Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan hullu ajatus muuttaa Haagaan lapsiperheenä?

Vierailija
07.05.2010 |

Kämpässä olisi tilaa kyllä ja koulut lähellä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka E-Haagasta keskustaan bussilla tai ratikalla ruuhka-aikaan kestää kyllä jopa 45 min. Autolla luulisin et saman verran tai jopa kauemmin. Pyörällä pääsee toki kohtuu nopeasti. Asuin Kauppalantiellä opiskeluaikana 2000-luvun alussa, minusta ihan siistiä seutua, ei mitään järjestyshäiriöitä. Leikkipuistoihin on kyllä käsittääkseni pitkä matka (lähin Viiripuisto n. 1,5 km?), mutta ap:lle tämä ei tainnut olla ongelma jos lapset kouluiässä.

ole kyllä ihan niin auvoisaa seutua kun voisi kuvitella... Minua ahdisteltiin kahteen otteeseen keskellä päivää, ja lisäksi törmättiin kerran itsensäpaljastajaan. Narkkareita ja muita siellä pörrää myöskin, johtuu varmaankin keskustan läheisyydestä.

Plussaa on erittäin lyhyt matka keskustaan.

Vierailija
22/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan myös kivaa aluetta, mutta sieltä ei taida mennä suoraa bussia teidän koululle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa huviksesi Haagan hintatasoa ja kerro minulle, millaisella paskasakki perheellä on varaaa maksaa tuollaisia hintoja asunnoista? Ja lähiöissä asuu aivan tavallisia perheitä, eikä suinkaan kouluttamattomia, juoppoja tai häiriköitä. Säälin sinun kapeakatseista ajatteluasi ja varsinkin sitä, että mahdollisesti iskostat saman ajattelutavan lapsiisi myös. Varmaan tosi kamalaa porukkaa Sykissäkin on, haagalaisista perheistä lähtöisin, tunnen paljonkin.

Taidat ollakin itse melkoista paskasakkia -ainakin ajatusmaailmaltasi, joka on niin tietämätön, että tuskin olet alkuperäinen stadilainenkaan.

Vierailija
24/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä viihdyn perheineni Pohjois-Haagassa. Leikkipuiston läheisyys oli yksi suurimpia ja merkittävimpiä syitä muuttaa tänne. Tottakai täällä on "huonoja" aineksia. Missäpä ei olisi. Ostarilla huhuillaan että joskus aikanaan Hurriganes olisi myös siellä reenaillut, aikamoista rokkiseutuahan tämä on ollut. Mummot ja papat täältä valitettavasti siirtyvät Lassin palvelutaloon Pohjois-Haagaan. Ovathan he jo asuneet täällä 50-luvulta asti ja johan täältä pitää pois päästä. No, ei täällä olla ihan miten vaan, meitsi diggaa.

Vierailija
25/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevin palvelutaloon, ei Lassin...

Vierailija
26/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa Etelä-Haagaa sijaitsee Huopalahden aseman välittömässä läheisyydessä. Junia menee usein ja matka keskustaan kestää 9 minuuttia.

Itse asun lapsiperheen äitinä E-Haagassa ja voin suositella lämpimästi! Hyvää ja rauhallista aluetta.

Vierailija
27/52 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS*

Niemenmäki kuuluu Munkkiniemeen vain Niemenmäessä asuvien mielestä.

Vierailija
28/52 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori ( ei siis -niemi) on ainakin katsastamisen arvoinen. 

Vierailija
29/52 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga on aivan ihana paikka asua! Puistoa ja luontoa ja palvelut lähellä. Olen itse muuttamassa täältä pois syksyllä ja hyvin haikein mielin :( Toivottavasti vielä palaan tänne joskus. Että suosittelen ehdottomasti!

Vierailija
30/52 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga on aivan ihana paikka asua! Puistoa ja luontoa ja palvelut lähellä. Olen itse muuttamassa täältä pois syksyllä ja hyvin haikein mielin :( Toivottavasti vielä palaan tänne joskus. Että suosittelen ehdottomasti!

Vierailija
31/52 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma kokemukseni sekä etelä- että pohjois-haagasta yhtä lailla kuin lassilastakin on se, että täällä on varsin rauhallista asua, paljon metsiä ja puistoja ja suurimmaksi osaksi lapsiperheitä ja toki myös vanhuksia. Itse en kyllä tunnista kuvailuja siitä, että täällä olis hirveesti öykkäreitä, huligaaneja ja muuta "roskasakkia". Onkohan nää kommentoijat oikeesti tutustunu näihin alueisiin? Lisäksi kannattaa muistaa, että ei esimerkiksi koko pohjois-haaga eikä koko lassila suinkaan muodostu kaupungin vuokra-asunnoista, etelä-haagasta nyt puhumattakaan. Täällä on paljon viihtyisiä kerrostaloja, paritaloja, rivitaloja ja omakotitaloja!

Ajattelen oikeastaan, että lapsiperheelle täällä on aika turvallista asua: lapset voi päästää ulos leikkimään ja kouluunkin voi pyöräillä, koska ei välttämättä tarvitse kulkea liikenteen seassa, koska pyöräilyteitä kulkee esimerkiksi metsien läpi.

Varmasti nää aalueetkin on muuttunu paljon, ja ehkä ennen häiriöitä on ollutkin enemmän. Nyt täällä on kuitenkin mielestäni viihtyisää ja rauhallista. Kehotan ap:tä tutustumaan alueeseen!

Vierailija
32/52 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2010 klo 18:06"]

[/quote]

väärin se meni uusinnasta huolimatta: Pikku Huopalahden

Vierailija
33/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi Sykillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Sykkiin haetaan ja sinne pääsee vain parhaat. Jos ap haluaisi lapsensa Sykkiin niin sinne pääsee muutenkin kuin asumalla Haagan alueella.

En pidä Haagasta. Liikaa paskasakkia, näin suoraan sanottuna.

Miksi ap haluat sinne muuttaa?

Vierailija
34/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen Haagassa käynyt/läpi ajanut, niin olen nähnyt vain koululaisia, eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Kerro ihmeessä lisää, onko rauhatonta aluetta?

Sieltä saisi isonkin asunnon halvalla ja läheltä lasten koulua.

T: Ap

Vierailija
35/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Haagaa?

Vierailija
36/52 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien perustelujen lisäksi vielä se, että siellä on yksi postimerkin kokoinen baari, eli minkäänlaista juoppo-ongelmaa ei ole, eikä häiriöitä.

Tuo "paskasakista" puhuva voisi mennä itseensä ja ajatella asioita.

Vierailija
37/52 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin Viikissä ja lähdettiin sieltä karkuun lapsiperheitä :-). Itsellä kolme tenavaa. Aivan liian yksipuolinen väestö siellä. Pelkkiä penskoja ja niiden äitejä kaikki paikat täynnä, yäk!!!

Kiinnostaa.

t. Viikissä rivarissa m e l k o hyvin viihtyvä

Vierailija
38/52 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tutustua paskasakkiin. En myöskään halua lastani kouluun missä näiden kouluttamattomien juoppojen ja narkkareiden häirikkö-penskat temmeltävät. Tuntuu tosi pahalta mutta näin on. nim.

ja nyt ongelmana on se että näiden hienompien herrojen alueella on ongelmia.

Yksi tunnetun poliitikon poika on koulukiusaaja, ja kukaan ei uskalla mennä heille mitään sanomaan.

Bemareita ajavat vanhemmat tässä kauniissa ja kalliissa kaupunginosassa ovat joko niiiin uppeutuneita omaan uraansa että eivät edes tunen lapsiaan, tai sitten heillä on sen verran rahaa että voivat ylläpitää kaiken ja ovat itse juoppoja.

minua on huijattu.

Jotenkin luulin että tällä yhteiskunnan portaalla olisi vanhempia jotka eivät salli teinien irstailua, valehtelua, kiroilua, juomista jne jne

Vierailija
39/52 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ravintola frendi?

Vierailija
40/52 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sitä ravintolana. Harvoinpa siellä on mitään hämminkiä.

Frendin unohdin kokonaan, kun se on niin katveessa, oikeastaan Talin puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme