Minkä minä sille mahdan että lasteni isä ei ota mua ja lapsia loisimaan asuntoonsa.
Seurustellaan, mutta mun pitää elää yh-statuksella, koska lasteni isä ja pitkäaikainen seurustelukumppanini ei suostu ottamaan mua avovaimokseen, koska tuloni olisivat silloin 0€/kk.
Ei kai siinä auta muuta kuin asua lasteni isän naapurissa ja nostaa kaikki yhteiskunnan tuet, joihin olen oikeutettu. Lasten päivähoitomaksutkin lasketaan minun tulojeni mukaan, koska olen virallisesti yh.
Kommentit (14)
Kai lapset sentään päivät on yhteiskunnan tukemassa virikehoidossa 10h?
Jos elämäsi on miellyttävää ja laadukasta noin niin ole hyvä! Itse saan onnellisen elämän mm. tekemällä töitä arvostamallani alalla ihan kohtuupalkalla, jolla voin elättää sekä itseni että lapseni.
mutta kohta ovat. Ja minkäs minä systeemille mahdan, kun ilmaista rahaa tyrkyttävät.
Eli elätte noin, jos se sullekin sopii, jos viduttaa, niin aina voi erota, oikeasti.
Millä minä maksaisin puolet asuntolainasta jos tuloni ovat 0€/kk. Järjestelymme tuntuu vaan vituttavan osaa veronmaksajia, mutta enhän minä voi ketään pakottaa ottamaan minua avopuolisokseen ja elätikseen.
Mikä velvollisuus veronmaksajilla on elättää sua ja lapsiasi enemmän kuin lastesi isä.
Lapsenne ovat suurinpia uhrejanne. Joutuvat kasvamaan isättöminä saituutenne vuoksi. Sairasta.
ja isä maksaa lapsilleen minimielatuksen ja yhtä kalliiksi tulisi veronmaksajille se että lapset asuisivat isällä, minä edelleen yksinäni vuokralla ja saisin edelleen omaan käyttööni samat tuet kuin nytkin.
Elareita en tietenkään itse maksaisi, koska ei ole tulojakaan.
Minä ja lasteni isä asumme lähes naapuritaloissa, jotenka lapsille ei ole ongelma kulkea minun vuokra-asunnostani isän omistusasuntoon.
ja isä maksaa lapsilleen minimielatuksen ja yhtä kalliiksi tulisi veronmaksajille se että lapset asuisivat isällä, minä edelleen yksinäni vuokralla ja saisin edelleen omaan käyttööni samat tuet kuin nytkin. Elareita en tietenkään itse maksaisi, koska ei ole tulojakaan. Minä ja lasteni isä asumme lähes naapuritaloissa, jotenka lapsille ei ole ongelma kulkea minun vuokra-asunnostani isän omistusasuntoon.
ja hyväksikäytölle mahtaa?
Lapsia vaan tulee... On tainnut jäädä jokunen biologian tunti käymättä jos et tiedä miten lapset saavat alkunsa ja miten sen voi estää.
t: miehen osoitteessa nykyisin asuva rahaton
synnärillä yritin kysellä ,että mistä näitä lapsia oikein tulee???
Ja nyt mä kysyisin teiltä, että miten sinne töihin oikein MENNÄÄN?
lasteni isälle ilmoittaa, että kuule huomenna minä muutan ilmaiseksi sun luo asumaan ja sä saat maksaa mulle käyttörahaakin vielä 400€/kk ja lisäksi saat maksaa kaikki lastemme kulut.
Minkäs mä sille mahdan, ettei mies siihen suostu, mulle sopis oikein hyvin.
niin sähän olet täällä joskus kertonut, että sulle tarjottiin työkkäristä töitä. Sinne töihin mennään esim. siten, että otetaan ne tarjotut työt vastaan.
kustantamalle kaksiolleni kun jätin ukon hoitamaan lapsiaan ja vietän omaa aikaa rauhassa. Taidan nukkua, kaivaa dildon kaapista ja vähän surffailla.
On mukava kun on 2. asunto kelan maksamana.