Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko, jos kaverisi haukkuisi paikkakuntaasi FB:ssa?

Vierailija
07.05.2010 |

Tyyliin "Mommila on paska paikka ja ihmiset siellä on ihme pölöjä, vaikka on siellä onneksi hyviäkin tyyppejä."

Kaveri olisi ennen asunut siellä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misi sinä suuttuisit? Olet varmasti yksi niistä hyvistä tyypeistä. :)

Vierailija
2/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä? Minkä ikänen sä oot, oikeesti?

Siis mä alan oikeesti sekoomaan tän palstan ihmisiin. Huh, koht tarvii verenpainelääkkeet käydä lekurilta hakemassa. Siis jumalauta, kaikki Suomen tyhmät ihmiset on pesiytyny samaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, Akaa on aika surkuhupaisa paikka enkä millään tavalla ota ehnkilökohtaisesti sitä, jos joku muukin on samaa mieltä.

Asumme täällä kuitenkin, koska sijainti loistava ja lapsille turvallinen pieni paikka.

Vierailija
4/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumiseen tottuu. :D

Vierailija
5/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä asun Valkeakoskella :) Paska paikkahan tämä, tosin mennyt nyt parempaan suuntaan. Työn takia jämähtänyt tänne toistaiseksi.

Vierailija
6/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jostain syystä hurjan loukkaantunut, kun viime vuonna luin huonon arvostelun oman syntymäpaikkakuntani laskettelukeskuksen hotellista. =D

en ole asunut siellä kolmeenkymmeneen vuoteen mutta heti tuli sellainen olo, että pakko on puolustaa tuota, kunnes tajusin, ettei hotellia ollut olemassakaan kun asuin siellä. =DDD

Vierailija
7/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se tietenkään kovin kohteliasta ole. Itsekin olen asunut paikkakunnalla, jossa nyt asuu kaksikin FB-kaveriani ja yksi miettii muuttoa sinne. En viihtynyt siellä, paikka oli mielestäni suoraan sanoen perseestä monestakin syystä, mutta en suurin surminkaan mainitsisi tätä näille kavereille. Voihan olla, että se on heistä ihan hyvä paikka, vaikkei minusta ollut.

Ei kai kannata kovin henk.koht. ottaa jos joku haukkuu asuinpaikkaasi. Ei se paikkakunta sinun henkilökohtainen ominaisuutesi ole etkä mahda sille mitään millaisia siellä muut ihmiset ovat.

Vierailija
8/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin jokainen saa olla mitä mieltä hyvänsä, joskin voi toki miettiä miten asian esittää. Tiedän hyvin, että iso osa sukulaisistani esimerkiksi inhoaa paikkakuntaa, jolla asun, mutta onneksi ovat hyvätapaisia ja jättävät asiasta puhumisen (ja tiedän asian siksi, että he inhoavat tällaisia paikkakuntia, joten varmasti myös tätä).

Varsinkin sellaisista paikkakunnista voi hyvin esittää mielipiteensä, jolla on asunut. Minkäs sille voi, jos ei pidä siitä paikasta. Se olisi ehkä liikaa, jos sanoisi _kaikkien_ siellä asuvien olevan "pölöjä", vaikka tietäisi kaverinsa siellä asuvan.

Vierailija
9/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini muutti Helsinkiin, ja nyt julisti tolla tavalla FB:ssa. Koko elämäni olen asunut täällä ja otan tuon kyllä henkilökohtaisena loukkauksena. Miten kaveri kestikin täällä niin pitkään jos kaikki on ihan paskaa?? Totesin kaverille, että on tainnut sitten kaikki hyvät tyypit muuttaa Helsinkiin..

Vierailija
10/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini muutti Helsinkiin, ja nyt julisti tolla tavalla FB:ssa. Koko elämäni olen asunut täällä ja otan tuon kyllä henkilökohtaisena loukkauksena. Miten kaveri kestikin täällä niin pitkään jos kaikki on ihan paskaa?? Totesin kaverille, että on tainnut sitten kaikki hyvät tyypit muuttaa Helsinkiin..

Vierailija
11/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin "kaverin" FB:stakin, ettei tarvi enää tuntea pölöjä.

Vierailija
12/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin "kaverin" FB:stakin, ettei tarvi enää tuntea pölöjä.

Vierailija
13/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuosta voi edes suuttua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi