Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voitko aloittaa seurustelun pyörätuolissa olevan miehen kaa?

Vierailija
07.05.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulevaisuudessa edessä nykyisen miehen kanssa etttä hän saattaa pyörätuoliin joutua, joten pakko sopeutua :)

baarissa käymisestä, käyttekö sitten ite siä munaa hakemassa vai muuten vaan hauskaa pitämässä? itse en ainakaan baariin lähde seuran haku mielessä, ihmisiä ne on ne pyörätuoli kansakin joka ei aina pillu/kikkeli mielessä rullaa menemään

Vierailija
22/52 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies joutuisi pyörätuoliin niin en todellakaan jättäis häntä sen takia. Rakastan kuitenkin on hän pyörätuolissa vai ei. Mutta seurustelun aloittaminen pyörätuolissa istuvan miehen kanssa on kiikun kaakun. Mulla on ennakkoluulot niistä tapauksista mikä vähän haittaa tahtia. Enkä mä välttämättä ihaistuis sellaiseen. Jutella voin mutta luulen aika pitkälti et se jäis siihen. Riippuu tietenki siitä et jos mies miellyttää mun silmää ja juttu sujuu ja on mukava ja fiksun oloinen kaveri niin ehkä sitten. Seksin tarttis kyllä sujua. Muuten touhusta ei tuu mitää, se kuuluu kuitenki parisuhteeseen. Ja hoitajaks en kyl alkais tosta noin vain. Oma mies jos tosiaa joutuis ja häntä hoitais ni se menis. Yhteinen menneisyys kuitenkin takana ja häntä rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin aivan helposti, jos vain kemiat osuu yhteen. Ja hänen pitäisi olla luotettava, rehellinen ja ystävällinen. Itse olenkin rakastunut tällä hetkellä erääseen pyörätuolissa olevaan mieheen, hän on todella mukava, luotettava, asiallinen, reilu muita kohtaan, ystävällinen, rehellinen ja kaikenlisäksi todella hyvännäköinen. Niin miksipäs ei, haluaisisin tämän kyseisen miehen kanssa parisuhteeseen, mutta hän ei ole vielä valmis, mutta eiköhän se aika näytä miten hyvin tässä edetään jos vaikka lapsiakin joskus tulisi. :)

Vierailija
24/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaita ei ole kuin sairaalassa!

Vierailija
26/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat natsaa, niin mulle ainakin on se ja sama onko mies pyörätuolissa vai ei.

Vierailija
27/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ongelmia.

Vierailija
28/52 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta ontuvaa miestä en ottaisi.

Vierailija
29/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kylläkin

Vierailija
30/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi olen naimisissa.

Vierailija
31/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti minut, mikä jälkeenpäin ajateltuna oli ihan hyvä asia.

Mutta se taas ei juurikaan liity pyörätuoliin.

Vierailija
32/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis en nyt kun oon kuitenkin parisuhteessa jne. mutta siis ei sillä mielestäni ole väliä onko mies pyörätuolissa vai ei, jos muuten on sellainen ihminen josta pitäisin

Vierailija
34/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos tutustuisit mieheen joka on pyrätuolissa ni voisitko aloittaa seurustelun hänen kanssaan?

Vierailija
35/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnytkin hyvännäköisiä miehiä pyörätuolissa.

Seksikysymykset vähän askarruttaisivat, mutta avoimin mielin kuitenkin kokeilemaan.

Vierailija
36/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä löytynyt kovinkaan monta naista joka tahtoisi olla pyörätuolipotilaan kanssa. On oltava vähintään 190cm pitkä jne..

t:11cm mies

Vierailija
37/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä löytynyt kovinkaan monta naista joka tahtoisi olla pyörätuolipotilaan kanssa. On oltava vähintään 190cm pitkä jne..

t:11cm mies

Eriasia on jos pyörätuolipotilaalla on suuri omaisuus.

Vierailija
38/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis en jo olisi naimisissa.

Ja itse asiassa minusta ap:n ensimmäinen kysymys ei ollut ollenkaan tavattoman epäselvä tälle palstalle, vastaajat vaan alkoivat palstatyypillisesti näsäviisastelemaan.

Mut joka tapauksessa, olen aina ihastunut ja myös fyysisesti kiihottunut enemmänkin älystä ja (itseen kohdistuvasta) huumorintajusta kuin fyysisistä ominaisuuksista. Joten jos se pyörätuolimies olisi älykäs ja mukava ja sivistynyt niin varmaan voisin.

Vierailija
39/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmakuni mukainen ja mukavaa seuraa ja kemiat natsaisi.

Joskus jo nuorena, parikymppisenä, mun piti lähteä yhden kaverin järjestämille sokkotreffeille, tiesin tästä treffikumppanista etukäteen esim. että on pyörätuolissa, mutta ei se haitannut. Treffit kyllä peruuntuivat sitten ihan muista syistä...

Vierailija
40/52 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan voisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän