Miksi ihmisten sukuelimet ovat niin kuvottavan ja ruman näköisiä?
Kommentit (38)
Et vaan ole nähnyt omaani. Melko uljas.
Rakastamansa ihmisen sukuelimen voi juuri hyväksyä, mutta muuten ne ovat ällön näköisiä kautta linjan. Yök, limakalvoja ja kaikkia eritteitä, vaikka olisivat puhtaitakin. Onko joku eri mieltä?
Naisen on kaunis mutta miehen on ruma.
Voisi olla miehenkin penis kuin koiran eli jäisi nainen nalkkiin. Tulisi hassuja tilanteita.
Mun mielestä ihania, niin miesten kuin naisten.
Siksi, koska niitä ei ole tarkoitus katsoa. Niiden kanssa saa tehdä tuttavuutta vain lauantai-iltana saunan, uutisten ja lottoarvonnan jälkeen, pimeässä peiton alla.
Söpöjä ne on. Naisen sukuelin on portti toiseen maailmaan.
Mun on ainakin ihan hirveä. Ei kehtaa sitä juuri kellekkään näyttää.
Kauneinta mitä ihmisessä voi olla. Rakkauden elimet <3
Oikeampi kysymys olisi näin;
Miksi sukuelimet ovat ALOITTAJAN mielestä niin etovia?J a vastaus siihen on,että ei me voida sitä tietää, sinun pitää ihan itse miettiä miksi inhoat niitä.
Se on minuakin ihmetyttänyt. Sitten päälle vielä kaikki hajut ja eritteet.
Kai ne hajut ja rumuus on eläimellisen viehättävää.
En ymmärräkään miksi jotkut ajelevat ne paljaiksi karvoista, ei siitä parane, en ymmärrä miten kukaan voisi edes himoita karvatonta genitaalia. Sama kuin naisella olisi avohaava tai miehellä joku kasvain, ilman karvoja.
Oma penikseni on kyllä komea aisa. Suora ja tasapaksu. Teron nuppikin design muotovalio. Pallit topakat. Pitäisi melkein teettää kuvanveistäjällä omakuva tai valos muistoksi komeudesta makkarin pöydälle omaksi iloksi ja vieraiden ihailtavaksi.
Rumuuden ja inhottavuuden kokemus on ihmisen päässä ja psykologiassa, ei niinkään objektissa itsessään. Jos itsellä omaan kehoon ja seksiin liittyy voimakkaita häpeän tunteita, ne voidaan projisoida sinänsä ihan viattomiin elimiin. Sukuelin ei mielestäni ole sen enempää ällöttävän näköinen kuin vaikkapa varpaat tai korva tai suu.
Toki asiaan myös vaikuttaa se, että sukuelimiä näkee arjessa harvoin. Ja se, että jos joku vieras yllättäen paljastaa elimensä, tilanne voi olla vastenmielinen ja pelottava. Se kuitenkin olisi sitä, vaikka sieltä housuista paljastuisi ruusunkukka.
On kyllä outoa , että kokee tarvetta miettiä sukuelimiä.
Mikä kohta ihmisessä on jotenkin sitten kaunis? Korva, nenä, peräreikä? Ihminen on täynnä rumia yksityiskohtia joilta on pakko vaan sulkea silmät ja luottaa siihen että pieni osa ihmisistä on kauniita ja komeita, ainakin meikattuna. Esim. kissat on suurimmaksi osaksi vain kauniita koska niillä on turkki, sama pätee moneen muuhun eläimeen, karvattomat on rumia. Joten ihmiselläkin pitäisi olla kunnon turkki peittämässä kaikki rumat yksityiskohdat.
Muilla eläimillä ei ole niin kuvottavat elimet kuin ihmisellä. Lisääntyvät muutenkin fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi. Kai osaat housuja käyttää kun menet ihmistenilmoille.
Totta tuo mitä joku sanoi, että eläimet on monin kohdin kauniimpia kun niillä on turkki.
Mutta kyllä mulla myös on se näkemys että ei ne sukuelimet tosiaan mitään kauniita ole. Miehellä penis on vielä ok näköinen, joskus jopa komea, mutta ne kassit, ääähhh... Naisilla usein paikat on enemmän tai vähemmän räjähtäneen näköisiä: häpyhuulet on usein roikkuvia tai "riekaleisen" näköisiä, virtsaputken suu on ruman näköinen siinä emättimen edessä, emättimestä näkyy sisältä rumaa poimuista seinämää jossa usein on vielä jotain eritettäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi. Kai osaat housuja käyttää kun menet ihmistenilmoille.
Niin eihän sitä tarvitse näyttää kenellekään. Ainoastaan lääkärille, jos sairastuu. Niin yksinkertaista se on.
Ei ole, voisin lipaista