Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita; viettäisitkö perinteistä äitienpäivää vai haluaisitko

Vierailija
08.05.2010 |

oman vapaapäivän?

Itse valitsisin oman vapaapäivän heti!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset lähtevät jo aamulla anoppilaan, minä saan tehdä koko päivän, mitä tahdon.

Kaikki olemme tyytyväisiä: mummi saa teuhata lasten kanssa rauhassa, minä saan tehdä kaikenlaista yksikseni ja mies pääsee remonttiavuksi isälleen.

Näin tehty joka äitienpäivä, meille tämä sopii.

Vierailija
2/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö anoppi pahastu jos sinä et tule mukaan? Meillä isovanhemmat pahastuisivat jos koko perhe ei tule käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tyytyväisiä, kun saavat antaa lahjan tai kortin. Minä taas yritän keksiä jotain tarjottavaa, joka miellyttäisi lapsia. Itse ne välitä kakuista ja kekseistä.

Vierailija
4/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö anoppi pahastu jos sinä et tule mukaan? Meillä isovanhemmat pahastuisivat jos koko perhe ei tule käymään.

Vierailija
5/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä ihmeen vapaapäivä? Tarkoitan sitä että en mä vaan pystyis olemaan kokopäivää tekemättä mitään!

Meillä aamulla muistetaan mua. Sitten lähdetään mummille syömään ja kahvit juomaan. Tulomatkalla käydään kukka viemässä anopin haudalle. Sen jälkeen jokainen voi tehdä mitä haluaa. Lapset voi lähteä ulos, mies vaikka pihatöihin tai nukkumaan ja mä teen samoin. En kaipaa mitään kokopäivän kestävää "palvontaa"

Vierailija
6/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lapsikaan ei siis ole vielä niin iso, että ymmärtäisi äitenpäivän merkityksen. Mieheni mua varmaan jotenkin illalla huomaa (on päivän töissä) ja ajattelin pakastekakun ostaa. Juuri nyt en jaksa alkaa leipomaankaan, vaikka niin alunperin piti. Tosin sain lahjan ja kukan jo eilen, kun mies halusi "juhlia äitienpäivää" vapaapäivänään. =)

Vierailija
7/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä= saa tehdä aivan mitä itse lystää eikä tarvitse keskeyttää mitään kenenkään nälän tai vessassakäynnin tai minkään muun takia.

Vierailija
8/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan äitienpäivä menee perinteisesti niin että minä kokkaan äitienpäiväaterian omalle äidilleni, sen lisäksi että ostan hänelle lahjan. Veljeltäni ei mitään odotetakaan.

Joskus olisi kiva mennä valmiiseen pöytään.

Vierailija
9/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan vuoden mittaan omia vapaapäiviä ihan kivasti. Äitienpäivänä haluan, että vietämme aikaa yhdessä perheen kanssa. Lapsille eritoten tärkeää, uskon, että vuosien päästä muistelemme lämmöllä äitienpäiviä. Teemme jotain yhdessä, muutakin kuin oleskelua. Ei tarvitse olla mitään suurta ja ihmeellisä, esim. pelataan yhdessä lautapelejä tai tehdään yhteinen pyöräilyretki. Jotakin kuitenkin, mihin kaikki osallistuvat aktiivisesti.

Vierailija
10/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan viettää sen perheeni kanssa.

Vierailija
11/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei kukaan häiritse.

Vierailija
12/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainoa lapsi ja anoppi jo hieman heikossa hapessa, joten päivä pyörii täysin hänen ympärillään. Ihan hyvä näin, koska tykkään ruoanlaitosta ja syömisestää.

Vierailija
13/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jokainen valveillaolominuutti etukäteen ohjelmoitu vuosiksi eteenpäin?

Vierailija
14/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa kotoa = kukaan ei sotke mitään!

Vierailija
15/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vain valituksen määrä vakio eikä kukaan oikeasti halua viettää äitienpäivää millään uudella tavalla?

Vierailija
16/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivää lapsista+ Huomenna en sellaista haluaisi vaan haluan olla lasten kanssa mielelläni etenkin, kun viime viikolla olin pitkiä päiviä töissä. En kyllä oikein tiedä mitä meinaa perinteinen äitienpäivä. Meillä ei perinteitä.

Vierailija
17/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että hän saa olla kokonaisen päivän lastenlasten kanssa, kuitenkin vailla hoitovastuuta - onhan se mies siellä. Ei ole koskaan ihmetellyt, miksi meillä on näin.

Vierailija
18/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat paljon aikatauluja.

Vierailija
19/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äitienpäivään ei liity muita menoja kuin se, että saan nukkua myöhään eikä minun tarvitse toivoin mukaan tehdä kotitöitä. Äitienpäivälounaat, anoppivierailut ja kukkapuskat, hyh!

Vierailija
20/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos se sitten kestikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä