Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: miten miehesi huomioi äitiään äitienpäivänä?

Vierailija
08.05.2010 |

Hankkiiko oma-aloitteisesti esim. kortin/lahjan?

Vai jääkö muistaminen miniän vastuulle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin anoppi ei saanut äitienpäivänä mitään tai korkeintaan puhelinsoiton pojaltaan.

Lastemme vuoksi huomioin myös anopin.

Vierailija
2/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi matka ei ole pitkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mielelläni hoidan sen homman, kukka ja kortti mummolle lapsen lapsilta..siinähän se samassa voi mieskin sit onnitella äitiään..mutta siis lähinnä meillä mummoja muistavat lapset!!!

Vierailija
4/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin ja ruukkuruusun, leivon hänelle huomenna vielä kakun jonka mies saa lasten kanssa viedä.

Vierailija
5/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommaan postin kautta perille lasten kortit (paitsi nyt unohdin postittaa!!) ja joskus valokuvia. Harvoin päästään käymään, mutta silloin viedään jotain tavaralahjaa tai kukkasia. Nykyään vaan tämä äitienpäivä on omakin juhla, niin mies ja lapset mielellään juhlivat täällä.

Vierailija
6/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menemme anopille lounaalle.

Vierailija
7/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puolesta anoppia aiemmin. En enää pariin vuoteen; ensinnäkin se on aika rasittava tapaus ja toisekseen se ei tosiaankaan ole mun äiti. Mies saattaa soittaa äidilleen -jos muistaa...

Vierailija
8/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa kukat ja kynttilät aina itse. Aikasemmin osti myös kukan kotiin ja usein vei myös lasten koristeleman kakun

Vierailija
9/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on dissannut poikaansa koko tämän eliniän, sallinut isäpuolen antamat selkäsaunat, mollannut ja mitätöinyt ja samassa kehunut muita lapsiaan. Sama meno jatkui omien lastemme kohdalla, he eivät ole mitään eikä heidän kuulumisensa kiinnosta, tyttären lapset taas ovat niin ihmeellisiä. Että taitaa ne ruusut jäädä ihan saamatta, eikä ole miniän valinta siis ensisijaisesti mutta onnellinen olen minäkin, ettei moisen mulkun kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
10/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään että olisi mun vastuulla hommata jotain lahjaa tai kukkaa.

Vierailija
11/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käynyt ostamassa semmosen pandora-korun ja siihen yhden palasen. Aika arvokas koru näytti olevan.

Käydään koko perhe äitienpäivänä anopilla viemässä kukkia ja se miehen ostama lahja. ehkä lapset tekevät vielä jotkin piirrustukset.

Vierailija
12/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä saan kahvit ja laulut sänkyyn

Vierailija
13/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät ole olleet puheväleissä 7 vuoteen ja hyvä näin. Oli todella ilkeä pojalleen, mitätöi ym.

Vierailija
14/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on ollut hirveän kiireinen viime päivät ja minulla taas on paljon aikaa, minä olen hankkinut äitienpäivälahjan ja korttivärkit. Sen sijaan yllätyin iloisesti, kun mies aivan omakätisesti myöhään illalla askarteli kortin äidilleen. Suloista :) Ja kortista tuli oikeasti niin hieno, että kehtaa esitellä!

Vierailija
15/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarustensa kanssa.

Mun ei tarvitse siihen puuttua.