Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen loukussa

Vierailija
08.05.2010 |

On oma aviomies, jolle eduksi lasketaan ulkonäkö, sen pituus ja käyttötaito, vasara pysyy kädessä ja silti tekee työkseen vaativaa ja vastuullista päivätyötä, josta saa rahaa kuin roskaa. Huumori meillä on samanlaista, ja ollaan oltu yhdessä nuoresta asti 15 vuotta. Mutta kortin kääntöpuolella mies potee päänsärkyä 3-4 pv viikossa, ja syitä on tutkittu useampi vuosi, yksi syy on siitepölyallergia. Eikä tässä mitään, että potee, mutta sitten käyttäytyy kuin pahainen teini. Ei osallistu kotitöihin ja lastenhoitoon tasapuolisesti, ei jaksa tehdä tarpeeksi arkisia asioita isänä, omalla vahtivuorollaan kun lähden vaikka lenkille, istuttaa lapset vaan pelaamaan tai katsomaan elokuvia ja käy itse tuijottamaan toisesta tv:stä omaa kulloistakin suosikkisarjaansa. Karjuu, huutaa, käyttäytyy kummallisesti lapsille. On ankara ja vaatii liikaa, ja hermostuu vähästä. Ja sitten saattaa tukistella, läpsiä, ja esim. pakkosyöttää, viimeisimpänä tempauksena hieroi 4-vuotiaalla vahinkopissaisia housuja tämän naamalla, kun ensin oli komentanut niin haarukan käytöstä että poika pissasi allensa! Lisänä, pettää minua, ja minä petän häntä tämän toisen miehen kanssa, sen minkä ehditään.

Toinen mies taas on lempeä sanojensa ja käytöksensä mukaan lapsille, ja tykkää lapsista todellakin. Hänellä on kummilapsia joita leikittää. On ihana, ja sängyssä suhde toimii. Ei vaan osaa kotitöitä sen enempää kuin nykymieskään, ja asenne on että ne on niitä naisten hommia. Ei silti osaa pitää vasaraa kädessä tai asentaa kattokruunua, eikä ymmärrä tietokoneista hölkäsen pöläystä. Rahaa tienaa 3 kertaa vähemmän kuin minä itse, enkä pidä itseäni kovin hyvätuloisena. Mitä sitten osaa? Penkkiurheilija ja harrastaa itsekin "kotikentän liigassa" jalkapalloa ja siinä sivussa juoksua ja muutakin urheilua joka edistää jalkapalloilua henkeen ja vereen, eli on urheilullinenkin. Hyvänä tai huonona, uskonnollinen. 8 vuotta nuorempi kun tapaus 1, mutta itse olen miesten välistä, joten ikäero ei ole se juttu.

Kumman valitsisit? Kokoeroa miehillä ei ole paitsi ehkä urheilullinen hieman lihaksikkaampi, ja ulkonäöllisesti ei merkittävää eroa. Jos vaan toinen urheilullisempi mies tienaisi edes hieman enempi, ja sillä olis järkevä ammatti.

Vai odotanko miestä numero 3, suhteessa vai eroten? En jaksa noita sen raivonpuuskia jotka kohdistuu lapsiin. Musta tulee vielä uusi Anneli Auer tätä menoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varsinkaan tuota idioottia, joka hieroo pissapöksyjä lapsen naamaan, raivostuttavaa!

Vierailija
2/4 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huolisi kumpaakaan, vaikka en odotakaan ihmisiltä täydellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voisin pitää 2. miestä siihen asti, mutta ekasta miehestä eroaisin heti...

Vierailija
4/4 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LApset selvästi ovat alkaneet jo pelätä isäänsä... ei tee hyvää heidän itsetunnolleen jatkoa ajatellen. JA teini-iässä saattavat voimiensa tunnossa alkaa ottaa isästään mittaa ja sit nyrkit heiluvat. En yhtään katsois läpi sormien moista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme