En halua toista lasta koska haluan asua keskustassa
asunto on nyt optimaalinen ja kolmelle hengelle ja rahamme riittävät tähän. En voisi kuvitella asuvani nukkumalähiössä.
Kommentit (13)
Toiset kun vaan on kertakaikkiaan liian hyviä asuakseen lähiössä. Näin se vain menee. Onneksi olkoon, olet yksi noista "paremmista".
vaikka onkin kaksi lasta. Tai en ole kyllä ikinä ajatellut rajata lapsilukua asuinsijan mukaan.
Minkä kokoinen asunto teillä siis on?
Tuntuu vaan siltä että et oo ihan varma valinnastas, vai miksi avaus? Ihan vain päätit ilmoittaa meille tuntemattomille miksi et halua toista lasta ja syy noinkin "hirveä" :)
olen ollut siinä käsityksessä että ne ovat itse asiassa varsin yleisiä syitä kun tietoisesti päätetään olla tekemättä (lisää) lapsia?
Ajattelin että kunhan lapsi lentää pesästä, muutan sinnepäin omilleni :). Pidän miehestäni kovasti mutten tykkää jakaa asuntoani.
Jokaisella on omat syynsä. Jos jokainen laittais aloituksen tänne siitä syystä miksi ei hanki enää lapsia, niin lista vois olla pitkä.
Jotenkin tuli vaan tunne siitä että sä haluat korostaa sitä sun asuinpaikkaa ja dissaat ns. nukkumalähiöitä. Olisit laittanut ihan rehdisti aloituksen, "en ymmärrä ihmisiä jotka asuvat nukkumalähiöissä"? :D
keskustassa kahden lapsen kanssa. Ei ole ahdasta, kun ei olla kamaa haalittu, mutta täytyy kai sitten muuttaa isompaan kun tarvitsevat omat huoneet.
Mitenkä minä tuon luen rivien välistä seuraavasti:
haluaisin oikeasti toisen lapsen, mutta en sitä voi saada, kun olemme niin köyhiä että samaan aikaan emme voisi asua täällä
Isoja elämän valintoja on sekä asumapaikat että lapset. Harmi, jos molempia ei voi saada.
melba, joka aikoo survoutua 64,5 m2 asuntoon kahden lapsen kanssa
voi estää, jos haluaa lapsen.tyhmä syy minusta. Voihan useammankin lapsen kanssa asua keskustassa. Vai luuletko, että kaikki keskustassa asuvat perheet ovat yksilapsisia?
Kiva kun kerroit!