Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko itsekästä!

Vierailija
08.05.2010 |

Meillä on kaksi autoa, kumpikin miehen nimissä kun hän selvästi parempituloisena on autot ostanut. Minä ajan työmatkat pienemmällä autolla ja se on ok mulle. Autot on molemmat uudehkoja, eli tarvetta vaihtamiselle ei ole. Miehelle tuli kuitenkin autokuume ja hän päätti vaihtaa sen auton jolla minä ajan uudempaan ja hienompaan merkkiin. Asia on mulle ihan sama, kivahan se on ajaa hyvällä autolla, mutta se miten asia mulle esitettin, tökkii mua. Se auton vaihto on mun äitienpäivälahja! Siis auton on edelleen miehen nimissä, mä saan vaan ajaa paremmalla autolla ja se on mun lahja. Musta se on outo ajatus.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa, kumpikin miehen nimissä kun hän selvästi parempituloisena on autot ostanut. Minä ajan työmatkat pienemmällä autolla ja se on ok mulle. Autot on molemmat uudehkoja, eli tarvetta vaihtamiselle ei ole. Miehelle tuli kuitenkin autokuume ja hän päätti vaihtaa sen auton jolla minä ajan uudempaan ja hienompaan merkkiin. Asia on mulle ihan sama, kivahan se on ajaa hyvällä autolla, mutta se miten asia mulle esitettin, tökkii mua. Se auton vaihto on mun äitienpäivälahja! Siis auton on edelleen miehen nimissä, mä saan vaan ajaa paremmalla autolla ja se on mun lahja. Musta se on outo ajatus.

Vierailija
2/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta sen kun vaihtaa auton, ihan sama. Entinenkin olis kyllä kelvannut ihan hyvin. Turha sitä on perustella sillä, että se vaihto on mun äitienpäivälahja. Ottaisin mieluummin lahjaksi vaikka kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta sen kun vaihtaa auton, ihan sama. Entinenkin olis kyllä kelvannut ihan hyvin. Turha sitä on perustella sillä, että se vaihto on mun äitienpäivälahja. Ottaisin mieluummin lahjaksi vaikka kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. t.ap

Vierailija
4/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti teille uuden auton. Hän varmasti maksaa myös verot ja vakuutukset, huollot ja katsastukset. Toihan on ihan helkkarin hieno lahja!!

Vierailija
5/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun molemmat tekee täyttä päivää töissä ja on neljä lasta. Lapsilla on paljon harrastuksia ja miehellä on omat harrastuksena ja sukulaiset asuu kaukana, joten yhteisen ajan järjestäminen vaatii erityisjärjestelyjä ja on siksi äärimmäisen harvinaista.

t.ap

Vierailija
6/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun sinä olet tympääntynyt auton vaihdosta. Tuskin miestäsi kiinnostaa järjestää mitään ylimääräistä ylläriä sulle, kun auton vaihto on noin kamala synti.

Vierailija
7/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillon koen että lahja olis oikeesti mulle. Nyt se on vaan "tekosyy". Rahat ei tipahda ilman työntekoa tilille ja se aika on aina pois perheeltä. Jos hänelle kelpais joku vähempi/halvempi, ei tartteis tehdä aina töitä.

t.ap

Vierailija
8/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sitä mieltä, että materia on paras lahja- ymmärsin, että saaja haluaisi arvokaaamman lahjan- aikaa miehensä kanssa. Ei siis rahallisesti arvokasta. ja mä ymmärsin, että miehellä on se autokuume ja sillä tavalla saa sen nyt menemään läpi sen auton vaihdon, kun se onkin vaimon lahja. Siitä ei siis voi kieltäytyä saamatta nirppanokan mainetta.

Vierailija
9/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin onnellinen tuosta. Meillä se menee niin että auto on mun, mutta mies on haltijana vai mikälie käyttäjä kuitenkin. Ihan sama mulle kenen omistus ja kenen nimissä... meillä mies katsastaa ja suurimmaksi osaksi käyttääkin ja maksaa vakuutukset joten siksi se on haltijana.

Minusta tuo on aivan sivuseikka.

Vierailija
10/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen nimissä ja ovat ihan paskalosoja.

Olisin onnesta mykkyrällä jos miehellä olisi rahaa ostaa uusi auto minulle, vaikka omiin nimiinsä.

Vierailija
11/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka auto olisi miehen nimissä, niin ne on meidän autoja ja se jolla mä ajan enemmän on tavallaan "mun auto". Olisi musta ihan hieno lahja, jos mies hankkisi - tosin meillä on yhteiset rahatkin - mulle uuden auton...

Toisaalta musta nyt miehen ei pidä mulle mitään äitienpäivälahjoja antaakaan kun en ole sen äiti, joten taidan olla huono puuttumaan tähän keskusteluun...

Vierailija
12/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä jo tuli myös muiden kommenteista ilmi. Mä yritän nyt mennä itseeni ja tajuta miten onnekas olen. Ensi isänpäivänä ostan hänelle uuden olohuoneen maton isänpv lahjaksi. Osaakohan mieheni olla siitä aidosti hyvillään:)

t.ap

Vierailija
13/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittanut siitäkin, jos tarina olisi tosi ja ketjun aloittajan kirjoittama. Mutta kun ei ole, vaan oli esimerkki toisinpäin. eli omaan pussiin pelaamisesta. Jos ostaa lahjan, niin kai se on sitten saajan oma, eikö?

Vierailija
14/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjan pitäisi olla edes yritys antaa saajalle, jotain mitä se haluaa ja tässä tapauksessa mun mielestä mies ennemminkin ostaa itselleen lahjan kun hän on se joka haluaa hienomman auton pihaan.

Täällä nyt kaikki rutkuilla ajavat ( minäkin) kuolaavat ajatukselle uudesta autosta eivätkä ymmärrä, että joku voisi todellakin haluta jotain vähän enemmän ajatuksella annettavaa lahjaa pelkän materian sijaan.

Vierailija
15/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillon koen että lahja olis oikeesti mulle. Nyt se on vaan "tekosyy". Rahat ei tipahda ilman työntekoa tilille ja se aika on aina pois perheeltä. Jos hänelle kelpais joku vähempi/halvempi, ei tartteis tehdä aina töitä. t.ap

Meillä on ihan samoin. Miehen nimissä 2 autoa, joista minä käytän toista. Mies maksaa kaikki. Ei tulis mieleenkään ruveta valittamaan!

Sorry nyt vaan mutta mun mielestä sä olet vähän itsekäs.

Vierailija
16/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on luovuttu siitä yhdestäkin autosta.

Ja joillain pitää olla kaksi! ?

Vierailija
17/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä valitusta turhasta asiasta ap:lta. Itsehän hän on miehensä ja elämäntyylinsä valinnut. Jos rahaa on liikaa niin antakaa ne köyhille!

Vierailija
18/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ajatella tätä itsekkyyttä :(

Oikeesti mitä ongelmia!

Ihan järkyttävää..

Vierailija
19/40 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä jo tuli myös muiden kommenteista ilmi. Mä yritän nyt mennä itseeni ja tajuta miten onnekas olen. Ensi isänpäivänä ostan hänelle uuden olohuoneen maton isänpv lahjaksi. Osaakohan mieheni olla siitä aidosti hyvillään:) t.ap

Mun mies on aina halunnut että mä ajan hyvällä autolla koska kuskaan lapsia paljon. En valita, en todellakaan vaikka auto ei ole mun nimissä.

Äitienpäivälahjaksi sain uuden kameran viime vuonna, synttäri oli seuraavalla viikolla. Mies kysyi onko toiveita lahjasta? mä sanoin että just ostit mulla hyvän kameran, se riittää olkoon yhteinen äitienpäivä ja synttärilahja.

Etkö sä osaa puhua sun miehelle. Ootsä valittanut sille siitä autosta? aika törkee oot jos niin on. Oisko kauheen vaikeeta jos sanoisit miehelle vaikka että "olis ihanaa saada kahdenkeskistä aikaa huomenna".

Tulee mieleen että sä oot korkeintaa pitänyt suus kiinni tai sitten rutkuttanut toiselle kun on ostanut sun käyttöösi hyvän auton. Luuletko että sillä miehellä on nyt hyvämieli?

Mä en jotenkin kestä tollasia marttyyrejä!!

Vierailija
20/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi kuin perinteisen ruukkuruusun ja lahjakortin kauneushoitolaan :-D Voi elämän kevät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi