, käsittääkseni tämä sivusto ei ole vain elämää suuremmille ongelmille varattu. Sinänsä mielenkiintoista, että tämä sai aikaan näinkin paljon kommentteja. Suurin osa vaan taitaa olla kateellisten ruikutusta, mikä naamioidaan solvauksilla.

t.ap

Vierailija
22/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hiton lapsellista mieheltä väittää autonvaihtoa äitienpäivälahjaksi. Ihan sama, vaikka ei muistaisi sitten mitenkään, mutta typerää on puhua autonvaihdosta muka toisen lahjana, kun vaihdon motiivit on vain ja ainoastaan itsekkäät. Kyllä muakin vituttaisi jos mies ostaisi äitienpäivälahjaksi uuden kotiteatterisysteemin (kun tasan tarkkaan tietää, että mulle riittäisi pelkkä telkkarin äänentoisto, mutta ITSE on kiinnostunut näistä jutuista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtää auton sun nimiin.

Kyllä meillä mies haluaa, että ajan mahdollisimman hyvällä ja turvallisella autolla, koska minulla on lapset eniten kyydissä.

Vierailija
24/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa auton parempaan, on kyllä törkeä! Kai muistit huutaa sen sillä päin naamaa?

Vierailija
25/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Eli miehesi ostaa itsellensä uuden auton ja antaa äitienpäivälahjana sun käyttää sitä!

Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi. Aika itsekäs! Ostakoon/tehköön/järjestäköön kunnon lahjan sulle, mitä se sit onkaan, tai sitten lopettakoon tollasen pelleilyn! "Tässä on sulle kulta äitienpäivälahja, se on kyl mun mut saat sä sitä lainata!"

Vierailija
26/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtää auton sun nimiin. Kyllä meillä mies haluaa, että ajan mahdollisimman hyvällä ja turvallisella autolla, koska minulla on lapset eniten kyydissä.

Sitten rouvan kelpaisi ajella autolla hyvillä mielin.

Vierailija
27/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tapana haukkua miestäni kavereille tms., koska arvosta ja rakastan hänä. Olen myös sanonut kaipaavani kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan, mutta sen järjestäminen vaan ei tunnu onnistuvan. Mieheni tekee paljon töitä ja on monessa mukana(mm. valmentaa kolmessa juniorijoukkueessa), joten vaikka saisimme lastenhoitajan, ei hän pääse irtaantumaan velvoitteistaan. Siksi se yhteinen aika on meillä kultaakin arvokkaampaa. Inhoan itsekin marttyyrinaisia, jotka esim.uhrautuvat lastensa takia kotiin, vaikka haluaisivat olla töissä. Siitä mua ei ainakaan voi syyttää.

t.ap

Vierailija
28/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on luovuttu siitä yhdestäkin autosta.

Ja joillain pitää olla kaksi! ?

Meillä on! Viritettyjä molemmat vieläpä.... eiks oo kauheeta? Ilmastonmuutos/hiilijalanjälki sentään!

Vierailija
29/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ostaisi auton ap:n nimiin tai jos taustalla olisi ap:n autokuume.

Ymmärrän ap:ta, itsekäs mies. Eikö se tajua ollenkaan?

Vierailija
30/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kätevää

Vierailija
31/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa autoa vähän väliä ja naamioi sen äitienpäivälahjaksi! Musta ap ei ole typerä, vaan mies. Haloo!

Kysyisi edes vaimoltaan millaisen tämä haluaa. Ei, mies haluaa itse päättää. Se ON itsekästä!

Vierailija
32/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen samaa mieltä, että on erittäin törkeää ja itsekästä.

Kyse EI ole siitä, etteikö auton vaihto sinällään olisi erinomainen äitienpäivälahja, vaan siitä, että miehellä on autokuume ja hän haluaa ostaa auton, mutta koska auton vaihdolle ei ole hyvää perustetta, niin hän keksii käyttää äitienpäivää tekosyynä. Jos taustalla oleva ajatus olisi vilpittömästi ilahduttaa sinua, niin asia olisi aivan toinen!

Vähän sama kun teininä sain äidiltä synttärilahjaksi cd:n, jota hän itse halusi kuunnella. Iskelmä ei oikein noihin aikoihin (eikä kyllä vieläkään) uponnut ja luulin kyllä äitini tuon tietävän...

Vierailija
33/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime syksynä kylässä kaverin luona, hän oli hankkinut uudet keittökoneet, siis ihan kaikki. Tiskikoneen, jääkaapin ja pakastimen jne... Minäkin halusin, Ne oli hienot ja mulla on kyllä ihan hyvät vielä, mutta haluan paremmat. Mietin pitkään, miten saisin ne hankittua, sitten välähti. Ostan se miehelleni isänpäivälahjaksi. hän ei voi sanoa mitään, kun ne on hänelle hankittuu ja kyllä hänkin niitä käyttää. Joudun sen vuoksi nyt olemaan viikonloputkin töissä ja mies saa yksin hoitaa lapsia. Äijä olis kuulemma mieluummin halunnut mun kanssa ulkomaanmatkalle, kun haluaa enemmän viettää aikaa mun kanssa, kun muutenkin sitä on vähän, mutta enhän mä tollasen ruinaajan kanssa halua minnekään lähteä, kun kodinkoneidenkin vaihtaminen on kamala synti. Taidan ens isänpäivälahjaksi ostaa hänelle uuden olohuoneen sohvan, sellaisen rokokoo sohvan. Malsaa kymppitonni, vaikka onhan vanha sohva vielä ihan hyvä, mutta haluan sellaisen sohvan.

Tässä vähän funtsattavaa

Vierailija
34/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lahja oli vähän sama kuin olis ostanut perheelle uuden imurin tai kodinkoneen äitienpäivälahjana.

Vierailija
35/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime syksynä kylässä kaverin luona, hän oli hankkinut uudet keittökoneet, siis ihan kaikki. Tiskikoneen, jääkaapin ja pakastimen jne... Minäkin halusin, Ne oli hienot ja mulla on kyllä ihan hyvät vielä, mutta haluan paremmat. Mietin pitkään, miten saisin ne hankittua, sitten välähti. Ostan se miehelleni isänpäivälahjaksi. hän ei voi sanoa mitään, kun ne on hänelle hankittuu ja kyllä hänkin niitä käyttää. Joudun sen vuoksi nyt olemaan viikonloputkin töissä ja mies saa yksin hoitaa lapsia. Äijä olis kuulemma mieluummin halunnut mun kanssa ulkomaanmatkalle, kun haluaa enemmän viettää aikaa mun kanssa, kun muutenkin sitä on vähän, mutta enhän mä tollasen ruinaajan kanssa halua minnekään lähteä, kun kodinkoneidenkin vaihtaminen on kamala synti. Taidan ens isänpäivälahjaksi ostaa hänelle uuden olohuoneen sohvan, sellaisen rokokoo sohvan. Malsaa kymppitonni, vaikka onhan vanha sohva vielä ihan hyvä, mutta haluan sellaisen sohvan.

Tässä vähän funtsattavaa

Vierailija
36/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan sitten isäntä osti emännälle äitienpäivälahjaksi akkuporakoneen. Emäntä teitenkin kauniisti kiitti siitä. Isänpäivälahjaksi isännälle tuli lahjaksi saumuri. Isäntä oli vähän ihmeissään, ettei sen nyt ihan niin pitänyt mennä. Ymmärsi kuitenkin yskän.

Vieläkin mua aina huvittaa, kun muistan tuon jutun.

Vierailija
37/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homer iski silmänsä uuteen keilapalloon ja osti sen lahjaksi Margelle. Marge sai tarpeekseen ja opetteli oikeasti keilaamaan ;D. Eipä saanut Homer paljon palloa käyttää, toisinkuin kuvitteli...

Vierailija
38/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää mies joka on haukuttu itsekkääksi. Mun mielestä ei ole itsekäs, ehkä ajattelematon mutta ei missän nimessä itsekäs. Ei joka mies osta vaimolleen autoa mitä käyttää, tai joku voi ehkä jonkun rotiskon ostaa mutta mun käsitys on se että ap:een uusi auto on uusi ja turvallinen, onko se itsekästä jos mies hommaan vaimolleen sellasen?

Mulla on itselläni samanlainen kokemus. Mun mies osti mulle auton ja se oli äitienpäivälahja mä olin tosi tyytyväinen, ei tullut mieleenkään ruveta narisemaan vaikka se ei ollut mun nimissä.

Vierailija
39/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eihän se lahja silloin ollutkaan vaan miehen puolelta investointi. Sinulla oli siihen siis korkeintaan käyttöoikeus.

Vierailija
40/40 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et omista autoa? Kyllä mun auto on ihan täysin mun auto ja itse päätän sitä koskevat asiat. Ei syytä narista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme