oletko nauttinut alkoholia vahingossa ennen kuin teisit olevasi raskaana?
Kommentit (28)
ja 16.1 plussaasin,olin siis raskaana mutat en tienyt sitä,ennen kuin menkat jäikin pois ja oireet alkoi... mulla sanottu että en välttämättä voi saada lapsia,mutta sainkin terveen pojan ihan hyvillä viikoilla.
Niin kun sain tietää olevani raskaanan,siihen jäi tupakanpoltto ja alkoholi,olin raskauden ajan ilman pähteitä :)
Siitä ei ole lapselle haittaa, jos on juonut ennenkuin menkkojen pitäis alkaa.
kun reissattiin kavereiden kanssa pitkin Välimeren rantakohteita. Kyproksen Nissi Beachilla oltiin viikko enkä muista siitä paljon mitään muuta kuin että helevetin hauskaa oli ja kova meno päälläö. Siellä tuli käytettyä vähän järeempiäkin aineita.
Ja ihan terve lapsi syntyi.
kun reissattiin kavereiden kanssa pitkin Välimeren rantakohteita. Kyproksen Nissi Beachilla oltiin viikko enkä muista siitä paljon mitään muuta kuin että helevetin hauskaa oli ja kova meno päälläö. Siellä tuli käytettyä vähän järeempiäkin aineita.
Ja ihan terve lapsi syntyi.
ennen kuin tiesin olevani raskaana ja itseasiassa sen jälkeenkin.
pitäisi jäädä viimeistään siinä vaiheessa kun ehkäisy jää pois. Jos siis tarkoituksella lasta yritetään, nuo vahinkoraskauden aikana juonnit jotka tapahtuneet ennen kun on tiennyt olevansa raskaana toki ymmärtää.
Kyllä minun mielestäni alkoholi pitäisi jäädä viimeistään siinä vaiheessa kun ehkäisy jää pois. Jos siis tarkoituksella lasta yritetään, nuo vahinkoraskauden aikana juonnit jotka tapahtuneet ennen kun on tiennyt olevansa raskaana toki ymmärtää.
Me yritettiin lasta lähes 2 vuotta, enkä halunnut kertoa kellekään, että yritetään. Joten käytin alkoholia kyllä, ihan aluksi en juonut enää ovulaation jälkeen. Ystäväni on yrittänyt toista lasta nyt 6 vuotta, on sekin aika pitkä aika ajatella vain sitä, että nyt tässä yritetään lasta ja koko muu elämä menee sen mukaa.
paljonko joit ja millä tavalla lapsi on vammainen? Johtuukohan vammaisuus alkoholista vai jostain muusta?