Karita Tykkä saa vauvan.
Kommentit (28)
Miltähän lapsesta tuntuu lukea joskus vanhempana sekin olikohan Eeva-lehden juttu, jossa jyrkästi rouva Tykkä kielsi halunsa saada lapsia ja sitten kertoo noin vuoden päästä, että toivottu jo kauan lapsiuutista.
Muistan lukeneeni yhden artikkelin lehdestä, jossa Karita sanoi suurimman pelkonsa olevan lihominen. Sanoi siinä jutussa, että kuukautisten aika on aivan kamalaa, kun nestettä kertyy kroppaan ja olo tuntuu lihavalta.
Ajattelin silloin, että onpa turhamaista tekstiä. Mutta onnittelut silti vauvasta!
päivisin tai öisin :) Se on hyvä et on keksitty vuorotyöt ja voi kasvattaa itse lapset kotona ja käydä töissäkin :)
terv. samaa kokeillut 10 vuoden ajan, nyt 35v.
niin minä lähden töihin,ja kerkeen vielä tulla kotiinki sen verran aikaste että saan viettää mieheni kanssa aikaa.Joten ei edes parisuhde joudu häviölle tässä asiassa.Eikä ole univelkaakaan kertynyt ku osaa vaan nukkua ja lapset osaa nukkua :)
Älyttömän ihanaa!
päivisin tai öisin :) Se on hyvä et on keksitty vuorotyöt ja voi kasvattaa itse lapset kotona ja käydä töissäkin :)
terv. samaa kokeillut 10 vuoden ajan, nyt 35v.
niin minä lähden töihin,ja kerkeen vielä tulla kotiinki sen verran aikaste että saan viettää mieheni kanssa aikaa.Joten ei edes parisuhde joudu häviölle tässä asiassa.Eikä ole univelkaakaan kertynyt ku osaa vaan nukkua ja lapset osaa nukkua :)
Selkesti on arki tasapainossa, ja riittävästi aikaa myös omille harrastuksille ja ystävillekin - nuorenahan sitä elämää juuri pitää elääkin!
t. yhden lapsen 36-vuotias äiti
Mitä luulette, kuinka pian on lehdissä kuvia alusvaatteissa poseeraavasta Karitasta ja jutussa tietenkin tyyliin; raskaus ei estä minua harrastamasta aktiivisesti liikuntaa yms.
Muistan lukeneeni yhden artikkelin lehdestä, jossa Karita sanoi suurimman pelkonsa olevan lihominen. Sanoi siinä jutussa, että kuukautisten aika on aivan kamalaa, kun nestettä kertyy kroppaan ja olo tuntuu lihavalta. Ajattelin silloin, että onpa turhamaista tekstiä. Mutta onnittelut silti vauvasta!
Kuka Karita Tykkä? googletin ja sain kyllä hakuosuman että joku entinen missi. Siis entinen missi. Herranjestas onko entiset missit niin entisiä etteivät elä tätä päivää ja huomista vaan entistä eilistä. Tässä googlauksen tulos:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9100808
Täsmälleen samaa mieltä. Luin äsken Iltiksen sivuilta uutisen ja tuli mieleen kuinka on hyvin selkeästi ainakin vuosi sitten kertonut, ettei halua lapsia. Nyt sitten väittää kuinka ovat jo kauan unelmoineet. Aika kummallista käytöstä mielestäni.
Mikäli ollut lapsettomuushoidoissa niin miksi täytyy valehdella julkisesti, aika lapsellista ja kypsymätöntä kun ikääkin jo on. Taitaa olettaa, että kaikessa onnistuu ja kun ei ota onnistuakseen niin vaikea myöntää totuus ja siksi kieltää asian, vaikka lapsettomuus ei ole mikään häpeä asia mielestäni.