Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännääkö muut opettajat aina viikonloppuisin?

Vierailija
07.05.2010 |

Mä huomaan, että olen perjantai-iltaisin niin kireä, että tarvitsen kunnon kännit. Sitten taas maanantaina sirpakkana kouluun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka notkuu baareissa TODELLA usein. Ei tosin niin usein kuin minä, mut mä en olekaan ope...

Jos mä olisin ope, olisin vielä useimmin kännissä, kuin nykyään.

Vierailija
2/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että on olemassa runsaasti tehokkaampia rentoutumiskeinoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku oppilaan äiti tai tuttu. Ei, ei, kotona se on viinit lipitettävä. Korkeintaan luotettavan lapsuudenystävän luona tai ulkomailla.

Vierailija
4/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että on olemassa runsaasti tehokkaampia rentoutumiskeinoja.

Käytän myös rankkaa urheilua, kulttuuria ja seksiä, mutta joskus alkoholi auttaa paremmin.

ap

Vierailija
5/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä menee etenkin kesälomat patioilla ja baareissa notkumiseen, useita kertoja viikossa. Olen vähän kauhistellut hiljaa, mutta kukin elämäänsä.

Vierailija
6/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsia ja perhettä, ei tässä kännäillä. Onneksi ei tarvitsekaan. Mä käyn avantosaunassa stressinpoistossa.

Vierailija
7/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myönnän, kyllä sitä pikkukännit vähintään tulee otettua perjantaina tai lauantaina. Varsinkin jos on ollut rankka viikko ja jotakin ylimääräistä harmia esimerkiksi vanhemmista, niin tuntuu että pari siideriäkin kihahtaa otsaan ihan yhtäkkiä.

Vierailija
8/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun mies Timo "Timppa" ollaan nytkin umpihumalassa siis Timppa. Mä itsekkin olen kyllä juonut pullon viiniä ja Timppa sekoittelee paukkuja keittiössä. Anteeksi kielioppivirheet.

Vierailija
9/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermot on ihan loppu kun viikkokin on loppu. en kännää mutta kotona nautiskelen alkoholi rentoutumiseen aika paljon. ulos en mene. huomenna olen jo uusi ihminen.

Vierailija
10/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle kunhan hommansa hoitavat, ihmisiä ne opetkin on :)

Vierailija
11/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvin päin kestä. Esseiden korjauskin menee jouhevammin pikkusievässä ja opehuoneessa kaapissa mulla on aina "hätäpullo" mistä voi ottaa heti naukut, jos joku Nico-Petterin curling-isä on käynyt avautumassa.

Vierailija
12/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa olen kännissä ja sen lisäksi kerran vähän päissään. Voisin olla juopompi, jos en olisi perheellinen. Opettajien bileet on välillä ihan hirveitä.

t. yläkoulun ope

Vierailija
13/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. yläasteen open tytär. Äiti kertoo sellaisia juttuja että oksat pois, ei niinkään oppilaista vaan vanhemmista...

Vierailija
14/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvin päin kestä. Esseiden korjauskin menee jouhevammin pikkusievässä ja opehuoneessa kaapissa mulla on aina "hätäpullo" mistä voi ottaa heti naukut, jos joku Nico-Petterin curling-isä on käynyt avautumassa.

Vierailija
15/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain sen käsityksen, että pitää eräällä tapaa salaa elää sitä oikeaa elämää paheineen, etteivät oppilaiden vanhemmat saat tietää esim. baarissa käynneistä. Tää ope kyllä oli salailun mestari muutenkin; selvisi, että meni samana kesänä naimisiin, kun piti suhdetta mun kaa. Lehdestä vain luin kuulutuksista, mulle ei kertonut halastua sanaakaan kihlatustaan. Jälkeen päin olen muutaman kerran nähnyt häntä, ja oksettaa pelkästään näkeminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi